با صعود تیم ملی جوانان به مرحله نهایی جام ملت ها و انتخابی جام جهانی قرارداد اعضای کادر فنی این تیم به پایان رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران باشگاه استقلال در یک اقدام ویژه سعی بر کاهش رقم قرارداد بازیکنان و مربیان کرده‌اند؛ اتفاقی که به سود باشگاه خواهد بود.
دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس بعد از ماجرای مربوط به فسخ قرارداد، اکنون با قراردادی جدید در فصل جدید برای این تیم کار را دنبال خواهد کرد.
سیامک نعمتی قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد.
قرارداد قرضی وینگر بوشهری با استقلال به پایان رسید و مطابق انتظار، او امروز راهی امارات شد و بعد از ظهر به دبی رسید تا پس از سپری کردن ادامه تعطیلات تابستانی، خود را به کادرفنی جدید شباب الاهلی معرفی کرده و در دور جدید تمرینات این باشگاه حاضر شود.
به دنبال صعود تیم نوجوانان ایران به جام جهانی زیر 17 سال در سال 2023 قرارداد حسین عبدی و دیگر اعضای کادر فنی این تیم از سوی فدراسیون فوتبال تا پایان این مسابقات تمدید می شود.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز نسبت به این اتفاق کم تمایل نیست اما مشکل بزرگ قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2027 است. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار اگرچه برای سران پی‌اس‌جی کار سختی نیست اما از عهده بسیاری از باشگاه‌هایی که او را می خواهند خارج است.
آرسنال مذاکره برای تمدید قرارداد میکل آرتتا را متوقف کرده تا حواس او و کادر فنی توپچی‌ها در روزهای حساس پایان فصل پرت نشود و شانس تیم برای قهرمانی کاهش نیابد.
رئال مادرید قصد دارد قبل از پایان فصل، کار تمدید قرارداد با چهار بازیکن خود که قراردادشان رو به اتمام است را نهایی کنند.
در پایان فصل قرارداد آنتونیو کونته با تاتنهام تمام می‌شود، اما بعید است او دیگر به کار خود در این باشگاه ادامه دهد و همه منتظر خبر برکناری‌اش هستند.
با پایان قرارداد خاویر ماسکرانو، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، با تیم ملی زیر 20 سال این کشور، او دیگر به عنوان سرمربی این تیم فعالیت نخواهد کرد.
فدراسیون والیبال شرایط الساندرا کمپدلی سرمربی دختران ایران برای تمدید قراردادش را نپذیرفت.
دروازه‌بان باتجربه سپاهان قراردادش را با این تیم فسخ کرد.
با وجود اینکه هروه رنار با تیم ملی عربستان قرارداد دارد، اما شواهد نشان از جدایی او دارد و سعودی ها باید دنبال سرمربی جدید باشند.
ظاهرا قرارداد رونالدو با عربستانی‌ها نه ۲.۵ سال بلکه هفت سال و تا پایان جام جهانی ۲۰۳۰ است که قرار است عربستان میزبانی آن را بر عهده بگیرد. اینجا عدد درشت‌تر می‌شود و به همان ۵۰۰ میلیون یورو نزدیک می‌شود. اگر قرار به پرداخت سالانه ۷۰ میلیون یورو به رونالدو برای هفت سال باشد، بدیهی است که او سود کلانی در این هفت سال از کنار قراردادش با عربستانی‌ها به دست خواهد آورد. ضمن اینکه از این قرارداد هفت‌ساله، فقط ۲.۵ سالش رونالدو متعهد است که بازی کند و بقیه را به‌عنوان سفیر عربستان مشغول به کار می‌شود.
در فرانسه ادعا کرده اند که به احتمال زیاد پی اس جی به سرخیو راموس پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه نخواهد کرد.
باشگاه پرسپولیس خبر داد که یورگن لوکادیا قرارداد خود با این تیم را فسخ کرده است.
کریم بنزما اگر دیدیه دشان با تیم ملی فرانسه ادامه دهد، دیگر شانسی برای بازگشت به این تیم نخواهد داشت.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه این شایعات را رد کرد.
با توجه به پایان قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال بانوان ایران کادر فنی جدید فردا مشخص خواهد شد.
قرارداد سرمربی و کادر فنی تیم جوانان به پایان رسیده و باید دید از سوی فدراسیون فوتبال تمدید می‌شود یا خیر.
قرارداد مهدی مهدوی کیا با تیم امید به پایان رسیده و آنطور که نبی خبر داده است ظرف دو هفته آینده در این باره جمع بندی خواهد شد.
شهردار تهران پس از نشستن بر مسند شهرداری پایتخت ساخت سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داد و پیش بینی میشود تا پایان سال بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی جواز شود.
برانکو و کادر فنی‌اش از اواخر لیگ سیزدهم تا پایان لیگ هجدهم در پرسپولیس بودند و طبق قرارداد باشگاه موظف به پرداخت مالیات آن‌ها بود، اما ...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ