رئیس هیات مدیره باشگاه پتروپالایش بلیش گفت: شرایط مالی و اقتصادی و چگونگی برگزاری مسابقات برای باشگاه فراهم نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما پول را بر اساس ضوابط قبول می‌کنیم. ابتدا پول باید به حساب پرسپولیس بیاید و بعد خرج شود. اینکه خارج از ضوابط پول بدهد قبول نمی‌کنیم.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس بر سر دو راهی در مورد حامی قرار گرفته‌اند.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس بر سر دو راهی در مورد حامی قرار گرفته‌اند.
۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری مصادف بود با سنگین‌ترین ریزش بورس و کسی خبر نداشت که چرا این اتفاق رخ داد! درست ۵۱ روز بعد علت این ریزش سنگین مشخص شد. ماجرا به نامه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها باز می‌گشت. حالا پرسش این است که چرا هیات مدیره و سهامداران عمده سکوت کرده اند؟ نکته ای که مجید عشقی رئیس سازمان بورس حدودا یک سال پیش و در گفتگو با نبض بورس به آن اشاره کرد.
ساختمان کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان روز جمعه دوم تیر ماه جاری با حضور رئیس اسکودا، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مقامات قضایی این استان افتتاح شد.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات از توسعه زیرساختهای ارتباطی کشور با محصولات فناوری بومی خبر داد و گفت: از دانش بنیان های ICT حمایت همه جانبه می کنیم.
رئیس شورای عالی کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اظهار کرد: تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌های خصوصی بر اساس مصوبه‌ هیات مدیره‌ی این بانک ها است.
شهردار تهران حکمی علیرضا جاوید، معاون سابق هماهنگی و امور مناطق را به مدت یکسال به ریاست هیأت مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی منصوب کرد.
رئیس هیات مدیره صحا گفت: امسال طرح هوشمندسازی صنعت خودرو در دستور کار قرار دارد تا مانند روندی که خودروسازهای جهان داشتند، به سمت تولید خودروهای پاک‌تر، الکتریکی و هیبریدی برویم.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به قطعی بودن حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای قربانزاده کارهای اداری را به طور رسمی دنبال کند چون اینکه مدام در رسانه باشد جالب نیست.
حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضائیه گفت: باید سراغ بانک‌، مدیرعامل، هیات مدیره، نظارت بانک مرکزی برویم نه اینکه بگوئیم فلان مشتری چرا قسطش را نمی‌دهد.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از طرح‌هایی که موجب هوشمندسازی و ارتقای سطح کیفی مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی می‌شود، حمایت می‌کنیم.
رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: افزایش دوبرابری تعرفه‌ پیامک‌های تجاری توسط برخی از اپراتورهای همراه به هیچ وجه قابل قبول نیست.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی از اعمال تغییراتی در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.
اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در شرایطی با استعفای مدیرعامل این باشگاه مخالفت کردند که مشخص نیست بدهی به سرمربی سابق آبی پوشان از چه محلی تامین خواهد شد.
نشست مشترک رئیس هیات مدیره و سرپرست بانک آینده با مدیرعامل ایران خودرو دیزل
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای «بهنام مرید شوشتری» را از ریاست هیات مدیره پتروشیمی مسجد سلیمان عزل کرد.
عسگرپور اضافه کرد: روز گذشته درباره خانم‌ها شقایق دهقان و الناز شاکردوست خبری مبنی بر بازداشت آن‌ها منتشر شده بود که درباره خانم دهقان اصلا صحت نداشت و درباره خانم شاکردوست هم دو، سه ساعت بر اساس احضار قبلی مراجعه صورت گرفت و الان هیچ کدام از آن‌ها در بازداشت نیستند. همچنین در روزهای گذشته بازداشت جدیدی در میان سینماگران اتفاق نیفتاده است.
رفیق سجادی، بالاخره رئیس هیات مدیره پرسپولیس شد
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به اتفاق آراء، حسین شهریاری را به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب کرد.
در جلسه روز گذشته هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار آقای علیرضا ناصرپور به عنوان نائب رئیس جدید هیئت مدیره سازمان بورس انتخاب شد.
انتخابات خانه سینما اخیراً برگزار شد که در نهایت با رای گیری و تعیین هیات مدیره متشکل از علی لقمانی، رسول صدرعاملی، محمد مهدی عسگرپور و مسعود امیری تیرانی، علی دهکردی، حبیب اسماعیلی و علیرضا حسینی به عنوان اعضای اصلی و جابر قاسمعلی و امیرحسین اثباتی به عنوان اعضای علی البدل همراه شده بود.
این استعفا پیش از نشست هیات مدیره خانه سینما و روسای صنوف سینمایی که روز چهارشنبه دوم شهریور برگزار شد، صورت پذیرفت. در این نشست پرتنش که ۴.۵ ساعت به طول انجامید، بحث بر سر حضور صنف تهیه کنندگان در انتخابات خانه سینما مطرح شد که فاقد شناسه صنفی تشکل‌های وزارت کار است.
سازمان ملل‌متحد اظهار کرد که قیمت موادغذایی در ماه ژوئن کاهش و تولید غلات اندکی افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ