مربی تیم فولاد می‌گوید این تیم می‌توانست روی هم شش گل به سپاهان و تراکتور بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قزوین- یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه مشکل اصلی تیم شمس آذر در خط حمله نیست، گفت: دفاع وسط تیم باید تمرکز بیشتری را داشته باشد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد.
وویژیک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، موضع خود در خصوص حضور در لیگ عربستان را اعلام کرد.
همه ما در طول روز در موقعیت‌های مختلف استرس‌زا قرار می‌گیریم و حجمی از احساسات منفی را تجربه می‌کنیم تا حدی که گاهی این احساسات منفی را باید برای کسی بازگو و خودمان را تخلیه کنیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقامه دین، شرط توفیق و سعادت است، گفت: مردم عاقل‌تر از این هستند که دنبال هر شعار عاری از دین راه بیفتند. قیام ۳۰ تیر این حقیقت را بر ما ثابت کرد. در مسئولیت‌های کشور و موقعیت‌های مختلف هم تا زمانی که پرچم دین برافراشته باشد، دشمن بر ما مسلط نمی‌شود، خدا پشتیبان شماست، شما را هدایت می‌کند و به‌پیش می‌روید، اما اگر شما دین را رها کردید، اولین نقطه سقوط و شکست فرامی‌رسد بنابراین باید به این نکته توجه داشت که افراد در زاویه با دین و ولایت در عرصه‌های نظام قدرت ظهور نداشته باشند.
همه موفقیت‌ها باید در زندگی روزمره مردم، نمود عینی داشته باشند چنان که ناکامی‌ها اولین بروز و ظهورشان در سفره مردم است. وقتی مرغ گران می‌شود، جایش سر سفره‌ها خالی می‌ماند و همه متوجه می‌شویم در فراوانی آن هم حضورش را بر سفره درک می‌کنیم.
استقلال تیم چند بازی قبل نبود و در داربی هم می‌دانید که باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد. فکر می‌کنم پرسپولیس هم موقعیت خاصی نداشت و حتی آن گلی که زد روی موقعیت صد درصد نبود اما به هر حال گل خوردیم.
کاپیتان تیم ملی کاراته، گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید مبالغی را برای مدال آوران بازیهای آسیایی در نظر بگیرند که ورزشکاران با انگیزه تر و بدون دغدغه مالی باشند.
تیم فوتبال مس رفسنجان در 5 هفته باقی مانده علاوه بر سپاهان و استقلال، باید به مصاف مس کرمان، ملوان و پیکان هم برود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی 2-2 مقابل آرسنال گفت تیمش باید در این بازی پیروز می‌شد و از دست دادن موقعیت‌های پرتعداد علت اصلی از دست رفتن دو امتیاز برای لیورپول بود.
الهامی می‌گوید هوادار موقعیت‌‌های بیشتری از ملوان داشته و پیروزی تیمش در انزلی عادلانه بوده است.
مهاجم لژیونر فوتبال ایران ۳۷ روز است نمی‌تواند بازی کند، اما می‌تواند شروع دوباره‌ای با تکرار موفقیت‌ها داشته باشد.
گاهی موقعیتهای داوری در فوتبال آنچنان عجیب و غیرقابل تشخیص می‌شوند که برای توضیح آنها باید از فلسفه کمک بگیرید.
سخنگوی دولت گفت: هر ملتی در طرح کلان حرکت ممکن است گاهی دچارناکامی شود اما ارزیابی واقعی باید به‌صورت همه‌جانبه باشد و از جزئی‌نگری و توجه صرف به موفقیت‌ها یا ناکامی‌ها پرهیز شود.
سخنگوی دولت گفت: هر ملتی در طرح کلان حرکت ممکن است گاهی دچارناکامی شود اما ارزیابی واقعی باید به‌صورت همه‌جانبه باشد و از جزئی‌نگری و توجه صرف به موفقیت‌ها یا ناکامی‌ها پرهیز شود.
سرمربی تراکتور معتقد است این تیم در تقابل با مس کرمان عملکرد خوبی داشته و در نیمه اول موقعیت‌های زیادی هم خلق کرده است.
غذا می‌تواند عاملی برای افزایش یا کاهش سطح استرس باشد؛ بنابراین خیلی مهم است که در موقعیت‌های استرس‌زا به آن چه که می‌خوریم، دقت کنیم. صرفا داشتن استرس، می‌تواند نیاز بدن ما را به برخی مواد مغذی افزایش دهد.
ژوره مورایس می‌گوید سپاهان باید در تقابل با پرسپولیس به جزییات دقت می‌کرد اما موفق به انجام این کار نشد.
سرمربی استقلال گفت: موقعیت‌های زیادی را مقابل پیکان به وجود آوردیم اما باید در گلزنی خودمان را تقویت کنیم.
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه صنعت نفت در نیمه دوم تبدیل به تیم بهتری شد افزود: آنها برای تمام تیم‌ها دردسر درست خواهند کرد. نفت آبادان خیلی خوب به بازی مسلط شد و توانست موقعیت‌های زیادی ایجاد کند. باید در مواقعی که گل می‌زنیم دقت کنیم.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: موقعیت‌های زیادی خلق کردیم ولی فوتبال به این شکل امتیاز نمی‌دهد.
سرمربی ملوان می‌گوید این تیم موقعیت‌های خوبی مقابل استقلال داشت و می‌توانست برنده این مسابقه باشد.
. وقتی حریف اینگونه دفاع می‌کند ممکن است موقعیت‌های زیادی به دست نیاید و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. البته بدشانس هم بودیم و دو توپمان به تیر خورد
داوودی در پاسخ تاکید کرد: من به عنوان یک فیلمساز تفاوتی با آحاد جامعه ندارم. حاصل کار من ممکن است مخاطب بیشتری از مردم کوچه و بازار داشته باشد. این تغیر و تاثیرات بر همه چیز بوده و روی من هم بوده است. گذر از این تغییرات برای ما به سختی بوده. در نظر داشته باشید نمایش بسیاری از اصول اولیه انسانی - ارتباطی در سینما ممکن نیست. به عنوان مثال یک فیلم خانوادگی یا عاشقانه که می‌سازید و ارتباطات دو عاشق یا مناسبات خانواده‌ها را که نشان می‌دهید حق نشان دادن خیلی چیزها را نداریم و در این سال‌ها مجبور شدیم که موقعیت‌های جدیدی بسازیم در این موارد. پس من از خودم حرف نمیزنم؛ از ۴ دهه ای صحبت می‌کنم که این فشارها با سینما متناقض بود است. پس همین فشارها و تغییرات سیاسی و اجتماعی تاثیرات متفاوتی هم بر ما داشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ