یکی از جالبترین صحنه‌های بازی روز گذشته استقلال و نفت مسجدسلیمان نجات دروازه فداکارانه مدافع بی نام و نشان تیم میهمان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمود گودرزی در گفتگو با خبرنگار نبض بورس از عرضه اولیه های شرکت متعدد تا پایان سال جاری خبر داد. چند عرضه اولیه در راه است؟
سرهنگ گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: همکاران من در معاونت مبارزه با سرقت از خودروها ۱۳ نفراز سارقین و مالخرها را دستگیر کرده است.
سرهنگ گودرزی تصریح کرد: سپس متهم مقابل چشم پلیس از همه اهالی محل به دلیل ایجاد حس ناامنی و رعب و وحشت معذرت خواهی کرد.
مدافع تیم ملی امید در بازگشت از تورنمنت فشرده غرب آسیا در عراق می گوید این تیم حرف زیادی برای گفتن دارد.
حسین گودرزی، زننده گل ایران در بازی دیشب برابر عراق، در نفت مسجدسلیمان بازیکن رضا عنایتی بود.
گودرزی گفت: افسران پلیس فتای تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرمین با توجه به گرمای هوا تحت پوشش فروش آب معدنی خنک در اتوبان‌های پرترافیک تهران مشغول کار شده‌اند و پس از کپی‌برداری کارت‌های بانکی مال‌باختگان به‌وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده‌اند که با بررسی‌های تکمیلی و همه‌جانبه و بهره‌گیری از روش‌های فنی و علمی این افراد شناسایی و پس از تشریفات قضایی، هر ۲ مجرم در یکی از اتوبان‌های شمالی تهران درحال ارتکاب جرم دستگیر و به‌همراه تجهیزات اسکیمر به پلیس فتا منتقل شدند.
گودرزی گفت: با بیان اینکه براساس پیشنهاد دولت ساعت کاری ادارات در هر هفته از ۴۴ ساعت به ۴۲ ساعت و ۳۰ دقیقه کاهش می‌یابد، گفت: نمایندگان در این جلسه پیشنهاداتی را مطرح کردند که ممکن است ساعت کاری کارکنان دولت بیش از این میزان کاهش یابد.
ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم ۲۵ سال سن داشت، گفت: این فرد پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به کلاهبرداری و اخذ وجوه از شاکیان اعتراف کرد. او همچنین معترف شد که با جعل گواهی فوت متواری شده وتصور نمی‌کرده که از سوی پلیس دستگیر شود.
سحرگاه سوم خرداد ۱۳۵۹، اکبر گودرزی، سرکرده گروهک تروریستی فرقان به همراه پنج تن دیگر از اعضای این گروه به نام‌های سعید مرآت، علی حاتمی، محمد متحدی، حسن اقرلو، عباس عسگری و علیرضا شاه‌بیک بعد از محاکمه در دادگاه، اعدام شدند.
ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده در اداره یکم پلیس آگاهی به جرم سرقت مسلحانه از خانه موردنظر با جعل عنوان مامور پلیس اعتراف کردند.
معظمی گودرزی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است، گفت:‌ همچنین با دستور قضایی متهمان به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
گودرزی در مورد تعداد سگ‌های جمع‌آوری شده، عنوان کرد: روزانه حدود ۵۰ تا ۶۰ قلاده سگ جمع‌آوری و به نقاهتگاه آرادکوه منتقل می‌شوند که حدود ۱۱ هزار متر مربع وسعت دارد و دارای یک کلینیک مجهز به همراه چندین متخصص شامل دامپزشکان، کمک دامپزشکان و البته نیرو‌های خدماتی به صورت شبانه روزی فعال است.
نماینده مردم ازنا و درود در مجلس به صورت مشروط از پاسخ‌های وزیر صمت درباره تصادفات جاده‌ای قانع شد و به وی ۶ ماه برای رفع این مشکل فرصت داد.
نماینده مردم ازنا و درود در مجلس به صورت مشروط از پاسخ‌های وزیر صمت درباره تصادفات جاده‌ای قانع شد و به وی ۶ ماه برای رفع این مشکل فرصت داد.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: دو بازی سخت برابر تیم های خوب لیگ داریم، ولی تلاش خود را می کنیم تا قهرمانی خود را تثبیت کنیم.
گودرزی با تاکید بر مقابله جدی مرزبانان با قاچاقچیان سلاح و مهمات خاطرنشان کرد: «وارد کردن هر نوع سلاح و مهمات به کشور و بی‌توجهی به قانون حمل اسلحه جرم محسوب می‌شود و مرتکب به مجازات های تعیین شده، محکوم خواهد شد.»
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار آیت گودرزی از بنیانگذاران کمیته انقلاب اسلامی و مشاور فرماندهی کل انتظامی کشور را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت سردار آیت گودرزی از بنیانگذاران کمیته انقلاب اسلامی و مشاور فرماندهی کل انتظامی کشور را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار آیت گودرزی از بنیانگذاران کمیته انقلاب اسلامی و مشاور فرماندهی کل انتظامی کشور را تسلیت گفت.
سردار «آیت گودرزی» معروف به سردار آیت با تشکیل نیروی انتظامی به عنوان اولین فرمانده انتظامی تهران معرفی شد و در سال‌های اخیر نیز مشاور فرمانده کل انتظامی کشور بود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی عروج سردار گودرزی مشاور فرمانده کل انتظامی کشور را تسلیت گفت.
شهردار تهران حکم داود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری را تمدید کرد.
گودرزی خاطرنشان کرد: اگر ایرادی در کار وجود دارد باید اصلاح شود اما نباید آن را به همه تعمیم داد. معدل عملکرد فراجا نمره خوبی دارد.
گودرزی در ادامه با اشاره به پرونده رسیدگی پلیس به پرونده سرقت میلیاردی منازل گفت: با وقوع چند فقره سرقت‌ از منازل شرق تهران رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی زبده از ماموران پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ