اداره کل هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی روند افزایشی نسبی دمای پایتخت تا روز سه‌ شنبه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از امروز تا سه‌شنبه (۲۳ تا ۲۴ مرداد) روند کاهش تدریجی دما و روز‌های پایانی هفته افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۹ مرداد) صاف و گاهی وزش باد، در بعد از ظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۲۰ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران از دمای متوسط یک درجه بیش از نرمال و بارش‌های در حد نرمال و حتی کمتر از نرمال طی سه ماه آینده خبر داد و گفت: در خوشبینانه‌ترین حالت و نرمال بودن بارش کماکان مدیریت منابع و مصارف آب در بخش‌های مختلف توصیه می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی سه ماه آینده متوسط دمای هوا در سطح استان ۰.۵ تا ۱ و در بعضی نقاط ۱ تا ۱.۵ درجه سلسیوس بالاتر از نرمال برآورد شده است.
اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش تدریجی دما از پنجشنبه (۲۹ تیرماه) و وزش باد نسبتا شدید در بیشتر نواحی استان خبرداد.
اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش تدریجی دما از پنجشنبه (۲۹ تیرماه) و وزش باد نسبتاً شدید در بیشتر نواحی استان خبرداد.
آسمان تهران فردا (۲۰تیر) صاف گاهی وزش باد همراه با افزایش دما با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۱ تیر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در شبانه روز گذشته بیشینه دمای هوا در پایتخت به ۳۸.۴ درجه سلسیوس رسید که بیش از سه درجه گرمتر از ۴۸ ساعت اخیر است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از فردا (۱۶ تیر) روند افزایش تدریجی دما در استان تهران پیش‌بینی می‌شود.
تحلیل جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی فصلی بیانگر آن است که تا پایان تابستان متوسط دمای هوا در سطح استان تهران ۰.۵ تا ۱ و حتی برای نیمه‌جنوبی استان ۱ تا ۱.۵ درجه سلسیوس بالاتر از نرمال خواهد بود.
هر ۱۰۰ ـ ۲۰۰ متر هم روی دیواری نوشته‌اند: خیابان یخچال. خیابانی که قدیم‌ها اسم و رسم‌دارتر بوده گویا. راهی که کشیده شده بود شمیران را وصل کند به دروس؛ که حالا بعد از یک ساعت پرس‌وجو تنها کسانی که از قدیم‌های خیابان چیزی یادشان مانده جمشید نراقی است و علی احمدی. تنها کسانی که حوصله حرف زدن دارند.
تا روز سه‌شنبه روند افزایش نسبی دما و از روز چهارشنبه کاهش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تهرانسر در شبانه روز گذشته با ثبت بیشینه دمای ۳۴.۴ درجه سلسیوس، گرمترین ایستگاه هواشناسی تهران شد.
اداره کل هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی روند افزایش نسبی دما از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: هوای تهران امروز و فردا گرم‌تر می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران آسمانی ابری تا نیمه ابری، تداوم وزش باد و افزایش دما از فردا (۲۹ فروردین) پیش‌بینی می‌شود.
به گفته اصغری، کرج نسبت به روز قبل ۶ درجه گرم‌تر شده است و احتمال طغیان رودخانه و وقوع بهمن وجود دارد. آب‌های جنوب کشور مواج است؛ از سواحل فاصله بگیرید.
درحالی‌که تورم مسکن در کل شهر تهران در ماهی که گذشت ۸/ ۶ درصد بوده است، بر اساس تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی میانگین قیمت مسکن در پنج منطقه واقع در نیمه شمالی شهر شامل مناطق یک تا پنج در معاملات آبان امسال ۸ درصد بوده است. همچنین در مناطق واقع در نیمه جنوبی شهر تهران شامل مناطق ۹ تا ۲۰ میانگین قیمت در معاملات صورت‌گرفته طی آبان ماه ۵/ ۶ درصد بوده که به تغییرات میانگین شهر نزدیک‌تر است.
هوای تهران گرم‌تر می‌شود
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: حوالی ساعت هفت صبح امروز یک مورد اقدام به تیراندازی در محله سعادت آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله تیمی از ماموران در محل حاضر شده و مشاهده کردند که فردی حدودا ۸۵ ساله در مقابل در خانه خود مورد سوءقصد با سلاح گرم قرار گرفته است.
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعات همراه با وزش باد در ارتفاعات و نیمه‌جنوبی تهران و افزایش دما بین ۲ تا ۳ درجه پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ