اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین اجلاس بین المللی ورزش همگانی با حضور مدرسینی از چند کشور جهان مهرماه سال جاری به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.
به نظر می‌رسد که شایعات عدم فروش جنگنده‌های روسی به ایران نیز تأییدی بر احتمال گسست این اتحاد باشد. درواقع، نظرات وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران حاکی از آن است که پروژه خرید هواپیما‌های جنگنده رادارگریز روسی، به‌ویژه سوخو Su-۳۵ دیگر مطرح نخواهد بود.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر حوالی دماوند در استان تهران لرزاند.
در روز هشتم رقابتهای المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، استان تهران به صدر جدول رده‌بندی کسب مدال رسید.
از امروز تا سه‌شنبه (۲۳ تا ۲۴ مرداد) روند کاهش تدریجی دما و روز‌های پایانی هفته افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
بحران آب در تمام منابع آب زیرزمینی کشور گسترده شده و اطلاعات مرکز پژوهش‌های مجلس نشان می‌دهد که از میان مجموع ۶۰۹ دشت مطالعاتی کشور که شماری از آن‌ها دچار فرونشست زمین شده‌اند، ۴۲۰ دشت به عنوان ممنوعه و ممنوعه بحرانی قلمداد می‌شود؛ این عدد در مقایسه با آمار سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است؛ برای مثال تعداد دشت‌های ممنوعه برابر ۳۱۷ دشت در سال ۱۳۹۲ بوده است. سهم تهران هم از این وضعیت کم نیست.
بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های پیش‌بینی عددی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد در ساعات عصر و شب همراه با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۹ مرداد) صاف و گاهی وزش باد، در بعد از ظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۲۰ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وزش باد و رگبار باران در برخی از نقاط کشور برای روز جاری پیش بینی می‌شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران از دمای متوسط یک درجه بیش از نرمال و بارش‌های در حد نرمال و حتی کمتر از نرمال طی سه ماه آینده خبر داد و گفت: در خوشبینانه‌ترین حالت و نرمال بودن بارش کماکان مدیریت منابع و مصارف آب در بخش‌های مختلف توصیه می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی سه ماه آینده متوسط دمای هوا در سطح استان ۰.۵ تا ۱ و در بعضی نقاط ۱ تا ۱.۵ درجه سلسیوس بالاتر از نرمال برآورد شده است.
اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش تدریجی دما از پنجشنبه (۲۹ تیرماه) و وزش باد نسبتا شدید در بیشتر نواحی استان خبرداد.
اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش تدریجی دما از پنجشنبه (۲۹ تیرماه) و وزش باد نسبتاً شدید در بیشتر نواحی استان خبرداد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در شبانه روز گذشته بیشینه دمای هوا در پایتخت به ۳۸.۴ درجه سلسیوس رسید که بیش از سه درجه گرمتر از ۴۸ ساعت اخیر است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از فردا (۱۶ تیر) روند افزایش تدریجی دما در استان تهران پیش‌بینی می‌شود.
تحلیل جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی فصلی بیانگر آن است که تا پایان تابستان متوسط دمای هوا در سطح استان تهران ۰.۵ تا ۱ و حتی برای نیمه‌جنوبی استان ۱ تا ۱.۵ درجه سلسیوس بالاتر از نرمال خواهد بود.
تا روز سه‌شنبه روند افزایش نسبی دما و از روز چهارشنبه کاهش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی روند افزایشی نسبی دمای پایتخت تا روز سه‌ شنبه خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: هوای تهران امروز و فردا گرم‌تر می‌شود.
به گفته اصغری، کرج نسبت به روز قبل ۶ درجه گرم‌تر شده است و احتمال طغیان رودخانه و وقوع بهمن وجود دارد. آب‌های جنوب کشور مواج است؛ از سواحل فاصله بگیرید.
هوای تهران گرم‌تر می‌شود
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعات همراه با وزش باد در ارتفاعات و نیمه‌جنوبی تهران و افزایش دما بین ۲ تا ۳ درجه پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ