دلیل عمیق‌تری وجود دارد که نشان می‌دهد چرا قدرتمندان و ثروتمندترین‌ها فکر می‌کنند توانایی برای رای دادن خطرناک است. همگی آنان می‌دانستند که دموکراسی تهدیدی برای ثروت و قدرت آنان است و ادعا می‌کردند که دموکراسی باعث بی‌ثباتی می‌شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: تعداد کمی از جوانان تحصیل‌کرده ما چون هدف نداشتند و دوست و دشمن را تشخیص ندادند، در ناسا و پروژه‌های علیه ایران نقش دارند و به دشمن خدمت می‌کنند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: بسیاری از قهرمانان ملی کشور از قشر دانش‌آموز هستند و نوجوانان در همه حوادث مهم کشور قشر پرچمدار بوده و کارنامه درخشانی دارند.
ملی پوش تکواندوی ایران و دارنده مدال برنز جهان در گفتگو با ایسنا سکوت خود را شکست و گفت: من مرتکب دوپینگ نشده ام اما به دلیل توطئه و دشمنی برخی افراد عمر ورزشی ام تباه شد و زحمات چندین ساله ام بر باد رفت.
اگرچه پرتقال و آب پرتقال مملو از آنتی اکسیدان هستند، اما سرشار از پتاسیم نیز هستند. پرتقال و آب پرتقال به دلیل سطح پتاسیم بالایشان باید در رژیم غذایی بیماران کلیوی محدود یا کلا پرهیز شوند، اگرچه آن‌ها بیشتر به دلیل محتوای ویتامین C خود شناخته می‌شوند، اما برای بیماران کلیوی دردسر و آسیب به همراه دارد.
فرمانده کل قوا با اشاره به دو جنگی که آمریکا حدود دو دهه قبل در شرق و غرب ایران به راه انداخت گفتند: آمریکایی‌ها منافعی در عراق و افغانستان داشتند، اما هدف نهایی آن‌ها ایران اسلامی بود که به دلیل بنیه بسیار قوی انقلاب اسلامی، در این ماجرا‌ها و هدف نهایی خود شکست خوردند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: نقش کلیدی و تعیین کننده رهبر معظم انقلاب به عنوان مهم‌ترین رکن در حفظ انسجام ملی، تداوم امنیت موجب هجمه جبهه معارض و استکبار به معظم له شده است.
فرمانده کل سپاه ایمان و استقامت را راز جاودانگی شهدا دانست و گفت: سالی که گذشت، سال ایستادگی و حضور مردم در صحنه، دشمن را مأیوس کرد و پیروزی‌های امروز به دلیل استقامت بی‌بدیل ملت ایران است.
اگر می‌گویم که این دولت در سطح حل مسائل ایران نیست، نه به دلیل کینه یا پیشداوری، بلکه به دلیل واقعیت موجود است. آن‌ها در هر سه شعار اصلی خود ناموفق بوده‌اند، حتی مسیر معکوس هم طی شده است. شما کافی است قیمت هر متر بنا را با حداقل حقوق حساب کنید تا ببینید در همین ۲۰ ماه گذشته، میلیون‌ها خانوار از خانه‌دار شدن به‌کلی ناامید شده‌اند. وضعیت تورم را هم که می‌بینید. خالص اشتغال هم از سال ۱۳۹۸ هنوز کمتر است یا حداکثر به همان اندازه برسد. مساله بنده حل مسائل کشور است، در این حوزه معتقدم که باید نقد کرد.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هیچ فتنه‌ای نبوده که دشمن در توان داشته، اما آن را اجرا نکرده باشد اما در هر جبهه ناکام ماندند، این پیروزی ما به دلیل نصرت پروردگار بوده است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه خشم دشمن از سپاه به دلیل برهم زدن معادلات «خاورمیانه آمریکایی» است، اظهار داشت: خطای محاسباتی می‌تواند هزینه‌ سنگینی برای اروپا به بار آورد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه خشم دشمن از سپاه به دلیل برهم زدن معادلات «خاورمیانه آمریکایی» است، اظهار داشت: خطای محاسباتی می‌تواند هزینه‌ سنگینی برای اروپا به بار آورد.
سردار شریف گفت: دشمن امروز دریافته است که دلیل همه ناکامی‌های آنان در این سال‌ها تدابیر ولی فقیه است به همین علت تمام هجمه آنها در اغتشاش‌های اخیر به سمت رهبر معظم انقلاب طراحی شد.
سردار قاآنی با بیان اینکه آمریکایی و اروپایی ها به دلیل روحیه نامردی مرد میدان جنگ نیستند و صحنه اصلی را باخته اند، اظهار داشت:‌ آمریکا در میدان اصلی عرضه ندارند و دائماً شکست می خورند و این شعار نیست.
رئیسی: محدودیت اینترنت به دلیل اخلال دشمن و ایجاد ناامنی است
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران را با خود همراه کند و به همین دلیل به سمت ترور رسانه‌ای خبرنگار فارس رفته است.
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: از دستگاه قضا به دلیل رأفت اسلامی نسبت به معترضان تشکر می‌کنیم، چرا که معترضان فرزندان ملت هستند و نباید اجازه دهیم به آغوش دشمن پناه ببرند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در طول ۴۴ سال گذشته شیاطین برای مبارزه با انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کردند و حدود ۷۰ روز است دشمنی جدید به فرماندهی آمریکا بزرگ در درون و بیرون به دنبال شکل جدیدی از دشمنی هستند.
کیهان نوشت: دشمن به خیال خام خود تصور می‌کرد که با «میدان‌دار کردن دلقک‌ها» می‌تواند به جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران آسیب برساند. اما نکته اینجاست که دشمن نمی‌تواند بفهمد که در این عالم به غیر از محاسبات سیاسی، محاسبات دیگری هم وجود دارد که همان سنت‌های الهی هستند.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز دشمن از ارتباطات ایران در سطح منطقه، آسیا و جوانان جهادی ایرانی می‌ترسد و به‌ همین دلیل از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در ایران حمایت می‌کند.
محمود شهریاری با صدور دستور قضائی به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن ساعتی پیش بازداشت شد.
امام جمعه بوشهر گفت: فردی به هر دلیل فوت می‌کند و مراجع قانونی نیز در حال پی‌گیری مساله هستند اما دشمن با سوء استفاده از شرایط جریانی را طراحی کرده و مردم و نیروی انتظامی را دچار زحمت می‌کند این درحالی است که در کشورهای اروپایی هر روز شاهد فساد، فحشا، ظلم و جنایت هستیم و روزی نیست که سرخ پوست‌های آمریکایی کشته نشوند.
رویترز به نقل از دیپلمات ها و منابع اطلاعاتی در منطقه اضافه کرد: "اسرائیل برای مدت طولانی است که دشمن خود یعنی ایران را در سوریه به عنوان یک تهدید امینت ملی می بیند و به دنبال گسترش حوزه حملات برای ضربه زدن به روش جدید انتقال تسلیحات ایران به سوریه است". منظور از روش جدید، استفاده از فرودگاه های سوریه است.
تیم ملی والیبال ایران امشب در یک مسابقه حساس به مصاف هلند می رود.ت
بنیاد مستضعفان در ۴ ماهه نخست امسال ۴۳ میلیارد تومان برای کاهش آسیب‌های ناشی از سوء تغذیه مادران باردار و شیرده در مناطق محروم اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ