مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، قصد دارد به حضورش در لیگ فرانسه ادامه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه در پاسخ به اظهارات بورل تاکید کرد: تحولات اخیر در آزادسازی منابع مالی ایران را مثبت ارزیابی می کنیم و در درصورت اراده جدی طرف‌های مقابل، بازگشت همه طرف‌ها به توافق و تعهداتشان دور از دسترس نیست.
دور سوم مسابقات جام جهانی شطرنج با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست برای ملی‌پوشان کشورمان همراه بود.
همزمان با آغاز دور جدید اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام‌جهانی، حامد حدادی بعد از ۶ ماه در تمرینات این تیم حاضر شد و با دیگر اردونشینان «تمرین گروهی» انجام داد.
روزنامه جوان نوشت: ناگفته پیداست بازی تمامیت‌خواهانه «همه یا هیچ» اصلاح‌طلبان تندرو مهم‌ترین مانع آن‌ها برای کنش سیاسی قانونمند است. نمی‌شود فقط بخواهی از منافع یک محیط بهره ببری و به قوانین آن پایبند نباشی. تا زمانی که عقلای این جریان بازاندیشی نکنند و نخواهند روش کار خود را در رقابت سیاسی اصلاح کنند، بازگشت آن‌ها به چرخه قدرت دور از انتظار است.
«ثور» نخستین کسی است که به دور دنیا و تمام کشورهای جهان بدون بازگشت به خانه سفر کرد.آقای پدرسون در وبلاگ خود نوشت: «سه نفر تا کنون توانسته‌اند به هر کشوری دوبار سفر کنند. دونفر تا به امروز از تمام کشورها بدون بازگشت به خانه‌شان در میانه سفر، بازدید کرده‌اند و امروز، یک نفر توانست بدون پرواز به تمام کشورهای دنیا سفر کند. چه می‌توانم بگویم؟ برای نفر دوم آرزوی موفقیت می‌کنم.»
قرارداد قرضی وینگر بوشهری با استقلال به پایان رسید و مطابق انتظار، او امروز راهی امارات شد و بعد از ظهر به دبی رسید تا پس از سپری کردن ادامه تعطیلات تابستانی، خود را به کادرفنی جدید شباب الاهلی معرفی کرده و در دور جدید تمرینات این باشگاه حاضر شود.
سید محمد موسوی دور از انتظار ترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت.
ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از ۵۸۰۰ ساعت دریانوردی از مأموریت دور دنیا به آب‌های سرزمینی ایران بازگشت.
آلیانز آرنا، امشب میزبان دیدار حساس بایرن مونیخ و منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.
بنابراین توافق دوجانبه ایران و عربستان نشان داد که سعودی‌ها با ارزیابی از وضعیت بلاتکلیف برجام و تخفیف دادن آثار آن به سمت تجدید روابط با ایران حرکت کرده و طبیعتا انتظار بحرانی شدن آن را نیز از نظر دور نگه نداشته‌اند. اما در این میان خوش‌بین بوده که با تنش‌زدایی فراگیری که در منطقه در حال اتفاق افتادن است، زمینه برای بازگشت طرفین به میز مذاکره مجددا فراهم شود
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد از قزاقستان، طی جلسه ای با حضور مسئولان و اعضای کادر فنی، نتایج دور از انتظار آزادکاران در رقابت های آسیایی بررسی می شود.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد از قزاقستان، طی جلسه ای با حضور مسئولان و اعضای کادر فنی، نتایج دور از انتظار آزادکاران در رقابت های آسیایی بررسی می شود.
بعد از موفقیت در دور نخست مسابقات مقدماتی المپیک پاریس، صبح امروز اعضای تبم ملی زنان به ایران بازگشتند.
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابتهای گرنداسلم چین صبح امروز در حانه تکواندو آغاز سد.
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابتهای گرنداسلم چین صبح امروز در حانه تکواندو آغاز سد.
با همگرایی سیگنال‌های سیاسی و اقتصادی حاکی از کاهش نااطمینانی ها، سقوط نرخ دلار تشدید شد و فعالان بازار معتقدند بازگشت دلار به کانال ۳۰ هزار تومان دور از انتظار نیست.
شارلروا با نمایش تاثیرگذار بازیکن ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل سراینگ شد.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، این روزها به دلیل مصدومیت دور از میادین است ولی انتظار می رود برای بازی برگشت لالیگا مقابل رئال وارد ترکیب تیمش شود.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید بازگشت سریع گابریل ژسوس دور از انتظار است و توپچی‌ها به دنبال جذب چند مهره دیگر در نقل و انتقالات ژانویه هستند.
مرور سال‌های نه‌چندان دور، در دولت دوم محمود احمدی‌نژاد به‌وضوح نشان می‌دهد که ایران در عرصه سیاست‌خارجی بار دیگر در حال تجربه‌ای آزموده است؛ هرچند در فضای دیپلماسی، تکرار دوباره یک اجماع جهانی علیه ایران تبعات به‌مراتب سخت‌تری را از تجربه پیشین به همراه خواهد داشت؛ انزوایی که ۶ قطعنامه ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد برای ایران به‌ارمغان آورد، چیزی نیست که به آسانی از یاد برود.
زننده دو گل تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در دومین مصاف تیم ملی در نقش جدیدی انجام وظیفه خواهد کرد.
رامین رضاییان با بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران به تیم ملی برگشت و یکی از چهره‌های مورد توجه اولین تمرین ایران بود.
دور جدید تمرینات تیم ملی تکولندو از امروز آغاز شد و تا زمان اعزام به رقابت‌های گرندپری منچستر ادامه خواهد داشت.
پرافتخارترین تنیسور تاریخ در بازگشت به تنیس پس از مسابقات ویمبلدون شکستی دور از انتظار تجربه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ