وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۱۰ حمله اوکراین در محور دونتسک دفع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه از انهدام ۲ قایق انتحاری اوکراین خبر داد که قصد حمله به پایگاه دریایی این کشور در دریای سیاه را داشتند.
فیروزپور در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب آلن باگایف از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۶ آسخانب سعداله یف از روسیه را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.
وزارت شرایط اضطراری روسیه اعلام کرد که شرایط نامساعد جوی و طوفان باعث کشته و زخمی شدن ده‌ها تن در این کشور شد.
وزارت امور خارجه روسیه امروز از راه‌اندازی صدور روادید الکترونیکی برای شهروندان ۵۲ کشور از ۱۰ مرداد خبر داد.
تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان با کسب ۱ مدال طلا و ۲ مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام کنکورد روسیه پایان داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش اوکراین در شبانه‌روز گذشته متحمل خسارات سنگین شده است.
وزارت دفاع روسیه از ادامه حملات ارتش اوکراین دربرخی از مناطق خبر داد.
وزارت دفاع روسیه درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد: در محور دونتسک، ۱۰ حمله دشمن طی روز گذشته با موفقیت دفع شد.
براساس داده‌های بانک جهانی، روسیه در سال ۲۰۲۲ به جمع ۱۰ اقتصاد برتر جهان بازگشت.
وزارت خارجه روسیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که شماری از دیپلمات‌های نروژی به عنوان عنصر نامطلوب معرفی شدند و باید خاک این کشور را ترک کنند.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد در پاسخ به تشدید تحرکات نظامی غرب و حمایت روزافزون آنها از ارتش اوکراین، مسکو بخشی از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی خود را در کشور بلاروس مستقر می‌کند.
تیم ملی فوتبال ایران که پس از جام‌جهانی در دیداری حضور پیدا نکرده است، پس از تغییر در کادر فنی خود برای نخستین بار به مصاف تیمی خواهد رفت که با تحریم از سوی فیفا مواجه شده است.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین که در سفری از پیش اعلام نشده وارد انگلیس شده با چارلز سوم، پادشاه و ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور گفتگو کرد. این دومین سفر خارجی زلنسکی از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین است. بر اساس تصاویر منتشر شده، هواپیمای زلنسکی حدود ساعت ۱۰:۲۰ صبح به وقت محلی در فرودگاه استانستد واقع در شمال‌شرق لندن به زمین نشست.
برخی کارشناسان می‌گویند به دلیل نگرانی‌های جدی فنلاند از حمله احتمالی روسیه و اختلافات عمیق میان ترکیه و سوئد این احتمال وجود دارد که فنلاند به تنهایی باقی مسیر عضویت را طی کرده و سوئد را در مواجهه با ترکیه تنها بگذارد.
جنگ میان روسیه و اوکراین در این فصل و در چنین روز‌های سردی به مرحله دشوار و حساسی رسیده است و علاوه بر دشمن، دمای هوا هم جان سربازان دو طرف را تهدید می‌کند.
۹ ماه پس از حمله روسیه به اوکراین، اقتصاد روسیه بهتر از حد انتظار عمل می کند. از فروپاشی پیش‌بینی‌شده اجتناب شد و کاهش ۸ تا ۱۰ درصدی پیش‌بینی‌شده تولید ناخالص داخلی برای سال به ۳ تا ۴ درصد کاهش یافت.
آمریکا ۱۰ نهاد دریایی روسیه را به بهانه مشارکت در جنگ علیه اوکراین تحریم کرد.
روسیه از ماه دوم سال ۲۰۲۲ یک حمله گسترده به اوکراین را آغاز کرد که این جنگ با تمام فراز و فرودهایش تا کریسمس متوقف نشد و بحران مزبور به سال ۲۰۲۳ کشیده شد.
مدیرکل دفتر همکاری‌های بین الملل گمرک گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ سند همکاری‌ با گمرکات دیگر کشورها امضا کردیم که تفاهم همکاری‌های سه جانبه ترانزیتی ایران، آذربایجان و روسیه از جمله آنهاست.
وزارت دفاع روسیه در گزارش آخرین تحولات میدان نبرد با اوکراین از کشته شدن ده‌ها نظامی اوکراینی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای ارتش روسیه بیش از ۱۰ اسیر جنگی این کشور را به شکلی بی‌رحمانه‌ای به قتل رسانده که نمونه‌ای از جنایت جنگی دولت اوکراین است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه در نشست مشترک با همتای روسی خود بر ضرورت کاهش تعرفه‌های حمل کالا در راستای افزایش ۱۰ میلیون تنی ترانزیت میان دو کشور تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ