فرماندار منطقه بلگورود روسیه از حملات خمپاره‌ای صبح امروز ارتش اوکراین و زخمی شدن دست‌کم هفت غیرنظامی از جمله یک کودک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با حمله پهپادی، فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد را هدف قرار داده، اما تلفات جانی در پی نداشته است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که منتقدان عربستان از فروش بازیکنان به آنها استقبال می‌کنند.
وزارت دفاع روسیه در خبری اعلام کرد که حمله شبانه کی‌یف به کریمه با موشک زمین به هوا دفع شده است.
ما با ایرانسل به توافقات مثبتی رسیدیم اما الان به آنها فشار آورده‌اند که بیا و با یک تیم دیگر هم ببند! آنها هم می‌گویند ما اینقدر بودجه در نظر نگرفتیم اما همچنان فشار می‌آورند. همین باعث شده توافقات ما با تاخیر دنبال شود. مشکلات ما یکی دو تا نیست که! ما قهرمان شدیم و الان باید منتظر تمدید اسپانسر خودمان بمانیم
ارتش سودان اعلام کرد که مقر نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو معروف به حمیدتی در محله الریاض در شرق خارطوم را با پهپاد هدف قرار داده است.
مدافع گلزن استقلال برابر ملوان با لباسی پاره زمین بازی را ترک کرد.
وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای از حمله دقیق موشکی ارتش روسیه به یک قطار حامل مهمات و خط راه آهن اوکراین در ایستگاه «میژوایا» در استان «دنپروپتروفسک» خبر داد.
پرسپولیس در حالی مقابل تراکتور در شهر تبریز به یک برد ارزشمند دست یافت که ورزشگاه میزبان، لبریز از تماشاگر بود. در واقع همان اتفاقی که این روزها در فوتبال ایران کمتر رخ می دهد و گنجایش ورزشگاه ها به ندرت پر می شوند.
حمله حسین‌زاده به گلر تراکتور بعداز باخت به پرسپولیس
بر اثر وقوع حمله تروریستی به کاروان نظامی در نیجر ۳۷ نظامی این کشور جان خود را از دست دادند.
منابع سوری از حملات گروه‌های تروریستی به مناطقی از حومه حماه خبر دادند.
وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد که نیرو‌های این کشور در روستای «سوتک» در نزدیکی مرز آذربایجان هدف حمله خمپاره‌ای و سلاح‌های کوچک قرار گفتند.
یک کارشناس سیاسی سودان هنگام گفتگوی زنده با شبکه اسکای نیوز عربی بر اثر حملات خمپاره‌ای برای لحظاتی به زیر میز پناه برد. صبح امروز، چهارشنبه درگیری‌ها بین ارتش سودان و نیرو‌های واکنش سریع در اطراف فرماندهی کل از سرگرفته شد. این در حالی است که از سوی طرف‌های بین المللی آتش بسی ۲۴ ساعته در سودان برقرار شده بود. در همین حال مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز سه‌شنبه اعلام کرد، تعداد کشته‌های درگیری‌ها در سودان به ۲۷۰ تن و زخمی‌ها به ۲۶۰۰ تن رسیده است.
داوطلبان خارجی در حین تخلیه مردم اوکراین مورد حمله خمپاره‌ای قرار گرفتند. این حمله در منطقه جنگ زده باهموت در دونتسک اوکراین رخ داد.
بنا به گزارش‌ها، بامداد امروز -یکشنبه- روستا‌های «زهیریه» و «خراب رشک» در حومه حسکه هدف حملات گسترده خمپاره‌ای و توپخانه‌ای قرار گرفتند که این حملات به منازل غیر‌نظامیان آسیب‌هایی وارد کرده است.
بر اثر حمله خمپاره‌ای نیروهای اوکراینی به منطقه مرزی «بلگورود» در مرز با روسیه، ۲ غیرنظامی کشته شدند.
بر اثر حمله خمپاره‌ای نیروهای اوکراینی به منطقه مرزی «بلگورود» در مرز با روسیه، ۲ غیرنظامی کشته شدند.
تصاویری از حمله خمپاره‌ای نیروی زمینی ارتش روسیه به مواضع ارتش اوکراین را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ