ترافیک سنگین تهران در دهه پنجاه سوژه روزنامه اطلاعات آن سال‌ها شد، این‌بار با مقایسه تهران و مونیخ.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی یک تروریست مسلح با ۸ خشاب پر در ایران زنده دستگیر می‌شود و مجرمان عادی در آمریکا به ظن حمله با چاقو هدف گلوله قرار می‌گیرند.
همه نسخه‌های نیسان تایتان مدل 2024 زیر کاپوت خود یک پیشرانه 5.6 لیتری V8 دارند. این پیشرانه برای به حرکت در آوردن این پیکاپ غول‌پیکر 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر تولید می‌کند. برای مقایسه بهتر است بدانید فورد سوپر دیوتی به‌عنوان رقیب نیسان تایتان در بازار ایالات متحده، با پیشرانه پایه 6.8 لیتری V8 خود توانایی تولید قدرت 405 اسب بخار و گشتاور 603 نیوتن متر را دارد.
سوخو Su-۳۵S می تواند در ارتفاعات بالاتر به حداکثر سرعت ۲.۲۵ ماخ دست یابد که قابل مقایسه با F-۲۲ و سریعتر از F-۳۵ یا F-۱۶ است. سوخو Su-۳۵S قادر به پرواز در ارتفاع ۶۰۰۰۰ پایی است که برابر با F-۱۵ و F-۲۲ و ۱۰۰۰۰ فوت بالاتر از Super Hornet، Rafale و F-۳۵ است.
ایران بیشترین تعطیلی مناسبتی را دارد، اما به‌دلیل یک روزه بودن تعطیلات هفتگی‌اش همچنان حدود ۴۰ روز کمتر نسبت به بسیاری از کشور‌ها تعطیلی دارد.
به نظر می‌رسد این فرد مثلاً ایرانی، تلاش دارد با اظهارات خود از جنایت آتش زدن قرآن در سوئد حمایت کند که البته از حمایت فراتر رفته و به حماقت پهلو می‌زند.
قطعاً تلویزیون‌های امروزی از لحاظ کیفیت تصویر قابل مقایسه با تلویزیون‌ها قدیمی نیستند، اما وقتی پای هنر طراحی به میان بیاید، شاید گاهی تلویزیون‌های قدیمی پیشروتر و جذاب‌تر به نظر برسند.
استقلال و پرسپولیس تا به اینجای فصل نقل و انتقالات، عملکرد پر فراز و نشیبی را تجربه کرده اند.
ام جی در مقایسه با سایر برندهای چینی همواره شرایط طراحی برتری داشته و کیفیت مونتاژ آن نیز در سطح بالاتری قرار داشته است. این بار هم یک خودرو زیبا از ام جی را شاهد هستیم که به راحتی می تواند با بسیاری از محصولات مهم بازار جهانی رقابت کند.
کسانی که تجربه گزیده شدن توسط این حشره کوچک را دارند درد نیش آن را با گلوله خوردن مقایسه کرده‌اند. درد وحشتناکی که تا بیش از ۲۴ ساعت ادامه پیدا می‌کند!
آلیاژ GRX-۸۱۰ در مقایسه با سوپرآلیاژهای چاپ سه‌بعدی پیشرفته کنونی، دو برابر قوی‌تر، بیش از ۱۰۰۰ برابر بادوام‌تر و دو برابر در برابر اکسیداسیون مقاوم‌تر است.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که احتمال بیشتری دارد که گونه‌های دانکلئوستئوس در مقایسه با دهان‌های بازشان بدن کوتاه‌تری داشته باشند، با نسبت‌هایی بین اندازه سر و اندازه بدن که با آنچه در کوسه‌های امروزی می‌بینیم مطابقت ندارد.
Occultus در زمان ایجاد خود، توجه گسترده دانشمندان و مخترعان را به دلیل قابلیت‌های بی نظیر خود در مقایسه با سایر ربات‌های عصر خود به خود جلب کرد. علاوه بر این که یک شگفتی تکنولوژیکی است، همچنین به عنوان یک تأثیر مهم بر هوش مصنوعی مدرن عمل کرد و الهام بخش دیگران برای دنبال کردن نوآوری و پیشرفت بیشتر در این زمینه بود.
ویدیوی ورود عمران خان، رئیس‌جمهور سابق پاکستان به دادگاه ضدترور خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و بسیاری او را با "مارشمالو"، خواننده آمریکایی مقایسه کردند.
حمید رسایی، فعال سیاسی نزدیک به دولت ابراهیم رییسی و عضو سابق مجلس شورای اسلامی، در توییتی برای توجیه حجاب، زنان را با ماشین قیاس کرده است؛ بسیاری از کاربران به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.
کهکشان‌های کوتوله دارای چند میلیارد ستاره هستند و هر اندازه که بزرگ به‌نظر می‌رسند، در مقایسه با کهکشان راهشیری که دارای صدها میلیارد ستاره است، بسیار کوچک‌تر هستند.
این کروکودیل در مقایسه با لولونگ که در فیلیپین اسیر است، تنها ۷ سانتی‌متر کوتاهتر است. لولونگ در سال ۲۰۱۱ گرفتار شد و با ۶ متر و ۷ سانتی متر طول از بینی تا دم، بزرگترین تمساح ثبت شده است.
این درگیری‌ها و حواشی به هیچ عنوان برای بینندگان، هواداران حاضر در ورزشگاه و به طور خاص کودکان جالب نیست و تصویری زشت از فوتبال را به نمایش می‌گذارد
«با وجود اینکه این ماهی مرکب، بیش از دو و نیم متر طول دارد، اما در مقایسه با سایر ماهی‌های این گونه، نسبتا کوچک است.» جان آبلت، متصدی ارشد نرم‌تنان و سرپایان درموزه تاریخ طبیعی لندن، قبلا در گفتگو با نیوزویک گفته بود که ماهی‌های مرکب غول‌پیکر می‌توانند تا ۱۲ متر نیز رشد کنند.
یکی از افشاگران با انتشار تصاویری از گلکسی اس ۲۳، از تغییرات طراحی گلکسی S۲۳ سامسونگ پرده برداشته و آن را با طراحی نسل قبلی مقایسه کرده است.
آرژانتینی‌ها تصویر اول صفحه ویکیپدیای دیوید بکام را با عکس پاپو گومز، بازیکن آرژانتینی سویا، عوض کردند چرا که مسی و آگوئرو در مصاحبه‌ای او را با بکام مقایسه کرده بودند.
کاربران در فضای مجازی، تصاویر لحظه قهرمانی مارادونا و مسی را با همدیگر مقایسه کردند.
"وب" که به نظر می‌رسد ساخت آن برای ناسا نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار هزینه به همراه داشته، یکی از گران‌ترین پلتفرم‌های علمی است که تا به حال ساخته شده و می‌توان آن را با برخورد دهنده بزرگ هادرونی در سرن و تلسکوپ هابل، مقایسه کرد.
مقایسه تصاویری منتشر شده از خانه پدری جلال آل احمد طی سال های ۹۸ تا ۱۴۰۱ نشان می دهد چه اتفاقاتی در این خانه افتاده اما هنوز مرمت اساسی آن منتظر ابلاغ وزارت میراث فرهنگی است.
وزیر پیشین ارتباطات نوشت؛ در شبکه‌های اجتماعی، عکسی دست به دست می‌چرخید که به مقایسه قبر یکی از شیوخ کشورهای عربی با قبر امام پرداخته بود. اگر شما هم آن دو تصویر را دیده‌اید، پیشنهاد می‌کنم این چند سطر را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ