کارآگاهان در بررسی صحنه سرقت، یک دستگاه گوشی تلفن همراه به جا مانده از سارقان را کشف کردند و با بررسی فنی آن، اطلاعات سه سارق را به دست آوردند که دو نفرشان با اجرای یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. متهمان همگی تبعه یکی از کشور‌های شرقی ایران هستند که در استان قم سکونت دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام اعضای باند ۶ نفره سارقان تلفن همراه و دستگیری مالخران حرفه‌ای خبر دادو گفت: در این عملیات‌های پلیسی، بیش از ۱۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شد.
اواسط خرداد ماه جاری، «تبسم»؛ دختری ۱۵ ساله برای ثبت نام در آموزشگاه زبان در شهرستان محلات در حال گذر از خیابان بوده که ناگهان در کوچه‌ای خلوت یکی از سارقان مو‌های بلند او را از پشت سر می‌کشد تا بتواند گوشی او را سرقت کند. تبسم در همین حین از دادن گوشی‌اش ممانعت می‌کند و سارقان او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
سرکرده یک باند سرقت مدعی است که پس از هر سرقت، گوشت و مرغ‌های مسروقه را بین کودکان کار، کارتن‌خواب‌ها و افراد نیازمند بذل و بخشش می‌کرده است.
در ویدئو زیر سارقانی که وضع مالیشان خوب است و باز هم گوشی می دزدند را مشاهده می نمایید.
یزد- فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارقان حرفه‌ای باغات و اماکن خصوصی با چهار فقره سرقت، در این شهرستان خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: با پیگیری مستمر تیم‌های تخصصی پلیس، یک میلیارد تومان اموال مسروقه از منازل کلانشهر تبریز کشف و سارقان دستگیر شدند.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقان هفت تیرکش پایتخت خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: باند سارقان از آرایشگاه های زنانه در تبریز با ۹ فقره پرونده سرقت به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال شناسایی و دستگیر شدند.
برای قفل کردن دستگاه Android خود، از دستگاه دیگری برای ورود به حساب Google خود استفاده کنید و Find My Device را فعال کنید. پس از ورود به سیستم، Secure Device را انتخاب کنید و سپس یک رمز عبور جدید برای صفحه قفل تنظیم کنید. همچنین می‌توانید از راه دور دستگاه خود را از صفحه Find My Device پاک کنید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت تلفن همراه در شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود انگشتان دست مالباخته را قطع کرده‌اند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
برخی از سارقان گوشی‌های آیفون با سوء استفاده از یکی از تنظیمات امنیتی به نام کلید بازیابی (Recovery Key)، دسترسی صاحبان گوشی را به عکس‌ها، پیام‌ها، داده‌ها، اطلاعات و موارد دیگر تقریبا غیرممکن می‌کنند.
سرپرست پرسپولیس که روز گذشته با حمله سه سارق و دزدیده شدن گوشی همراهش مواجه شده بود، به توضیح درباره این اتفاق پرداخت.
سرپرست پرسپولیس که روز گذشته با حمله سه سارق و دزدیده شدن گوشی همراهش مواجه شده بود، به توضیح درباره این اتفاق پرداخت.
پیروانی که در تلاش بود مقابل سارقان مقاومت داشته باشد و مانع از به سرقت رفتن گوشی و ساعت و کیف خود شود، با حضور افراد دیگر سارقان سریعا پا به فرار گذاشتند. با این حال گوشی افشین پیروانی مورد سرقت قرار گرفت.
دزد‌ها معمولاً به‌صورت پنهانی از رمز ورود به آیفون اطلاع پیدا می‌کنند و پس از سرقت گوشی، به همه بخش‌های دستگاه دسترسی پیدا می‌کنند. سارقان با کمک این رمز می‌توانند گذرواژه اپل آیدی را عوض کنند، قابلیت Find My iPhone را غیرفعال نمایند و حتی دسترسی سایر محصولات اپلی فرد به دستگاه مسروقه را قطع کنند تا امکان قفل‌کردن اطلاعات وجود نداشته باشد.
لازم است که شهروندان هنگام ترک اتومبیل از جاگذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه ، رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می شود، پرهیز کنند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به شیوه سرقت این باند سرقت موبایل گفت: این افراد با مراجعه به مردمی که در پارک بودند مدعی می‌شدند که به تلفن احتیاج داشته و مشکلی برایشان ایجاد شده و باید سریعا با خانواده تماس بگیرند و به این طریق گوشی موبایل را گرفته و به نام تماس با خانواده اقدام به سرقت گوشی می‌کردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سارقان گوشی خود را در محل سرقت جا گذاشتند/ اقدامات هولناک ۲ برادر بعد از قتل/ کینه ۱۰ ساله با خون پایان یافت/ خودکشی با سلاح در بازار مرمر/ پسر نوجوان قربانی سرقت از موزه شد/ ابعاد جدید از ماجرای همسرکشی با متادون!/ کشف گنج مادر با اسلحه دست ساز
سارقان گوشی خود را در محل سرقت جا گذاشتند
رئیس پلیس آگاهی پایتخت ماجرای شناسایی و انهدام این دو باند بزرگ سرقت را روایت کرد و در این‌باره گفت: «اولین باندی که توسط پایگاه یازدهم کشف شد، باند سرقت خشن و قاپ‌زنی است که از چهار سارق تشکیل شده. اعضای این باند اقدام به قاپیدن گوشی‌های تلفن همراه مردم کرده بودند. آن‌ها خیلی زود از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. این سارقان در صورت مقاومت مردم با چاقو آن‌ها را تهدید کرده و گوشی و سایر وسایل همراه آن را نیز به سرقت می‌بردند. این گروه، جزو باند‌های خشن بود که منهدم شد.
نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در مقر پلیس آگاهی تهران آگاهی شاپور برگزار شد. در این طرح یک زن کودک ربا، سارقان خفه کننده زنان و باند سه نفره ای که با تهدید چاقو و زخمی کردن مردان، زنان دو خانواده را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند دستگیر شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بخاطر گوشی با مادرم درگیر شدم/ کلاهبرداری ۵۰ میلیون تومانی با پرنده/ باند سارقان مسلح طلا در دام پلیس/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ محموله شیشه با پراید سرقتی به مقصد نرسید/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ قاتل افسر فراجا پای چوبه دار/ افشای راز قتل مرد گچ‌کار پس از ۳ سال
تحقیقات غیرمحسوس افسران دایره تجسس کلانتری آبکوه بیانگر آن بود که سارقان، آخر شهریور سال گذشته پس از تخریب قفل در سمت شاگرد یک خودرو در شمال کشور، گوشی تلفن مذکور را به همراه اموال دیگری سرقت کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ