حمید ابوطالبی با انتشار رشته توئیتی با عنوان «تحقق‌ناپذیریِ تکنیکالِ برجام» نوشت: برجام دیگر یک واقعیت تام نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمید ابوطالبی نوشت: تحولات اخیر و سرنوشت روسیه، «هرچه باشد و هر طرف شکست بخورد»، تاثیرات شگرفی بر روند‌های جاری سیاست در خود روسیه، منطقه و جهان گذاشته، و حتی کشور‌های روس‌محور هم به بازبینی سیاست‌های کلان‌شان خواهند پرداخت.
حمید ابوطالبی گفت: بازگشت به برجام و یا ایجاد تغییرات درآن به لحاظ تکنیکی دیگر ممکن نیست
دبیر شورای عالی امنیت ملی فردا در پاسخ به سفر مشاور امنیت ملی امارات به ایران و به دعوت رسمی همتای خود به ابوظبی سفر می‌‎کند.
سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد هم از کشف مواد محترقه غیرمجاز خبر داد و گفت: ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد آتش زا در بازرسی از یک منزل در این کلانشهر توسط مأموران پلیس کشف شد. مأموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی مخفیگاه این فرد در خیابان ابوطالب و اطمینان از صحت موضوع با کسب مجوز‌های لازم قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از محل ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد آتش زا را کشف کردند و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.
اصفهان- ابوطالب امینی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از دفتر خبرگزاری مهر نمایندگی اصفهان بازدید کرد.
رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ با اعلام رمز «یا علی‌ابن ابیطالب (ع)» در مناطق پدافند هوایی شمال غرب، غرب، شرق، جنوب، شمال و مرکز کشور آغاز شد.
رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ با اعلام رمز یا علی‌ابن ابیطالب (ع) در مناطق پدافند هوایی شمال غرب، غرب، شرق، جنوب، شمال و مرکز کشور آغاز شد.
حمید ابوطالبی، معاون سیاسی ریاست‌جمهوری در دولت روحانی در صفحه توییتر خود به تحلیل سخنان دیروز ابراهیم رئیسی در جمع سفرا و نمایندگان دیپلماتیک کشور‌های خارجی پرداخت.
همزمان با ۱۳ رجب میلاد امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع)، مراسم عمامه گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه و جامعه المصطفی العالمیه توسط آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله کریمی جهرمی برگزار شد.
حمید ابوطالبی گفت: باید پذیرفت که صفت‌ها و نسبت‌های نهفته‌شده در رویکرد‌های تند رتوریک مقامات عالیرتبه غربی هرگونه تخاصم و تهاجم به ایران را در افکار عمومی جهانیان عادی‌سازی کرده. پس تا بیش از این دیر نشده باید سیاست داخلی و خارجی ما تحولات اساسی و تغییرات بنیادین کند.
آیت الله العظمی جوادی آملی تأکید کرد: رهبر اگر علی بن ابیطالب علیه السلام هم باشد مادامی که مسئولین بی ‏عرضه باشند و در جامعه اختلاسی و نجومی باشد، شکست حتمی است.‏
اصفهان- ابوطالب امینی بعنوان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان منصوب شد.
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه ترین رشته توئیت خود به بیانیه مشترک عربستان سعودی و چین علیه ایران واکنش نشان داد.
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه ترین رشته توئیت خود به بیانیه مشترک عربستان سعودی و چین علیه ایران واکنش نشان داد.
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق نوشت: آنگونه که بیانیه مشترک امروز چین وعربستان نشان می‌دهد، و بیانگر تصویری روشن از مواضع یکپارچه آمریکا و غرب است، چین هم به دیپلماسیِ جهانی بر علیه ایران پیوسته است.
‌روابط عمومی سپاه حضرت علی بن ابیطالب (ع) قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تعدادی از سرشبکه‌های اصلی فعال درفضای مجازی که نقش هدایتگری برای انجام اقدامات مخل امنیت در استان قم را داشتند دستگیر شدند.
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه‌ترین رشته توئیت خود درباره تنش در روابط ایران و غرب نسبت به قرار گرفتن ایران ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل، بازگشت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و قرار گرفتن کشور زیر سایه جنگ هشدار داد.
شب بیستم آبان، جوان گل فروش مشغول فروش گل هایش بود که ناگهان سروصدای عجیبی از گل فروشی به گوش رسید. رهگذران و کسبه محل در حالی به آن سوی میدان ابوطالب مشهد خیره شدند که نزاع هولناکی در گل فروشی رخ داده بود. در این میان، جوان ۲۸ ساله‌ای که از دوستان گل فروش بود هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و نقش بر زمین شد.
حمید ابوطالبی نوشت: مردم لبنان باید صمیمانه قدردانِ تلاش‌های افراطیون ایران برای «تأمین منافع ملی» لبنان و ترسیم خطوط دریایی آن کشور با همسایه‌شان باشند؛ آن هم درحالی که اینان هنوز نتوانسته‌اند مشکلات مرز آبی خود با همسایگانی، چون عراق وکویت را حل نمایند!
حمید ابوطالبی نوشت: این سیاستِ خارجی راه به بیراهه دارد؛ و با کلماتی، چون هوشمندانه، اولویت همسایگان، همکاری استراتژیک با روسیه و چین، عضویت درشانگهایِ امنیت محور، فروش نفت، و… نجات یافتنی نیست! باورکنید اگر دوباره در چاه فصل هفتم منشور افتادیم، دیگر نخواهیم توانست از آن خارج شویم.
ماجرای این درگیری مرگبار در نیمه شب یازدهم مهر هنگامی رقم خورد که جوان موتورسواری وارد خیابان ابوطالب ۶۲ شد و به حرکت خود ادامه داد. در همین حال نوجوان ۱۷ ساله‌ای که او نیز گاز موتورسیکلت را می‌فشرد در تاریکی شب کنار موتورسوار ۲۱ ساله قرار گرفت و ناگهان چشمش به راکب موتورسیکلت خیره ماند.
روح‌الله ابوطالبی در خصوص حذف قلیان از حاشیه زاینده‌رود، گفت: طبق قوانین، موضوع جمع‌آوری قلیان و هرگونه دست‌فروشی توسط اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان انجام می‌شود.
حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور سابق در واکنش به توئیت جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: زمان نشان می‌دهد اقدام مذاکره‌کنندگان تصمیم استراتژیک بوده یا خطای استراتژیک.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی، حسن یزدانی و سایر ملی پوشان کشتی آزاد، تمرین امروزشان را که به تمرینات هوازی اختصاص داشت، در استادیوم صدهزار نفری برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ