در پی حملات ارتش اوکراین به منطقه مسکونی بریانسک در روسیه، دست کم دو غیرنظامی کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار منطقه روستوف بعد از همتای وی در استان کورسک روسیه که امروز از حمله پهپادی اوکراین به این منطقه خبر داده بود، گفت که یک حمله تروریستی به روستوف خنثی شده است.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ساعاتی پیش پهپادهای مهاجم ارتش اوکراین به منطقه بلگورد حمله کردند، اما این حمله هیچ تلفاتی در پی نداشت.
معاون وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که ارتش این کشور هنوز گزارش‌ها درباره حمله نیروهای کی‌یف به منطقه خرسون(تحت کنترل روسیه) را تایید نکرده است.
مقامات محلی شبه‌جزیره کریمه اعلام کردند ارتش اوکراین امروز صبح بار دیگر با حملات پهپادی گسترده این منطقه را هدف قرار داده است.
فرماندار منطقه بلگورود روسیه از حملات خمپاره‌ای صبح امروز ارتش اوکراین و زخمی شدن دست‌کم هفت غیرنظامی از جمله یک کودک خبر داد.
روسیه اعلام کرد که با موفقیت حمله پهپادی اوکراین به پالایشگاه نفت «دروژبا» در منطقه نووزیبکوف واقع در بریانسک را دفع کرده است.
مقامات محلی در غرب روسیه از حملات پهپادی جدید اوکراین به این منطقه خبر می‌دهند.
حمله پهپادی اوکراین به وقوع آتش‌سوزی در پایانه ذخیره نفت در منطقه سواستوپول روسیه منجر شد.
رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند امروز سه‌شنبه در ۳ منطقه این کشور صدای آژیر حمله هوایی و موشکی به صدا درآمده است.
مقامات محلی منطقه دونتسک می‌گویند ارتش اوکراین بار دیگر مناطق مسکونی این منطقه را با حملات موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار داده است.
بر اثر اصابت یک موشک روسی به منطقه مسکونی در خارج از کی‌یف پایتخت اوکراین اصابت کرد و حفره‌ای عظیم ایجاد کرد. فیلم منتشر شده عواقب حمله موشکی روسیه به منطقه مسکونی در روستای کوپیلیف را نشان می‌دهد که یک دهانه بزرگ ایجاد کرده است. به گفته مقامات، به کسی آسیب نرسیده است، اما بقایای موشک باعث آتش سوزی در یک مکان شده و به خانه‌ها آسیب وارد شده است.
یک روز پس از حمله راکتی روسیه به یک مجتمع مسکونی در شهر دنیپرو در اوکراین، مقامات این منطقه روز یکشنبه گفتند که حداقل ۲۹ جسد را از زیر آوار بیرون آورده‌اند.
ستاد کل ارتش اوکراین اعلام کرد حمله به مقر سربازان روسی در منطقه ماکییفکا را پذیرفت.
منابع خبری کی یف ادعا کردند که در حمله موشکی امروز ارتش این کشور به منطقه «ماکییفکا» در «دونتسک»، ۴۰۰ نظامی روس کشته و ۳۰۰ تَن زخمی شدند!
مقامات محلی روسیه اعلام کردند در پی حمله پهپادی ارتش اوکراین به یک منطقه مرزی در روسیه، برق کل منطقه قطع شد.
در ادامه حملات موشکی گسترده روسیه به اوکراین، رسانه‌های اوکراین اعلام کردند ساعاتی پیش آژیر حمله موشکی در ۵ منطقه این کشور به صدا درآمده است.
نیروهای نظامی اوکراین یک مرکز درمانی را در منطقه خرسون هدف گلوله باران قرار دادند.
بر اثر حمله خمپاره‌ای نیروهای اوکراینی به منطقه مرزی «بلگورود» در مرز با روسیه، ۲ غیرنظامی کشته شدند.
بر اثر حمله خمپاره‌ای نیروهای اوکراینی به منطقه مرزی «بلگورود» در مرز با روسیه، ۲ غیرنظامی کشته شدند.
خبر‌ها از حمله موشکی روسیه به زیرساخت‌های نظامی و انبار‌های ذخیره اوکراین در منطقه زاپوروژیه و شنیده شدن حدود صدای ۱۶ انفجار حکایت دارد.
منابع روسی از حمله نیروهای اوکراینی به یک منطقه غیرنظامی در دونتسک و کشته شدن دست کم ۱۵ نفر خبر دادند.
ولادیمیر پوتین در یک گردهمایی به دانش آموزان روس در منطقه کالینینگراد روسیه بیان کرد: یک حصار ضد روسی در حال شکل گیری در خاک اوکراین است که روسیه را تهدید می‌کند. از بین بردن این حصار هدف عملیات ویژه در اوکراین است.
ستادکل ارتش اوکراین امروز مدعی شد که ارتش روسیه حمله شدیدی در ۳ جهت در منطقه دونتسک را آغاز کرده‌ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ