رونمایی از خودروهای هیبریدی و برقی در حاشیه جلسه هیئت دولت انجام شد؛تعدادی از این خودروهای برقی قرار است به عنوان تاکسی شهری مورد استفاده قرار گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری اولین دیدار افصل جدید با دو تغییر نسبت به فصل گذشته همراه شد. هر چند دو تغییر صورت گرفته هم بازیکنان جدیدی نیستند و قبلا برای سرخ ها بازی کردند.
علی دایی از برند اختصاصی‌اش در صنعت عطر رونمایی کرد.
کادر فنی استقلال چند بازی دوستانه را در دستور کار این تیم قرار داده است.
دیوید تیلور طی چند روز آینده در مسابقات پان‌آمریکن برای تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در وزن 86 کیلوگرم روی تشک می رود.
Security Copilot می‌تواند در عرض چند دقیقه کار‌هایی انجام دهد که پیش از این انجام آن‌ها چند روز زمان می‌برد. این برنامه در پشت صحنه به ۶۵ تریلیون سیگنال امنیتی روزانه دسترسی دارد که مایکروسافت با سیستم‌های امنیتی خود آن‌ها را گردآوری می‌کند.
از مدل جدید H۶ در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی شد. طراحی بی‌نظیر و تهاجمی که امضای طراحی محصولات هونگچی در آن دیده می‌شود، بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند. فرم و شکل بدنه لیفت‌بک بوده که جذابیت را چند برابر می‌کند. هونگچی H۶ می‌تواند از جمله گزینه‌های واردات به ایران باشد.
نخستین فهرست مد نظر سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی برابر روسیه و کنیا اعلام شد. در این فهرست بازیکنان جدیدی حضور دارند.
لیست تیم ملی فرانسه برای دو بازی پیش رو مقابل هلند و ایرلند اعلام شد.
شرکت نفت پارس از خط تولید محصول جدید Flowmax ATF Multiplex ؛ روغن چند منظوره گیربکس های اتوماتیک رونمایی و این محصول را به بازار عرضه کرد.
اپل با پایبندی به سنت چند سال اخیر، در آستانه‌ی فصل بهار مدل زرد آیفون ۱۴ را رونمایی کرد تا رنگ‌بندی گوشی‌هایش متنوع‌تر شود.
دومین دوره لیگ برتر هاکی روی یخ ایران روز شنبه با برگزاری دیدار پایانی بخش آقایان به پایان خواهد رسید اما مسابقات بانوان تا روز ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
دومین دوره لیگ برتر هاکی روی یخ ایران روز شنبه با برگزاری دیدار پایانی بخش آقایان به پایان خواهد رسید اما مسابقات بانوان تا روز ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
پرویز ثابتی از مقامات بلند پایه ساواک و رئیس ساواک تهران پس از سال‌ها زندگی در انزوا و دوری از رسانه‌ها چند روز پیش در تجمع ضدانقلاب لس‌آنجلس به همراه خانواده‌اش شرکت کرد.
سازمان لیگ فوتبال بنا به شرایط بازی‌ها از میان چند ورزشگاه ،‌میزبان فینال جام حذفی را انتخاب خواهد کرد.
خودرویی را با بدنه‌ای که رنگ آن تغییر می‌کند، تصور کنید. خودرویی که می‌تواند تا ۳۲ رنگ مختلف را روی تمام بدنه و رینگ‌ها به خود بگیرد یا خود را با چند رنگ به طور همزمان نمایش دهد و حتی می‌تواند در اطراف پنجره‌های خود نمایه‌ای دیجیتال نشان دهد. شما به آینده سفر نکرده‌اید، بلکه این ویژگی موسوم به i Vision Dee شرکت بی‌ام‌و است که اولین رونمایی رسمی خود را در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ انجام داد.
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در حالی به دبیری محمد حمیدی مقدم ۲۰ تا ۲۵ آذر در پردیس ملت برگزار می‌شود که برای نخستین بار تنها چند روز پیش از آغاز این رویداد، شاهد اعلام فیلم‌های حاضر در جشنواره هستیم
در شرایطی که قرار است از کیت تیم ملی رونمایی شود که گفته می شود پیراهن ملی پوشان، همان کیت فوتی هدلاینز خواهد بود.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسم عظیم سی و پنجمین سالگرد تأسیس این جنبش که به صورت همزمان در غزه، جنین و چند کشور عربی برگزار شد،از سامانه جدید موشکی ساخت داخل رونمایی کرد.
با ورود به سایتی که با عنوان اینترنت کودک معرفی شده، خطاب به پدران و مادران گفته شده که با استفاده از چند روش می‌توانند دسترسی فرزندان خود را به سایت‌های مختلف اینترنت مدیریت کنند.
مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی پیش روی این تیم با فولاد گفت: همه چیز پس از پنج بازی مشخص می شود.
از چند روز پیش که مرحله جدیدی از درگیری‌ها بین گروه‌های مقاومت فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی آغاز شده، نیروهای جهاد اسلامی نیز از موشک‌های جدید خود رونمایی کردند.
اجیر سارق برای انتقام از عشق قدیمی
تمرین روز سه‌شنبه تیم فوتبال استقلال با جدیت تمام انجام شد و بازیکنان بعداز چند روز دیدن خنده‌های ساپینتو ، روی دیگر اين پرتغالی را هم دیدند. آبی‌پوشان پایتخت امروز چهارشنبه دو جلسه تمرینی را پشت سر می‌گذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ