تقویم فصل 2023 مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک با ثبت رکوردی جدیدرونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی از طرح خود برای آنچه تقویت امنیت در شرق قدس اشغالی خواند، پرده برداشت.
تراکتور تبریز از کیت سوم خود به شیوه‌ای خاص رونمایی کرد.
مراسم رونمایی نیمار امروز پیش از دیدار الهلال مقابل الفیحا برگزار خواهد شد.
مدافع جدید استقلال نخستین بازی فصل خود را مقابل ملوان انجام داد.
مدافع جدید ملوان انزلی برای نخستین بار در این فصل مقابل استقلال بازی می‌کند.
آدیداس دقایقی قبل از پیراهن سوم یوونتوس برای فصل 24-2023 رونمایی کرد.
پوما دقایقی قبل عکس پیراهن سوم میلان برای فصل 24-2023 را منتشر کرد.
برایان دابو در استادیوم فولادشهر حضور داشت و دربی اصفهان را از نزدیک تماشا کرد.
هواداران تراکتور در خطرناک‌ترین منطقه ورزشگاه یادگارامام مستقر شده‌اند.
محمود فکری نفرات منتخب خود در دیدار مقابل شمس‌آذر را مشخص کرد.
از سوی سرمربی تیم ملی بسکتبال ۱۳ بازیکن جهت حضور در تورنمنت پیک به تیم ملی دعوت شدند.
رونمایی از خودروهای هیبریدی و برقی در حاشیه جلسه هیئت دولت انجام شد؛تعدادی از این خودروهای برقی قرار است به عنوان تاکسی شهری مورد استفاده قرار گیرند.
نظام جدید ارزش گذاری دارایی‌های نامشهود با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.
تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با تراکتور باید پیراهن دوم خود را بر تن کند.
پارک فناوری پردیس در راستای اعتمادسازی و تقویت بازار محصولات دانش بنیان و فناور اقدام به ارزیابی و رتبه‌بندی کیفی این محصولات و ارائه گواهینامه تائید و تضمین کیفیت محصول می کند.
مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان در فصل 2024 با 24 گرندپری برگزار خواهد شد.
رئیس قوه قضاییه در آیین رونمایی از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق): گفت: بانک‌ها باید این گزاره را که «امانت‌دار خوبی برای سرمایه‌ها و دارایی‌های مردم هستند» تقویت گردانند و از اطلاعات مرتبط با حریم خصوصی مردم و سپرده‌گذاران به نحو احسن، حفاظت و حراست کنند و اهتمام داشته باشند که قرارداد‌های منعقده با مردم و سرمایه‌گذاران در نهایت استحکام و وثاقت باشد.
رئیس قوه قضاییه در آیین رونمایی از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق): گفت: بانک‌ها باید این گزاره را که «امانت‌دار خوبی برای سرمایه‌ها و دارایی‌های مردم هستند» تقویت گردانند و از اطلاعات مرتبط با حریم خصوصی مردم و سپرده‌گذاران به نحو احسن، حفاظت و حراست کنند و اهتمام داشته باشند که قرارداد‌های منعقده با مردم و سرمایه‌گذاران در نهایت استحکام و وثاقت باشد.
مدیرعامل بورس تهران­ ­گفت: با تلاش بورس تهران هفته آینده قرارداد آتی تک سهم رونمایی و بازار سرمایه بیش از پیش دو طرفه می‌شود.
یک شرکت چینی امروز از مدل هوش مصنوعی مولد خود رونمایی کرده که قدرت چت‌بات‌های مختلف را تقویت می‌کند و در آینده نزدیک در همه برنامه‌های این شرکت ادغام خواهد شد.
مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان در فصل 2023 با 23 گرندپری برگزار خواهد شد.
فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی از تقویم فصل آینده مسابقات رالی قهرمانی جهان رونمایی کرد.
«نگرانی‌های فزاینده از تقویت احتمال شکست مذاکرات وین و فروپاشی توافق برجام و تبعات گسترده این مساله برای کل منطقه خاورمیانه و روند‌های جاری تنش زدایی در آن، و البته تقویت گمانه زنی‌ها مبنی بر وقوع جنگی قریب الوقوع میان اسرائیل و حزب الله لبنان با محوریت اراده جدی حزب الله جهت حراست از منابع انرژی لبنان در میادین مشترک گازی این کشور با رژیم اسرائیل در شرق مدیترانه و بی اعتنایی تل آویو به این مساله و پیشبرد پروژه‌ها در این میادین به صورت یک طرفه، دو بحرانِ قریب الوقوعی هستند که در سطوحی متفاوت، از ایجاد چالش‌های جدی سیاسی و امنیتی در خاورمیانه در روز‌ها و ماه‌های آتی خبر می‌دهند».
رونمایی از پیراهن سوم فصل جدید اورتون، هواداران این تیم را به دو دسته تقسیم کرده است. گروهی که مخالفت این پیراهن جدید هستند می‌گویند نگران از دست رفتن سنت و تاریخ باشگاهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ