رهبر معظم انقلاب فرمودند: نگاهی که قدرتمندان غربی به ایران داشتند، نگاهی سلطه‌طلبانه بود. در این میان شخصیتی مانند امام خمینی(ره) قیام کرد و ملت ۳۵ میلیونی آن زمان پشتیبان او بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه ضمن هشدار درباره تنش آفرینی احتمالی غرب در منطقه خاورمیانه، بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را ستود و آن را عاملی قدرتمند برای ثبات در کل منطقه توصیف کرد.
آرمان رمضانی با پیراهن جدید در لیگ بیست و سوم خواهد بود؛ او برای تکرار روزهای خوب انگیزه زیادی دارد.
مفتی یمن ضمن محکومیت و انزجار شدید نسبت به هتاکی به قرآن کریم در سوئد، خواستار قطع رابطه با کشورهایی شد که در آن به کتاب خدا هتاکی می‌شود.
معاون دبیرکل حزب الله گفت: آن لبنان که از غرب درخواست کمک می‌کرد، هرگز باز نخواهد گشت. ما موافق لبنان قدرتمندی هستیم که با رژیم اشغالگر و هر متجاوزی مقابله می‌کند.
نشریه روسی در تحلیلی با هشدار به سیاست خارجی کمال قلیچداراوغلو ضد همسایگان اقلیمی قدرتمند خود گفت که در صورت شکست اردوغان، ترکیه در مسیر خطرناکی ضد همسایگان خود و همسو با غرب قدم بر می‌دارد.
کارشناسان پدافند هوایی می‌گویند که جنگنده‌های اف‌-۱۶ ساخت ایالات متحده به اوکراین برتری بیشتری نسبت به نیروی هوایی روسیه می‌دهد، اما این در شرایطی حاصل می‌شود که با موشک‌های قدرتمند و اطلاعات هدف‌گیری ترکیب شوند، که آنها را نیز غرب باید فراهم کند.
امدادگران روز دوشنبه حدود ۱۰۰۰ نفر را که در عمق ۳.۶ متری آب دریا در امتداد سواحل غربی میانمار، پس از توفان قدرتمند موکا گرفتار شده بودند، نجات دادند.
جنگی که مبتنی بر دروغ بود، نه‌تنها عراق را ویران کرد و یک جنگ فرقه‌ای را به راه انداخت که تمام منطقه را فرا گرفت، بلکه دموکراسی را برای همیشه در خاورمیانه فلج کرد. پس دموکراسی یکی دیگر از قربانیان دولت ناتوان جنایتکار بود. «دموکراسی می‌خواهید؟ ندیدید دموکراسی با عراق چه‌کار کرد؟» مرتب از سوی دیکتاتور‌ها و قدرتمندان سراسر منطقه تکرار شد.
نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی نابرابر از لحاظ ارزش تقریبی بازیکنان به مصاف حریف قدرتمندش خواهد رفت.
دلیل عمیق‌تری وجود دارد که نشان می‌دهد چرا قدرتمندان و ثروتمندترین‌ها فکر می‌کنند توانایی برای رای دادن خطرناک است. همگی آنان می‌دانستند که دموکراسی تهدیدی برای ثروت و قدرت آنان است و ادعا می‌کردند که دموکراسی باعث بی‌ثباتی می‌شود
برای برخی تمایل تازه غرب به منظور ارائه تسلیحات قدرتمندتر به اوکراین و به ویژه تسلیحات تهاجمی نشان دهنده آن است که شرکای آمریکایی و اروپایی متقاعد شده‌اند که اوکراین اکنون روسیه را در حالت تدافعی قرار داده و می‌تواند با تجهیزات مناسب کار‌های بیش‌تری انجام دهد.
هفته نخست دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه یازدهم دی‌ماه با هفت دیدار در شهرهای مشهد، مریوان، رامسر، سیرجان، اردکان، تهران و ارومیه پیگیری شد.
«من به طور مشخص به ایران و سلاح‌هایی که این کشور در اختیار روسیه قرار می‌دهد فکر می‌کنم. در این مورد باید بسیار قدرتمندانه عمل و آن را محکوم کنیم چنانکه در سازمان ملل چنین کرده‌ایم.»
یک کارشناس مسائل منطقه تاکید کرد: باید یک بلوک قدرتمندی در مجامع بین المللی ایجاد و نقش قدرت‌های غربی در این مجامع را محدود و کمرنگ کنیم.
تیم ملی فوتبال برزیل نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با پیروزی برابر صربستان پشت سرگذاشت.
نماینده مردم شاهین دژ در مجلس گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره افزایش معدل ظلم است، فرزند کارگر، تا آخر کارگر می‌ماند و فرزند قدرتمندان و ثروتمندان، به بهترین دانشگاه‌ها می‌رود.
محمدرضا خباز گفت: احزاب می توانند جلو تندروی ها و کندروی ها را بگیرند، احزاب به عنوان نماینده مردم می توانند در هر یک از مسائل کشور نظر و اندیشه مخاطبین خود را منعکس کنند بنابراین بنظر بنده حزب از شام شب برای یک جامعه ضروری‌تر است.
دایناسور قدرتمند «تیرانوسوروس رکس» یا «تی‌رکس» زمانی در غرب آمریکای شمالی زندگی می‌کرد و حالا فسیل این دایناسور برای نخستین‌بار در حراجی واقع در آسیا به مزایده گذاشته خواهد شد.
با نزدیک‌شدن طوفان قدرتمند نانمادول به مناطق غربی ژاپن، دولت این کشور، با اعلام سطح هشدار ۴ و ۵، دستور تخلیه نزدیک به ۱۰ میلیون نفر را صادر کرد.
بوروسیا دورتموند در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد کپنهاگن دانمارک را با نتیجه 3-0 شکست دهد.
برتری امیر نقطه عطفی برای بازگشت دوباره خودش است، اما مهم‌تر از این، حضور قدرتمندانه بود که تمام تلخی کار‌هایی که سجاد غریبی یا همان هالک ایرانی از خودش به یادگار گذاشته بود را از ذهن‌ها پاک کرد.
قهرمان فصل گذشته سری آ در اولین هفته فصل جدید موفق شد با نتیجه 4-2 اودینزه را شکست دهد تا قدم اول را قدرتمندانه بردارد.
تیم ملی ب والیبال ایران موفق شد در سه ست پیاپی قطر را شکست دهد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ از عاشقی در پارک تا نامزدی مخفیانه!/ ۱۳ کیلوگرم هروئین کشف شد/ سرقت مرگبار برای ۲۰ هزار تومان/ کلاهبرداری مرد هزار چهره از ۲۰ زن/ جنایت ۲۰۰ هزار تومانی در فضای سبز!/ فرار از زندان به خاطر محکومیت ۳۰ ساله/ ماجرای دستبرد به انبار دستگاه‌های کارت خوان!/ شلیک با وینچستر به مرد مسافر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ