رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر لزوم ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی در این استان گفت: ایجاد زنجیره ارزش در صنعت کشاورزی اقتصاد گیلان را متحول می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان توسعه تجارت از برنامه راه اندازی خط مستقیم کشتیرانی به برزیل خبر داد و گفت: رایزن بازرگانی ایران در برزیل انتخاب شده است و به زودی در سائوپائولو مستقر می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران می‌توانند با توسعه زنجیره ارزش محصولات، از تخفیف خوراک بهره‌مند شوند تا حاشیه سود امن‌تری برای خود ایجاد کنند.
کارشناس حوزه علم و فناوری گفت: هدف از اصلاحات حوزه نظام ارزیابی و همچنین تغییر نظام حمایتی مبتنی بر قانون جدید جهش تولید دانش‌بنیان، ایجاد پویایی بیشتر در نظام پشتیبانی شرکت های دانش بنیان برای توسعه و آماده سازی آنها برای تبدیل شدن به بازوی اصلی تحقیق و توسعه و و توسعه فناوری در صنعت است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به ضرورت ایجاد تعاونی‌های شبکه‌ای برای تأمین زنجیره ارزش محصولات زنان سرپرست خانوار تأکید کرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به ضرورت ایجاد تعاونی‌های شبکه‌ای برای تأمین زنجیره ارزش محصولات زنان سرپرست خانوار تأکید کرد.
یزد- کمیسیون خدمات و خدمات شهری افزایش تکدی گری را از معضلات شهر جهانی نام برد و آن را عامل ایجاد ناهنجاری ها و آسیب های زنجیره ای اجتماعی و فرهنگی و بهداشتی دانست.
دومین سمپوزیوم ملی کشت بافت گیاهی با هدف حمایت از توسعه محصولات دانش‌بنیان در حوزه زیست فناوری کشاورزی، ایجاد زنجیره ارزش و تولید نهال سالم و اصیل ۲۶ تا ۲۸ تیر برگزار می شود.
در راستای ایجاد آسایش بیش‌تر سرنشینان خودرو و سهولت در اعمال تغییرات مهندسی و تسریع در تامین به‌موقع، گرم کن صندلی خودرو مجهزبه آخرین فناوری گرم‌کن روز دنیا (سامانه TCU)، با برنامه‌ریزی هدفمند ساپکو و مشارکت یکی از سازندگان زنجیره تامین داخلی‌سازی و به تولید انبوه رسید.
یکی از اولویت‌های برنامه ملی توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و شیلاتی، ایجاد و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پرورش ماهی در قفس در قالب کنسرسیوم‌های دانش‌بنیان با هم‌افزایی حداکثری است.
حمایت از ایجاد اشتغال برای دو هزار هنرمند در فاز اول مگاپروژه توسعه زنجیره ارزش صنایع دستی اجرایی می شود.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: هدف ما ایجاد زنجیره ارزش بین هنرمند، صنعتگر و بازرگان است. باید از حمایت توصیفی فاصله گرفت. اکنون زمان حمایت فعال و کنشگر است.
رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: در ایران در برخی از حوزه‌های بیوتکنولوژی، زنجیره تامین کاملی ایجاد شده و این فرصتی برای تبادل و داد و ستد است.
وزارت بازرگانی پس از تشکیل موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به ایجاد پیشخوان مدیریتی با تاکید بر ایجاد ارتباط بین سامانه‌های موجود در حوزه زنجیره تامین، تولید و توزیع با اولویت‌های کالا‌های اساسی و نهاده‌های اولیه اقدام نماید.
محترمی با بیان اینکه در این حادثه ۲۵ تیم آتش نشانی حضور داشتند و آتش نشانان مناطق و شهر‌های اطراف نیز برای پشتیبانی اعلام حضور کردند، گفت: در نقاطی که امکان دسترسی ماشین آتش نشانی در تالاب و مناطق خشک وجود داشت، تجهیزات و خودرو‌های آتش نشانی اقدام به اطفای حریق کردند، اما با توجه به اینکه برخی از نقاط که عمق آب به دو متر می‌رسد، امکان حضور ماشین‌ها نبود، از بلدوز چرخ زنجیری به جهت ایجاد آتش بر استفاده شد.
تفاهمنامه سند آمایش سرزمینی و طرح تحولی یزد نوین و با هدف ایجاد و تکمیل زنجیره صنایع معدنی بین استانداری یزد به نمایندگی از دولت و شرکت سنگ آهن مرکزی به امضاء رسید.
مجلس همچنان معتقد است، بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه‌ها به انتهای زنجیره و ارایه کالا‌های اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می‌گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالا‌ها ناشی از افزایش کالا‌های اساسی را کنترل می‌کند.
مجلس همچنان معتقد است، بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه‌ها به انتهای زنجیره و ارایه کالا‌های اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می‌گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالا‌ها ناشی از افزایش کالا‌های اساسی را کنترل می‌کند.
مجلس همچنان معتقد است بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه ها به انتهای زنجیره و ارایه کالاهای اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالاها ناشی از افزایش کالاهای اساسی را کنترل می کند.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس همچنان معتقد است بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه به انتهای زنجیره و ارایه کالاهای اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس همچنان معتقد است بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه‌ها به انتهای زنجیره و ارائه کالاهای اساسی به صورت کالابرگ الکترونیک است.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید زنجیره‌ای از فضاهای آموزشی، درمانی و ورزشی برای حفظ تاب آوری شهر در مواقع بحران شکل گیرد.
اوجی درباره جلسه بررسی روند اجرای ۱۳ شهرک زنجیره پایین دستی پتروشیمی در نوار ساحلی خلیج‌فارس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۲۰ هزار نفت اشتغال ایجاد می شود
راهبرد ایجاد مجموعه سازان و قطعه سازان طراز اول در زنجیره تامین خودرو/ سایپا در مسیر ارتقای توانمندی و هم افزایی خودروسازان و تامین کنندگان
اصلی‌ترین بنیان توسعه صنعت معدن کشور، تامین و نوسازی ماشین‌آلات است که در سال‌های گذشته به طور کل به دست فراموشی سپرده شده بود؛ نیاز فعلی بخش معدنی کشور برای نوسازی ماشین آلات، حدود ۱۵ هزار دستگاه است که این موضوع، نشان از لزوم ایجاد تسهیل در زمینه تأمین و نوسازی ماشین آلات صنعت معدن دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ