محمدرضا خباز گفت: احزاب می توانند جلو تندروی ها و کندروی ها را بگیرند، احزاب به عنوان نماینده مردم می توانند در هر یک از مسائل کشور نظر و اندیشه مخاطبین خود را منعکس کنند بنابراین بنظر بنده حزب از شام شب برای یک جامعه ضروری‌تر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از احزاب راستگرای افراطی عضو ائتلاف نتانیاهو تهدید کردند در صورت عدم تصویب قانون خدمت نظامی از ائتلاف حاکم خارج شده و زمینه را برای انحلال آن فراهم می‌کنند.
کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد پایان شهریور امسال، آخرین فرصت برای احزابی است که مجمع عمومی خود را برگزار نکرده‌اند.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: تقریباً احزاب را از کارکرد اصلی خود تهی کرده‌اند. پوسته‌ای از احزاب آن هم برای خالی نبودن عریضه باقی است. حوادث سال‌های گذشته باعث شده که بخشی از جامعه از مؤثر بودن نهاد‌های واسطه برای تحقق خواسته‌هایش ناامید شود. دلیل اصلی آن هم از کار افتادن این نهاد‌های واسطه و احزاب و میانه‌رو‌ها بوده است.
زندگی اجتماعی ذاتا با قدرت‌ورزی شهروندان آمیخته است. به نظر می‌آید که یک وجه مهم فعالیت فکری احزاب سیاسی باید معطوف به روشنگری در همین موضوع باشد تا جایی که مردم به اعضای یک حزب سیاسی به دیده افرادی بنگرند که درحال انجام یک وظیفه مهم اجتماعی‌اند و درواقع بار زندگی آنان را سبک می‌کنند و امنیت خاطری برای جامعه فراهم می‌کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی در طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال کردند.
تعدادی از فعالان احزاب مصر در جریان یک نشست بر حمایت خود از سوریه و لزوم بیرون راندن اشغالگران آمریکایی و ترکی از خاک این کشور تاکید کردند.
نتایج یک نظرسنجی از کاهش محبوبیت احزاب ائتلاف کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل حزب رقیب وی حکایت دارد.
محمدصادق جوادی‌حصار نوشت: واقعیت آن است که احزاب در جامعه ایران نقش برجسته‌ای ندارند، بنابراین پاسخگویی به وضع موجود هم بر عهده آن‌ها نیست. افراد و گروه‌هایی باید پاسخگوی وضعیت کشور باشند که قدرت را در اختیار دارند.
وزیر کشور: احزاب و گروه‌های سیاسی برای انتخابات فعال شوند/ دنبال انتخابات با مشارکت حداکثری هستیم
حزب دموکرات کردستان به تصمیم دادگاه فدرال عراق درخصوص مغایر بودن تمدید پارلمان اقلیم کردستان عراق با قانون اساسی واکنش نشان داد. حزب کردی نسل جدید از تصمیم دادگاه عالی عراق استقبال کرد.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: سند تحول احزاب در نشست مشترک با خانه احزاب تدوین و در اختیار آن‌ها قرار داده شده است تا با همکاری احزاب تکمیل شود.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: سند تحول احزاب در نشست مشترک با خانه احزاب تدوین و در اختیار آن‌ها قرار داده شده است تا با همکاری احزاب تکمیل شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاید یکی از مشکلاتی که در کشور ما همچنان وجود دارد ضعف و قدرت نگرفتن احزاب در کشور است، گفت: اگر احزاب در کشور فعالیت داشتند قطعا امروز نحوه مطالبه از مسئولین و پاسخگویی به مردم متفاوت بود و احزاب می توانستند نقش بهتری را در رویارویی و پاسخگویی به مردم ایفا کنند.
کمیسیون انتخابات ترکیه امروز به تشریح تعداد احزاب و نامزدهای نهایی شرکت‌کننده در انتخابات ۱۴ ماه می در این کشور پرداخت.
عرصه سیاست داخلی ایران در سالی که گذشت، شاهد ملاقات‌های سیاسی فعالان حزبی، سامان گرفتن خانه احزاب، تشکیل مجمع عمومی احزاب پس از شرایط کرونایی و شکل گیری برخی ائتلاف‌های جدید بود که نمی توان آن را بی ربط انتخابات کشور در سال آینده دانست.
احزاب مخالف در نیجریه با دیده شک و تردید به انتخابات ریاست جمهوری این کشور که اخیرا برگزار شد، می نگرند.
رییس خانه احزاب با بیان اینکه عملکرد مجلس یازدهم جهت دهنده در میزان مشارکت انتخابات مجلس دوازدهم است، گفت: یکی از رسالت های خانه احزاب رصد حکمرانان است.
ائتلاف احزاب مخالف دولت ترکیه متشکل از شش حزب اعلام کرد که مشکلات کنونی ترکیه در بخش های مختلف ناشی از نظام اجرایی ریاستی است و یک بسته 84 ماده ای را برای تغییر قانون اساسی پیشنهاد داد.
ائتلاف احزاب مخالف دولت ترکیه متشکل از شش حزب اعلام کرد که مشکلات کنونی ترکیه در بخش های مختلف ناشی از نظام اجرایی ریاستی است و یک بسته 84 ماده ای را برای تغییر قانون اساسی پیشنهاد داد.
یک نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه احزاب می‌توانند ضربه‌گیر نظام باشند، گفت: اگر برای شکل‌گیری یک تجمع و راهپیمایی قانونی، احزاب شناسنامه‌دار فراخوان تجمع بدهند، قاعدتا مسئولیت آن را هم به عهده می‌گیرند و کار را مدیریت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور گفت: موضوع تأسیس حزب ایران قوی در جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بررسی و در نهایت با اصل تأسیس این تشکل سیاسی مخالفت شد.
احزاب و تشکل های ملی یمن در هشتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر علیه دولت مزدور ائتلاف متجاوز سعودی، بر ادامه راه این انقلاب تا تحقق همه اهداف آن تأکید کردند.
سیاستمدار مستقل در اقلیم کردستان عراق با اشاره به 13 پروننده جنجالی میان احزاب کُرد در این منطقه از مخالفت آنها با برگزاری انتخابات مجدد در برهه کنونی خبر داد.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بحث سیاست ارز ترجیحی و یارانه‌ها در جلسه اخیر اعضای جبهه پیروان به صورت خبری مطرح شد و هرکس ملاحظاتی را دراین‌باره بیان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ