پیشکسوت داوری معتقد است در نیمه اول داوری مشکل خاصی نداشت، اما می‌توانست بهتر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع پرسپوليس زننده اولین این تیم در فصل جدید لقب گرفت و اکنون در خصوص حواشی مربوط به آن صحبت کرد.
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی ۱۴۰۲ به صورت کارنامه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.
کارشناس اقتصادی گفت:در طول ۸ سال گذشته ما با ناترازی ارزی مستمری مواجه بوده ایم، بنابراین می‌توان گفت که اولین گام برای سیاستگذاری ارزی، در نظر گرفتن ترازنامه ارزی کشور است.
در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ نفر شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۲۵۵ هزار نفر زن و ۲۱۶ هزار و ۵۲۸ نفر مرد هستند که در ۶ گروه آزمایشی و ۱۳۴ کدرشته به رقابت پرداختند.
پارکس استنفنسون، کارشناس تایتانیک در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: «ما داده‌های واقعی دراختیار داریم که مهندسان می‌توانند با بررسی آن‌ها، به داستان واقعی فاجعه‌ی تایتانیک نزدیک‌تر شوند.»
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دهه اول خردادماه ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و پس از آن شرایط انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز اعلام می‌شود.
اولین جنجال داوری بزرگ این هفته مربوط به مسابقه صدرنشین مقابل نفت آبادان بود.
با توجه به این که آزمون دکتری دارای مصاحبه است و باید زمان بندی آن به دانشگاه‌ها اعلام شود، نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲ اوایل اردیبهشت اعلام می‌شود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور برای اولین روز سال ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال و ترافیک سنگین در محور چالوس را اعلام کرد.
اولین صحنه مربوط به داوری ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران خیلی زود رخ داد و بازی را جنجالی کرد‌
اولین گل بازی پرسپولیس - نساجی، جنجالی بحث‌برانگیز شد و مورد اعتراض بازیکنان نساجی هم قرار گرفت.
برای اولین بار در تاریخ یک زن کارشناسی دیدار فینال جام جهانی را از رادیو آلمان بر عهده دارد.
مهر سال گذشته به پیشنهاد احسان خاندوزی، به‌عنوان رئیس کل بانک مرکزی انتخاب شد، اما به نظر می‌رسد روز‌های آخر را در خیابان میرداماد می‌گذراند. امام‌صادقی است و در این دانشگاه کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت مالی گرفته، صالح‌آبادی ۴۴ ساله، در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران بود و در سال ۹۳ و در دولت حسن روحانی، به‌عنوان اولین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب شد. صالح‌آبادی در این سازمان کمیته فقهی راه‌اندازی کرد تا بر بازار سرمایه نظارت شرعی داشته باشد.
اولین قضاوت سید مهدی سیدعلی در لیگ بیست و دوم مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
هر گونه تغییر در نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان کارشناسی نوورود حداقل سه روز قبل از تغییر از طریق کانال آموزش اعلام خواهد شد.
اولین نشست کارشناسی بازی‌های آسیایی با حضور مسئولان مختلف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برگزار شد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی روز اول مدارس رادتشریح کرد و گفت: ترافیک در حال شکل گیری و به سمت مرکز شهر در حال حرکت است.
مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: نتایج اولیه در ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد و از تعداد ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۵۰ هزار و ۴۲۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
کارشناس داوری فوتبال ایران در نظراتش در خصوص دو پنالتی فولاد مقابل تراکتور را اعلام کرد.
«محسن ادیبی» سخنگوی شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار کرد: همزمان با اولین مورد از حادثه مرگ و میر ماهیان دریاچه نمک ماهشهر، نمونه برداری و اقدامات آزمایشگاهی اداره محیط زیست شهرستان و همچنین بررسی‌های کارشناسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با جدیت در دستور کار قرار گرفت.
«محسن ادیبی» سخنگوی شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار کرد: همزمان با اولین مورد از حادثه مرگ و میر ماهیان دریاچه نمک ماهشهر، نمونه برداری و اقدامات آزمایشگاهی اداره محیط زیست شهرستان و همچنین بررسی‌های کارشناسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با جدیت در دستور کار قرار گرفت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهدی قایدی در اولین حضورش توانست استقلال را صاحب سه امتیاز کند، گفت: ریکاردو ساپینتو باید مراقبت شود و رفتار او در بازی با ملوان حرفه‌ای نبود.
حساس ترین صحنه داوری اولین روز از رقابت های هفته دوم لیگ برتر در بازی سپاهان و نساجی رخ داد.
همه بازارها به‌ویژه بازار سرمایه اکنون چشم به نتیجه مذاکرات هسته‌‌‌ای دوخته‌‌‌‌اند. در حال حاضر عمده صنایع با نسبت قیمت به درآمد ۵ معامله می‌‌‌شوند؛ ولی مشکل بازار سهام نبود پول است. از ابتدای سال ۹۸ حدود ۱۳۸‌هزار میلیارد تومان پول وارد بازار سهام شد؛ اما تا امروز مبلغی حدود ۱۲۷‌هزار میلیارد تومان از بازار خارج شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ