باشگاه پرسپولیس نتوانست در مهلت قانونی طلب رادوشویچ را پرداخت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
دوچرخه سوار ملی پوش کشورمان در مسابقات تایم تریل قهرمانی جهان در گلاسکو در رده شصت و ششم ایستاد.
ستاره ایرانی فصل گذشته به پورتو پیوست اما تا ژوئن 2024 (حدودا خرداد 1403) با این تیم قرارداد دارد و این ممکن است باعث شود اتفاقات متفاوتی رخ بدهد.
مسابقات ماده تراپ جام جهانی تیراندازی اهداف پروازی در قزاقستان در حالی به پایان رسید که رتبه شانزدهمی پرورش نیا بهترین نتیجه تیراندازان ایرانی در این بخش بود.
مسابقات ماده تراپ جام جهانی تیراندازی اهداف پروازی در قزاقستان در حالی به پایان رسید که رتبه شانزدهمی پرورش نیا بهترین نتیجه تیراندازان ایرانی در این بخش بود.
از آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد شصت (۶۰) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی سی صد و شصت (۳۶۰) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، صد و پنج (۱۰۵) هزار تومان تعیین شده است.
آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد شصت (۶۰) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی سی صد و شصت (۳۶۰) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، صد و پنج (۱۰۵) هزار تومان تعیین شده است.
از آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد شصت (۶۰) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی سی صد و شصت (۳۶۰) هزار تومان تعیین شده است.
شصت سالگی آقای خاص دنیای فوتبال بهانه‌ای برای مرور دوران پرفراز و نشیب مورینیو است.
مشهد ـ وزیر کشور از وجود حدود شصت هزار منطقه مسکونی بدون جمیعت در کشور خبر داد و گفت: بخشی از امکانات وجود دارد اما به هر دلیل خالی از سکنه شده و این خسارت بزرگی است.
شاهرخ بیانی با گذشت سال‌ها از حضورش در پرسپولیس واقعیت‌های عجیبی را درباره اتفاقات آن دوران بیان کرده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیر باند بزرگ موبایل قاپی ۱۴ نفره در تهران خبر داد و گفت: از این سارقان و مالخران ۱۸۰ تلفن همراه کشف شده است.
آرش قادری چهره درخشان تراکتور در نیمه دوم بازی با سپاهان بوده است.
رهبر انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات یک‌ هزار و هشتصد و شصت و دو تن از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
رهبر انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات یک‌ هزار و هشتصد و شصت و دو تن از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخی حوادث در دانشگاه‌ها گفت: این‌ها دانشگاه‌ها را هدف گرفتند. آن‌ها خواستند از دانشگاه شریف انتقام بگیرند؛ چراکه دانشگاه شریف یک هیات فاطمه زهرا (س) دارد که گاهی شصت هزار مستمع دارد. اساتیدی در این دانشگاه هستند که در کنار دانشجویان هیاتی ما حضور دارند و در بعد علمی و فرهنگی کار کردند. این‌ها خواستند در آنجا زهری بریزیند و به زودی معلوم می‌شود که این تلاش‌شان بی‌فایده بوده است.
احسان خاندوزی در شصت و هشتمین جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار از صدور بیش از ۱۰۸ هزار مجوز کسب و کار به شکل برخط و بدون نیاز به مراجعه حضوری فعالان اقتصادی خبر داد.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی گفت: این طرح برای حدود ۱۲۰ هزار سالمندی که در محدوده سنی شصت تا هفتاد و پنج سال و در دو استان یزد و قزوین قرار دارند؛ اجرایی می‌شود.
ییش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین در سامانه سماح تا صبح امروز از مرز دو میلیون و چهارصد و شصت هزار نفر فراتر رفت.
ییش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین در سامانه سماح تا صبح امروز از مرز دو میلیون و چهارصدو شصت هزار نفر فراتر رفت.
ما از 60 هزار نفر فحش می‎‌شنویم و هرکسی در فوتبال هرچقدر که پول بگیرد، حقش است؛ هیچ جای دنیا قراردادها علنی نمی‌شود.
اعتراف واهی دختر شیشه‌ای به قتل پدر
شناگر ایران در قهرمانی جهان شصت و هفتم شد
سعیدی‌پور با بیان اینکه مردم شهیدپرور فین از ابتدا تا پایان دفاع مقدس در صحنه نبرد حضور داشتند، خاطرنشان کرد: به دلیل این حضور مداوم، دامنه شهدای فین به تمام ایام هشت سال جنگ تحمیلی گسترش یافته؛ اما در عملیات والفجر ۴، فین بیشترین تعداد شهدا را از مجموعه شهدای این منطقه تقدیم انقلاب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ