سایت «اسپورت» امارات بعد از این آمار مجیدی در اتحاد کلباء یادی از دوران خوب این تیم در زمان مربیگری فابیو ویویانی ایتالیایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی یک تروریست مسلح با ۸ خشاب پر در ایران زنده دستگیر می‌شود و مجرمان عادی در آمریکا به ظن حمله با چاقو هدف گلوله قرار می‌گیرند.
مقایسه‌ی بنچمارک‌های منتسب‌ به A۱۷ Bionic با بنچمارک‌های اختصاصی زومیت، نکات جالبی از قدرت پردازشی آیفون ۱۵ پرو دربر دارد.
مقایسه‌ی شریک عاطفی خود با شرکای عاطفی سابق‌تان به چند دلیل می‌تواند برای رابطه‌ی شما آسیب‌زا باشد. اول آنکه، این کار باعث شکل گیری توقعات غیر واقعی برای شریک عاطفی‌تان می‌شود. به علاوه، باعث می‌شود شریک عاطفی‌تان احساس بی‌ارزش بودن کند.
ایران بیشترین تعطیلی مناسبتی را دارد، اما به‌دلیل یک روزه بودن تعطیلات هفتگی‌اش همچنان حدود ۴۰ روز کمتر نسبت به بسیاری از کشور‌ها تعطیلی دارد.
به نظر می‌رسد این فرد مثلاً ایرانی، تلاش دارد با اظهارات خود از جنایت آتش زدن قرآن در سوئد حمایت کند که البته از حمایت فراتر رفته و به حماقت پهلو می‌زند.
استقلال و پرسپولیس تا به اینجای فصل نقل و انتقالات، عملکرد پر فراز و نشیبی را تجربه کرده اند.
حالا جوزپه برگومی بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا که تمام دوران حرفه‌ای خود را در اینتر گذراند و اکنون مفسر تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا است، در گفت‌وگویی تلویزیونی مهدی طارمی را با لیونل مسی مقایسه کرد و طارمی را بهترین گزینه برای خط حمله میلان انتخاب کرد.
اندرسون تالیسکا ترجیح داد پاسخ سوال «نیمار یا رونالدو؟» را با سیاست بدهد.
ترافیک سنگین تهران در دهه پنجاه سوژه روزنامه اطلاعات آن سال‌ها شد، این‌بار با مقایسه تهران و مونیخ.
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا با تمجید از توانایی‌های مهدی طارمی، به انتقال احتمالی مهاجم ایران به میلان پرداخت.
بررسی وضعیت آماری سرعت اینترنت ثابت و موبایل در کشور و مقایسه جایگاه جهانی آن حاکی از آن است که اینترنت ثابت در کشور به توسعه و تقویت بیشتری نیازمند است.
میگ-۲۹ جنگنده‌ای «آنالوگ» است که از فن آوری کهنه و قدیمی بهره می‌برد، اما جنگنده‌های اف-۱۶ آمریکایی که ولودومیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خواهان آن است، جنگنده‌ای دیجیتال با فنآوری به مراتب پیش رفته تری است، «آلکس والمسلی» (Alex Walmsley) تحلیلگر نظامی، از موسسه خدمات متحد سلطنتی (RUSI) در لندن، این دو نوع جنگنده را مقایسه‌ای بین یک دستگاه لپ تاپ دهه ۱۹۹۰ با جدیدترین «مک بوک» می‌داند و می‌گوید، هر دو آن‌ها پرواز می‌کنند و قادر به حمل سلاح هستند، اما میگ‌ها آنقدر‌ها توانمند نیستند.
وب‌سایت فناوری Input با مقایسه‌ای میان گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس، اتهاماتی را مبنی بر استفاده از ترفندهای هوش مصنوعی برای تولید عکس‌های اغراق‌آمیز علیه سامسونگ برانگیخت. علاوه بر این، یک یوتیوبر به‌نام الکسی بکسی نیز با انتشار ویدیویی ادعا کرده که این غول کره‌ای از حقه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد نتایج چشم‌گیر برای عکس‌های با بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری استفاده می‌کند.
چرا دستگاه تبلیغاتی دولت سیزدهم یک سال و نیم دولت رئیسی را با یک سال و نیم آخر دولت روحانی مقایسه می‌کند؟ آیا نمی‌دانند چنین مقایسه‌ای غلط است و هر ماه را باید با ماه مشابه در سال‌های قبل مقایسه کرد؟ برای مثال مقایسه میان سال نخست دولت رئیسی در دولت سیزدهم با سال نخست دولت روحانی در دولت یازدهم. اما هدف از چنین اقدام غلط و خلاف علم آمار از سوی دولت سیزدهمی‌ها چیست؟ آیا می‌خواهند یکدست سازی قدرت را قرین موفقیت بدانند؟
با مقایسه‌ی تصاویر ماهواره‌ای قبل و بعد از زلزله، حرکت زمین به خوبی دیده می‌شود.
در مقایسه‌ای جالب دوربین سامسونگ قدرت زوم آیفون را مورد تمسخر قرار داد.
شهریار که در زمان آقای گل شدنش در فوتبال ایران به خاطر فیزیک و قدرت سرزنی‌اش با علی دایی مقایسه شده بود، برای تحقق چنین مقایسه‌ای باید بسیار بهتر از آنچه تا کنون در ضربات سر نشان داده، ظاهر شود.
دبیر ستاد ملی جمعیت در ادامه با اشاره به آمار‌های مقایسه‌ای میان سال ۱۳۹۰ و ۱۴۰۰، گفت: در سال ۱۳۹۰ تعداد ازدواج ۸۷۴ هزار بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۵۷۰ هزار کاهش پیدا کرد. وی افزود: تعداد طلاق در سال ۹۹ حدود ۱۴۳ هزار عدد بود که در سال ۱۴۰۰ این عدد به ۲۰۰ هزار افزایش یافت. نرخ باروری در سال ۱۳۹۰، ۱.۷۹ بود که در سال ۱۴۰۰ نرخ باروری به ۱.۶۵ رسید.
دیه‌گو مارادونا جونیور معتقد است که نباید هیچ مقایسه‌ای بین پدرش و لیونل مسی صورت بگیرد.
کاربران تصویری از مبارزه تینا آخوندتبار با قهرمان سابق بوکس زنان دو دوره المپیک منتشر کردند و بار دیگر به سجاد غریبی تاختند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌ با مقایسه‌ای در آمار تولید، به طور کلی در سال گذشته هشت و نیم میلیون تن تولید گندم داشتیم، در حالی که تولید گندم در سال اول دولت سیزدهم به ۱۱ میلیون تن رسید.
وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌ با مقایسه‌ای در آمار تولید، به طور کلی در سال گذشته هشت و نیم میلیون تن تولید گندم داشتیم، در حالی که تولید گندم در سال اول دولت سیزدهم به ۱۱ میلیون تن رسید.
در این استوری گل یاسین سلمانی به استقلال با گل لیونل مسی که با پاس امباپه به ثمر رسید مقایسه شده و شباهت‌های آن مورد توجه قرار گرفته است.
بنزما در توضیحات این عکس برای عکس فعلی خود نوشته است:" کریم " و برای عکس دوران کودکی خود نوشته است:" کوکو " و در واقع این لقب را به دوران کودکی خود داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ