عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی به ابهامات پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود شایعات مطرح شده سیدحسین حسینی با بازوبند کاپیتانی استقلال مقابل ملوان به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.
سندرم نابغه یک مشکل نادر است که در میان افراد مبتلا به اختلالات رشدی یا آسیب‌های مغزی، به طور کلی در نیمکره‌ی چپ، شایع است. افراد مبتلا به این مشکل از خود استعداد‌های خارق العاده‌ای در زمینه‌ی موسیقی، نقاشی، محاسبات و ساخت مدل‌های سه بعدی نشان می‌دهد. این افراد با وجود نابغه بودن در برخی زمینه ها، در حوزه‌های دیگر با مشکل رو به رو هستند.
بعید به نظر می‌رسد که برنامه‌ای برای اضافه شدن نفرات جدید به کادر فنی بهروز عطایی قبل از شروع قهرمانی آسیا وجود داشته باشد.
در حالی که شایعات زیادی در خصوص استخدام سرمربی کروات برای فولاد به وجود آمد اما مدیرعامل باشگاه موضوعات موجود را رد کرد.
میلاد تقوی، دبیر فدراسیون فوتبال ایران، در گفت و گو با ورزش سه به شایعات به وجود آمده در رابطه با سرپرست تیم ملی واکنش نشان داد.
احتمال اینکه بازی پرسپولیس و نساجی در استانی به غیر از مازندران برگزار شود، وجود دارد.
محمد محمدی می‌گوید که برای پرسپولیس از نظر ورزشی مشکلی برای مجوز حرفه‌ای وجود نخواهد داشت.
محمد محمدی می‌گوید که پرسپولیس از نظر ورزشی مشکلی برای مجوز حرفه‌ای وجود نخواهد داشت.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: بحث حضورم در تیم ملی ایران شایعه بود.
رییس کمیته داوران ابهام به وجود آمده درباره عدم قضاوت موعود بنیادی‌فر در هفته بیست و سوم را از بین برد.
با وجود انتشار شایعاتی درباره فروش باشگاه تاتنهام مدیریت و مالکان فعلی باشگاه در مقابل این گزارش‌ها سکوت کرده‌اند.
وزیر آموزش‌وپرورش درباره مسمومیت دانش‌آموزان گفت: از مراجع ذی‌صلاح گزارش گرفتیم و گفتند مشکلی وجود ندارد.
رئیس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز گفت: مطرح شدن موضوع لیتیوم، راهی برای منحرف کردن اذهان عمومی است؛ چرا که اگر قرار بود گروه خاصی به استخراج لیتیوم اقدام کنند، قطعا بی سرو صدا و با هزینه‌ی کم این اقدام را انجام می‌دادند و نیازی نبود میلیون‌ها نفر را از این موضوع آگاه کنند.
وجود کیف مشکوکی در منطقه برج گالاتا در استانبول، باعث وحشت مردم شد و آنها به تصور اینکه کیف حاوی بمب است شروع به فرار کردند؛با حضور نیروهای امنیتی مشخص شد در آن چیپس و دستمال کاغذی است.
شایعه عجیبی که چند روزی است پیرامون علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال به وجود آمده تکذیب شد.
مالک پیشین باشگاه شهرخودرو در سودای مربیگری قرار دارد؛ او فعلا مدیرفنی شمس آذر است اما شایعاتی پیرامونش وجود دارد.
تیم ملی با تمام توان و تمرکز بالای کادر فنی و تلاش بازیکنان مهیای حضور در جام جهانی است و اینگونه شایعات نه تنها خللی در روند این آماده سازی به وجود نخواهد اورد بلکه عزم جدی ملی پوشان را ۱۰۰ چندان خواهد کرد
بیمارستان پیروز لاهیجان نیز با اشاره به اتفاقات به وجود آمده با انتشار بیانه‌ای ادعای برخی رسانه‌ها در فضای مجازی مبنی بر دفن پیکر زندانیان زندان لاکان رشت در یکی از آرامستان‌های لاهیجان، نادرست دانست و تکذیب کرد.
حمیدرضا سجادی در مورد تغییر به وجود آمده در مدیریت استقلال و احتمال این تغییر برای پرسپولیس توضیح داد.
بخش خبری صدا و سیما در گزارشی به شایعه وجود بدل رهبر انقلاب و واکنش مردم به آن پرداخته است.
عزت‌اللهی: این چه شیطنت‌هایی است که انجام شده و واقعا برایم عجیب است. من قرار بود خودم در آن جلسه باشم، اما چون مصاحبه داشتم نشد بروم، ولی خروجی جلسه هیچ بحثی در مورد تغییر سرمربی نبود و فقط دغدغه برگزاری اردو، پاداش و تدارکات مناسب وجود داشت.
شایعات عجیبی در فضای مجازی به وجود آمده و بسیاری از طرفداران تیم‌های لیگ برتری مدعی شدند که پرسپولیس برای خرید دیاباته و لوکادیا مجموعا ۹۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.
به صراحت و بر مبنای اعتقادِ عقلانی و ایمان به حقایق مذهبی، باید ابراز ناخشنودی و نگرانی کنیم که اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که به جای علامه طباطبایی و استاد مطهری در کلام شیعه و مرحوم بهبودی و استاد حکیمی در پالایش نقلیات و فرهنگ روایی، این نوع خرده فرهنگ کلامی حاکم شده و همچون موریانه در حال جویدن بُنه و بنیه مذهب و سست کردن بنا و بنیان ایمان مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ