رامین رضاییان با بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران به تیم ملی برگشت و یکی از چهره‌های مورد توجه اولین تمرین ایران بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحث فحاشی دسته جمعی به کاپیتان تراکتور با توجیه عجیبی از سوی مدیر تیم سپاهان همراه بود.
سیدضیاء مرتضوی درباره یادداشت سید محمد خاتمی نوشت: با تأسف و تأثر، به جای استقبال از این اقدام دین‌مدارانه و خیرخواهانه که می‌تواند کمکی به برون‌رفت از معضل کنونی به شمار رود، یا حتی به جای نقد منصفانه آن، شاهدیم که از سوی برخی رسانه‌ها، رفتاری هتاکانه و فرسنگ‌ها دور از اخلاق و شرع و انسانیت پیش گرفته می‌شود.
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: نامزد اصلاح‌طلبان در دوره‌های مختلف از دل قانون و شورای نگهبان بیرون آمده و عملا آن را پذیرفته‌اند اما در پذیرش لفظی،کج اندیشی دارند ولجاجت می‌کنند.
سرمربی تیم ملی فرنگی کشورمان با اشاره به عملکرد دور از انتظار علی‌اکبر یوسفی در تورنمنت مجارستان تأکید کرد، او باید در رفتار حرفه‌ای‌اش تجدیدنظر کند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: رفتار برخی جوانان نسل امروز تأثیر پذیر از الگوهای خارجی است.
ملی‌پوش سال‌های گذشته فوتبال ایتالیا موضع ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درباره قراردادش با تیم پاریسی را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
فیل‌ها مادر محور هستند و گله‌شان را فیلی ماده رهبری می‌کند. در این میان دیدن فیلی که نمی‌تواند با مرگ بچه‌اش کنار بیاید دور از انتظار نیست.
زیدآبادی نوشت: این کدام قانون است که طبق آن می‌توان گردن شهروندی را به اتهام ناهنجاری شکست؟ فرماندهی که در برابر چشم عموم با این لحن و زبان تهدید می‌کند در خفا و دور از چشم مردم چه گفتار و رفتاری دارد؟
همین که انتخابات ریاست‌جمهوری به دور دوم رفت، به معنای آن است که اردوغان از رای‌دهندگان ترکیه کارت زرد گرفت؛ بدون تردید این واقعیت رفتار اردوغان را چه در داخل و چه در سیاست خارجی محتاط‌تر خواهد کرد. اولویت اردوغان بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی ترکیه خواهد بود. سهیم شدن ملی‌گرا‌ها در پیروزی اردوغان چه در انتخابات پارلمان و چه در انتخابات ریاست‌جمهوری باعث می‌شود که بخشی از اختیارات و پرونده‌ها به آن‌ها تفویض شود.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است اگر داور دربی برگشت فصل بیست و یکم خارجی بود، یحیی سال‌ها از فوتبال دور می‌شد.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: لایحه نحوه برگزاری تجمعات که به تازگی به مجلس ارسال شده است، ضمن تسهیل فرآیند برگزاری تجمع‌ها، ارائه مجوز برای برگزاری تجمع را از رفتار سلیقه‌ای دور می‌کند.
کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، در پایان بازی با الخلیج رفتاری تند و دور از انتظار با یکی از اعضای تیم حریف داشت.
رئیس قوه قضائیه گفت: ممکن است یک بانویی، برخی مسائل را رعایت نکند، اما به معنای آن نیست که این بانو، به دور از انقلاب و نظام است؛ نوع برخورد و رفتار ما با این قبیل افراد باید متفاوت باشد.
در قضیه حجاب نیز ممکن است یک بانویی، برخی مسائل را رعایت نکند، اما این به معنای آن نیست که این بانو، به دور از انقلاب و نظام است؛ نوع برخورد و رفتار ما با این قبیل افراد باید متفاوت باشد با کسانی که می‌خواهند از قضیه حجاب به نظام و عفت عمومی و بنیاد محکم خانواده ضربه بزنند؛ مطابق فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، در این مقوله باید با برنامه وارد شد و با حساسیت عمل کرد.
آذر منصوری گفت: اینکه اصلاح‌طلبان در بزنگاه‌ها به جلساتی که بیشتر گفت و شنود است تا گفت‌وگو دعوت شوند و این گفت و شنودها هیچ تاثیری در نوع رفتار و سیاستگذاری‌های حکمرانی نداشته باشد و برای گفت و شنود باشد، معنایی جز دور شدن از مفهوم گفت‌وگو ندارد.
عبدی نوشت: چند روز پیش آقای رییس‌جمهور با قاطعیتی عجیب اعلام کردند که تورم حتما کاهشی خواهد شد. اینگونه وعده دادن غیر دقیق نیز ایراد اساسی دارد. کاهشی می‌شود یعنی چه؟ مگر تا حالا افزایشی بود؟ اگر بلی، چرا به آن اذعان نمی‌کردید؟ آیا همین رفتار کافی نیست که اعتماد از میان برود؟ به علاوه کاهشی می‌شود یعنی تا کجا و تا کی و از کی؟ مثلا اگر یک ماه کم شود وعده محقق شده است؟ این نوع کاهش‌های مقطعی در طول همه سال‌ها رخ داده است.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشی، خداوند نظر خود را از ما برمی‌گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید: «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله»: کشوری که آب و خاک دارد، ولی نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد، خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوءاستفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین و همه و همه باید رعایت کنند.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشیم خداوند نظر خود را از ما بر می گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می فرماید «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله» کشوری که آب دارد، خاک دارد، نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوء استفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین وهمه و همه باید رعایت کنند.
مروه می‌گوید: می‌خواستم در نقاط دور به زنان خدمت کنم تا هرگز شاهد از دست دادن جان یک مادر در هنگام زایمان نباشیم. در عوض او اکنون در خانه می‌ماند تا به شش خواهر و برادر کوچک‌ترش بیاموزد، در حالی که پدرش، تنها نان‌آور خانواده، به‌عنوان یک سبزی‌فروش درآمد کسب می‌کند.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
راه‌حل مواجهه با اعتراضات اخیر، دور شدن از بدگمانی افراطی است. این به معنای خوش‌خیالی نیست، بلکه به معنای التزام داشتن به تحلیل علمی و شواهد روشن از رفتار مردم است.
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه محیط عقلانی و به دور از رفتار خارج از شئون است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی زمینه بروز عقائد و نظرات در فضای مناسب را ایجاد کرده است.
محدود کردن نیازهای اجتماعی زنان به حجاب، حربه دشمنان است تا آنها را از اولویت های اصلی دور کنند؛ نمونه این رفتار دوگانه انتقاد به لباس یگان ویژه زنان است!
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاثیر شناور شدن ساعت ادارات بر ترافیک تهران را بررسی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ