باشگاه پرسپولیس خبر داد که یورگن لوکادیا قرارداد خود با این تیم را فسخ کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
چهره سیاسی اصولگرا می‌گوید:: ما دو دولت سیزدهم نداریم که یکی با اجماع همه طیف‌های جریان انقلاب به‌منظور عبور از شرایط بغرنج پایان دولت روحانی سر کار آمده باشد و دیگری خود را تافته‌ جدا بافته از کلیت جریان و منحصر در یک گروه خاص کرده باشد.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان با حضور فرانک پرتوآذر در ماده استقامت جاده و عدم عبور وی از خط پایان برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان با حضور فرانک پرتوآذر در ماده استقامت جاده و عدم عبور وی از خط پایان برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
مدافع تبریزی تراکتور در دقایق پایانی جدال تدارکاتی مقابل مس رفسنجان با بازوبند برای این تیم کار را دنبال کرد.
کاروان ۸ نفره ووشو ایران به ۶ مدال رنگارنگ در یونیورسیاد دانشجویان جهان دست یافت.
کاروان ۸ نفره ووشو ایران به ۶ مدال رنگارنگ در یونیورسیاد دانشجویان جهان دست یافت.
با حل نشدن مشکل ۲ ژیمناستیک کشورمان، احتمالا تیم ملی از یونیورسیاد حذف می‌شود.
فیروزپور در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب آلن باگایف از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۶ آسخانب سعداله یف از روسیه را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.
تیم ملی پومسه دانشجویان ایران با کسب ۴ مدال برنز در ۲ بخش انفرادی و تیمی به کار خود در سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی پایان داد.
تیم ملی پومسه دانشجویان ایران با کسب ۴ مدال برنز در ۲ بخش انفرادی و تیمی به کار خود در سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی پایان داد.
ستاره ایرانی پورتو با اتمام فصل ۲۳-۲۰۲۲ پرتغال را ترک می‌کند.
تیم فوتبال پورتو در آخرین دیدار خود در رقابتهای لیگ پرتغال با گلزنی مهدی طارمی به پیروزی رسید اما نتوانست قهرمان شود. طارمی باوجود آقای گلی تاکید کرد که نمیتواند خوشحال باشد.
آقای گل تاریخ باشگاه استقلال از ریاست آکادمی باشگاه استقلال برکنار شد.
سرمربی خبرساز لیگ دسته اول معتقد است چوکا اگر قرار باشد در لیگ دسته اول بماند، فقط با ادامه کار او این مهم میسر خواهد شد.
مانوئل گولده، مدافع آلمانی فرایبورگ، در دیدار این تیم مقابل یوونتوس با خطای هند در محوطه جریمه تیمش هم اخراج شد و هم باعث باز شدن دروازه تیمش روی یک پنالتی شد.
به نظر می‌رسد کار باشگاه مس رفسنجان و گادوین منشا در پایان نیم فصل اول به پایان برسد.
مشهد ـ شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: ۲۰ درصد ساختمان‌های اطراف حرم رضوی به عبارتی حدود هزار و ۵۰۰ ساختمان پایانکار ندارند و بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ ساختمان پروانه دارند، اما ایمنی لازم را ندارند.
ولید رکراکی که بالاتر از سرمربی‌های صاحب‌نام جهان تیمش را به جمع چهار تیم نهایی رساند، بدون مدال اما با تجربه‌ای فوق العاده جام را ترک می‌کند.
مردم هر روز شاهد کم‌ارزش‌شدن حقوقی می‌شوند که می‌خواهند در پایان ماه دریافت کنند؛ و آن‌ها که شغل آزاد دارند، از به‌هم‌ریختگی بازار بیشتر متضرر می‌شوند تا سود کنند، مگر اندکی خاص. گرانی صدمیلیونی یک خودرو درکمتر از چندماه یا دلار ۳۸ تومانی و بالاتر باید با برنامه قبلی کنترل می‌شد. انتظار از رئیس اقتصادی دولت آن است که در این‌باره به مردم توضیح دهد و شفاف بگوید که چه برنامه‌ای پیش‌رو دارند. مجلس هم با کارت زرد نباید بازی کند. کارت زرد و قرمز و سوت و بالابردن پرچم اخطار همه و همه استعاره‌هایی است که به کار مردم نمی‌آید. مردم باید بتوانند از فردای خود مطمئن باشند.
رجایی گفت: آقای رئیسی اگر دلسوز کشور است و می خواهد خدمتی به کشور کند، پایان کار دولت خود را اعلام و از مسئولیت ریاست جمهوری استعفا دهد تا دولت جدیدی که از پس اداره کشور برمی آید مسئولیت را به دست گیرد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد که کار در قالب مذاکرات وین (پیرامون برچیدن تحریم های ضدایرانی) در خط پایان قرار دارد.
رئیس قوه قضائیه گفت: حتی با وجود شناسایی و رفع آسیب‌ها نیز کار مجموعه حفاظت و اطلاعات پایان نمی‌یابد، بلکه باید برای تعالی و رشد هر چه بیشتر مجموعه قضائی عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ