مرور سال‌های نه‌چندان دور، در دولت دوم محمود احمدی‌نژاد به‌وضوح نشان می‌دهد که ایران در عرصه سیاست‌خارجی بار دیگر در حال تجربه‌ای آزموده است؛ هرچند در فضای دیپلماسی، تکرار دوباره یک اجماع جهانی علیه ایران تبعات به‌مراتب سخت‌تری را از تجربه پیشین به همراه خواهد داشت؛ انزوایی که ۶ قطعنامه ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد برای ایران به‌ارمغان آورد، چیزی نیست که به آسانی از یاد برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در صورت تهدید این کشور به عصر حجر بازخواهد گشت.
تمرین نوبت عصر استقلال در شرایطی برگزار شد که سیدحسین حسینی در کمپ مرحوم حجازی حضور پیدا کرده بود.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت سپاهان در اردوی ترکیه گفت: آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان پیش از عزیمت به ایران، عصر امروز با تیم ابها عربستان برگزار می‌شود.
کاردار سفارت ایران در عربستان از بازگشت علی اکبر رائفی پور از جده به مقصد تهران در عصر امروز پنجشنبه خبر داد.
کاردار سفارت ایران: اشکال به وجود آمده در خروج آقای علی اکبر رائفی پور مرتفع گردید و ایشان عصر روز پنجشنبه با پرواز هواپیمایی ایران ایر، جده را به مقصد تهران ترک کرد.
مسابقات فوتچل (فوتبال در شالیزار) به منظور بازگشت جوانان روستا به مزارع عصر چهارشنبه (۷ تیر ۱۴۰۲) در روستای کینچاه آستانه اشرفیه برگزار شد. مسابقات فوتچل از ورزش‌های محلی گیلان است که مسابقات آن هر سال بطور منظم در روستای مختلف استان برگزار می‌شود.
آیت الله سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور، پس از سفر ۵ روزه به کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا، عصر جمعه به تهران بازگشت.
رئیس جمهور پس از سفر فشرده و پرکار ۵ روزه به آمریکای لاتین که به دعوت رسمی رؤسای جمهور «ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا» صورت گرفت، عصر امروز جمعه به تهران بازگشت.
رئیس جمهور پس از سفر فشرده و پرکار ۵ روزه به آمریکای لاتین که به دعوت رسمی رؤسای جمهور «ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا» صورت گرفت، عصر امروز جمعه به تهران بازگشت.
تیم ملی والیبال ایران سفری طولانی برای بازگشت به تهران پیش رو دارد و عصر روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد وارد فرودگاه امام خمینی می‌شود.
بزرگترین پستانداری که تاکنون روی زمین پرسه زده در تخیل ما با دایناسور‌ها رقابت می‌کند، زیرا تا ۴۰۰۰ سال پیش با انسان‌ها همزیستی داشته است. کتاب‌ها، فیلم‌ها و یک نمایشگاه بزرگ این غول‌های عصر یخبندان را با هشداری رمزآلود بازگردانده اند: آیا آب و هوا یا رفتار انسانی علت انقراض آنان بوده است؟
مهم نیست که دوران خود را چند قطبی یا دو قطبی بدانیم. بعید است که دورانی خوشایند پیش روی مان باشد. اندیشیدن بر حسب "حوزه نفوذ" دوباره مد شده است و به ضرر کشور‌های کوچک تری می‌باشد که خود را در تخته بازی دیگران پیاده می‌بینند.
اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان که بعد از بازگشت ملی پوشان از فجیره و استانبول در خانه تکواندو از سر گرفته شده بود، عصر فردا به مدت ۵ روز تعطیل خواهد شد.
اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان که بعد از بازگشت ملی‌پوشان از فجیره و استانبول در خانه تکواندو از سر گرفته شده بود، عصر فردا به مدت ۵ روز تعطیل خواهد شد.
اردوی تیم ملی تکواندو که بعد از بازگشت ملی پوشان از فجیره و استانبول در خانه تکواندو از سر گرفته شده بود، عصر فردا به مدت ۵ روز تعطیل خواهد شد.
زمانی تیتر‌هایی نظیر «بازداشت بازیکنان فوتبال در مهمانی» بخش مهمی از رسانه‌ها را به خود مشغول می‌کرد.
افزایش قیمت سوخت در کابل پایتخت افغانستان سبب شده است که شهروندان افغانستانی به وسایل حمل و نقل قدیمی روی آورند.
افزایش قیمت سوخت در کابل پایتخت افغانستان سبب شده است که شهروندان افغانستانی به وسایل حمل و نقل قدیمی روی آورند.
افزایش قیمت سوخت در کابل پایتخت افغانستان سبب شده است که شهروندان افغانستانی به وسایل حمل و نقل قدیمی روی آورند.
جابه جایی کمیته اقدام ارزی از سازمان توسعه‌تجارت به بانک‌مرکزی موجب اعتراض فعالان اقتصادی شده‌است و شماری از نهاد‌های دولتی نیز از این جابه جایی خشنود نیستند. این کمیته که برای ساماندهی ارز‌های حاصل از صادرات تشکیل شده است، نخست در بانک‌مرکزی استقرار داشت، اما با مشخص‌شدن مشکلات آن به وزارت صمت و بازوی تجاری آن منتقل شد.
عصر امروز شاهد برگزاری بازی های هفته یازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در شهرهای مختلف خواهیم بود.
اگر بازی هسته‌ای پوتین موفق شود، استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی کوچک‌تر، محتمل خواهد بود و می‌تواند به گسترش سلاح‌های هسته‌ای در سراسر جهان منجر شود. سال‌ها شاهد افزایش تهدیدات هسته‌ای قدرت‌های منطقه‌ای پس از جنگ سرد بودیم. این بار با افزوده شدن چین، جهان به عصر رقابت هسته‌ای بازگشته است.
سخنگوی شرکت هواپیمایی آسمان از بازگشت هواپیمای آسیب دیده به ناوگان هواپیمایی آسمان تا عصر امروز خبر داد.
مهدی قایدی که امروز رسماً دوباره به جمع آبی‌های پایتخت بازگشت، در تمرین عصر دوشنبه استقلالی‌ها حاضر شد. سیاوش یزدانی که به تازگی معافیت خود را دریافت کرده است، در تمرین عصر امروز آبی‌پوشان شرکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ