اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: به علت رخداد وارنگی دمایی در خوزستان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و پر جمعیت دور از انتظار نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر اراکی ها از استقلال خوزستان میزبانی می‌کنند.
پیشکسوت فوتبال خوزستان معتقد است که کسی جز سیروس پورموسوی نباید روی نیمکت استقلال خوزستان در لیگ برتر پیش رو بنشیند.
مدافع استقلال خوزستان از همبستگی کل استان برای صعود آن ها شگفت زده است.
پس از ماه ها کش و قوس سرانجام رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان انتخاب شد.
اهواز رئیس جمهور گفت: برای حل مشکلات مردم خوزستان اگر لازم باشد ۷۰ بار به این استان سفر خواهم کرد.
اهواز – فرمانده انتظامی استان خوزستان، رفع برخی ناهنجاری های اجتماعی را با ایجاد تعامل میان نیروی انتظامی و رسانه ها امکانپذیر دانست.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته بیست و ششم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان به تساوی رسید.
استقلال خوزستان با برتری دو گله در خانه پارس جنوبی بار دیگر به رده دوم جدول لیگ آزادگان صعود کرد تا شانس خود برای لیگ برتری شدن را همچنان دنبال کند.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: موج دوم بارش ها از روز چهارشنبه در استان آغاز می شود و تا اواخر روز پنجشنبه ادامه می یابد.
فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان ۳ شرکت برتری بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته سوم بهمن را به ثبت رساندند.
گلزن استقلال ملاثانی می گوید در تیم های خوزستانی با ایجاد بومی گرایی می توان شاهد موفقیت آن ها بود.
با پذیرش استعفای حمیدرضا گرشاسبی، جانشین وی نیز در جلسه امروز هیات مدیره معرفی و انتخاب شد.
اهواز- مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا در شهرهای مختلف آغاز می‌شود و دو تیم خوزستانی برای طلسم شکنی ۱۰۰ روز پیروزی به مصاف هم می‌روند.
تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته چهاردهم لیگ یک به برد پرگل رسید.
مجید اسکندری، متخصص علوم گیاهی می‌گوید: در کشور گونه‌های گیاهی بسیار زیادی مثل «درخت ابریشم»، «برهان» و یا «آکاسیای بومی» داریم که همان کارایی کونوکارپوس را دارند. این گیاهان سایه‌انداز خوبی دارند و با وجود معطر‌بودن، آلرژی‌زا هم نیستند.
بعد از برتری پرگل در هفته گذشته، اینبار استقلال خوزستان با غافلگیری بزرگی در ماهشهر مواجه شد و برابر قعرنشین شکست تلخی را پذیرا شد.
اهواز - یک تیم تروریستی در استان خوزستان که هدف آنها ایجاد آشوب و کشته سازی همانند آنچه در زاهدان روی داد، بود قبل از هر اقدامی، منهدم شد.
اهواز - خوزستان با وجود داشتن شرایط بسیار سخت در زمینه تامین آب کشاورزی و خشکسالی در سال جاری ولی امسال نخلداران استان موفق به افزایش تولید خرما شدند.
باز هم خاک، باز هم سرگردانی خوزستانی‌ها
اهواز - در چند سال اخیر اولین باران پاییزی در خوزستان باعث تنگی نفس برخی از مردم و هجوم بیماران به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی می‌شود.
شاگردان نکونام به دنبال یک موفقیت دیگر برابر گل‌گهر هستند تا شکست برابر نساجی را به دست فرانسوی بسپارند.
فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و ملی صنایع مس ایران ۳ شرکت برتر هفته پایانی پایانی مهر بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران را به خود اختصاص داد.
اهواز- مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس در بیانیه‌ای اهانت اغتشاشگران به ارزش‌ها را محکوم و تاکید کردند «خوزستانی‌ها گول نسخه‌های شفابخشی که در خارج از مرزها پیچیده می‌شود را نخورده‌اند».
تیم فولاد خوزستان با شکست سپاهان در فولادشهر هم‌امتیاز پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ