مفتی یمن ضمن محکومیت و انزجار شدید نسبت به هتاکی به قرآن کریم در سوئد، خواستار قطع رابطه با کشورهایی شد که در آن به کتاب خدا هتاکی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جام جهانی فوتبال زنان در ورزشگاههای پر از تماشاچی آغاز شده است
تجربه کشورهای پیشرفته و در حال توسعه برای دستیابی به اینترنت پرسرعت نشان می دهد در بسیاری از نقاط دنیا افزایش سطح دسترسی و تحت پوشش قرار گرفتن فیبرنوری از اهداف برنامه ریزی شده است.
وزیر دفاع گفت: صداقت و استحکام ایران در ابعاد بین‌ المللی و حضورش در مناطق مختلف و قدرت منطقه‌ای ایران نشان از این دارد که کشورهای دیگر تمایل زیادی به رابطه با ما دارند.
وزیر دفاع دریا را خط مقدم مقابله با دشمنان دانست و گفت: برای حضور قدرتمندانه در آبراه‌ها و سرزمین‌های آبی نیازمند صنعت دریایی پیشرفته، قدرتمند، چندمنظوره با قابلیت‌های بین‌المللی هستیم.
براساس اطلاعات منتشرشده، این پروژه شامل سه منطقه مجزا می‌شود: یک حلقه قابل‌سکونت که شامل خانه‌ها می‌شود، یک دیتاسنتر زیردریا که با آب دریا خنک می‌شود و خودش دارای بخش مدیریت شهر و تأسیسات تحقیقات پزشکی است و درنهایت یک معماری شناور در خلیج مصنوعی که توسط یک ساختار حلقه‌ای‌شکل ایجاد می‌شود.
جلسه آنالیز لهستان امروز صبح به وقت ژاپن برگزار شد و ملی‌پوشان ‌والیبال ایران با نقاط ضعف و قوت حریف قدرتمند خود آشنا شدند.
نوشاد عالمیان بعد از شکست رقبای قدرتمند، برخلاف انتظارها نتوانست از پس حریف خود با رنک 180 دنیا بربیاید.
امدادگران روز دوشنبه حدود ۱۰۰۰ نفر را که در عمق ۳.۶ متری آب دریا در امتداد سواحل غربی میانمار، پس از توفان قدرتمند موکا گرفتار شده بودند، نجات دادند.
برای قرن ها، چاه برهوت در راز و رمز پوشیده شده است. مردم محلی داستان‌های اژد‌هایی را می‌گویند که در ته چاه در کمین است، گنج پنهان و مصنوعات نفرین شده، جادوگری قدرتمند که مسئول محافظت از اعماق آن و حتی دروازه‌ای به دنیای دیگر است.
تیم اسلوونی  با رنکینگ نهم دنیا پیشرف زیادی در سالهای اخیر داشته است.
سرمربی سابق تیم ملی ایران عقیده دارد کانادا به‌زودی به کشوری قدرتمند در دنیای فوتبال تبدیل می‌شود و این یکی از دلایل اصلی انتخاب این کشور برای ادامه دوران مربیگری‌اش بوده است.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به اشتباه تصور کرد پنالتی محمد صلاح تبدیل به گل شده است.
جنیفر دولئاک و نیکلاس سندرز، دو اقتصاددان مطرح بر این باور هستند که با تغییر ساعت رسمی کشور، آمار دزدی‌ها در مجموع ۷% کمتر می‌شود و این آمار در فصل بهار و با تغییر ساعت، در ساعات عصرگاهی ۲۷% کاهش می‌یابد. آن‌ها گفته‌اند: «بیشتر جنایات خیابانی در عصر هنگام و بین ساعات ۵ تا ۸ بعدازظهر رخ می‌دهند و در صورتی که هوا روشن باشد، احتمال اینکه رهگذران بتوانند قربانیان را دیده و به آن‌ها کمک کنند و درعین حال فرد خاطی را مشاهده و شناسایی کنند، بالا خواهد رفت.»
دوکاتی نام خود را از طریق طیف گسترده‌ای از موتور‌های قدرتمند در تالار مشاهیر دنیای موتورسیکلت ثبت کرده؛ از موتوجی‌پی تا جام توریستی جزیره من، این شرکت موتورسازی ایتالیایی به برند قدرتمندی در داخل و خارج پیست تبدیل شده است.
چندان بیراه نیست که ادعا کنیم هواداران سپاهان این روزها خودشان را یکی از خوشبخت‌ترین هواداران فوتبال دنیا می‌دانند.
ضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بر قوی بودن محور مقاومت در برابر محور شرارت به سرکردگی آمریکا تاکید کرد.
دنا پلاس توربو محصول جدید ایران‌خودرو است که از لحاظ مشخصات فنی ارتقا یافته و از موتور EFP‌ استفاده می‌کند.
رئیس سابق یوونتوس معتقد است لیگ برتر انگلیس سال به سال قدرتمندتر می شود و مقصد همه ستاره های دنیا خواهد شد که برای فوتبال، اتفاقی خطرناک است.
«ماندان» یا «ماندانا» در لغت به معنی شاه‌بوی عنبر سیاه، دختر «آژی دهاک» آخرین پادشاه ماد است که همسر «کمبوجیه» پدر کوروش شد و از این وصلت کوروش به دنیا آمد. او در تربیت و نیز انتقال قدرت به کوروش سهم بسیار موثری داشت.
در جریان دیدار امشب آرژانتین و کرواسی، لیونل مسی در جریان مسابقه چند بار پای چپ خود را گرفت و به نظر می‌رسید از ناحیه ران این پا درد می‌کشد.
رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که دنیا نگاه خاصی به ایران دارد، گفت: تیم‌های شرکت کننده در هر تورنمنتی به تیم ایران به عنوان یک رقیب جدی نگاه می‌کنند.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تیم جوانی داریم، اما همین نفرات پتانسیل حضور دوباره روی سکوی جهان و کسب مدال در المپیک را دارند.
تحلیلگر مشهور فلسطینی با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان فلسطینی به برخورد مزورانه جهان در قبال موضوعات بین المللی پرداخته است.
نیمار در توصیف آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی رئال، گفت که او قدرتمند و سریع است و مهاجمان از رویارویی برابر او هراس دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ