کریم بنزما اگر دیدیه دشان با تیم ملی فرانسه ادامه دهد، دیگر شانسی برای بازگشت به این تیم نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همانطور که لاریجانی و ناطق نوری را تحمل نکرد. حالا نیز نوبت به قالیباف رسیده که از سوی این گروه تحمل نشود؛ بنابراین اختلاف و تضاد بین این گروه و رئیس مجلس شورای اسلامی کاملا جدی است.»
سخنگوی دولت: از دوران دفاع مقدس گرفته تا دوران مبارزه با کرونا و نهضت کمک­‌های مومنانه، ایرانیان نشان داده­‌اند اجازه نخواهند داد برخی اختلاف سلیقه­‌ها، به عاملی جهت دودستگی و شکاف جدی در جامعه تبدیل شود و در بزنگاه­‌ها با تدبیر و تفاهم نسبی، مسائل را حل­‌و­فصل می­‌کنند. امر حجاب نیز جزئی از مفهوم کلی حیا و عفت است که جامعه ایرانی نسبت به اصل آن اتفاق نظر و اشتراک دیدگاه دارد. اساساً حیا و عفت عاملی برای وحدت ملی و امور هویت­‌ساز در جامعه ایرانی است.
دولت سیزدهم و مجلس یازدهم به‌عنوان دولت و مجلسی هم‌سو درحالی‌که به نظر می‌رسید روز‌های شیرینی را در کنار هم سپری کنند، اما خیلی زود وارد چالش‌های جدی به‌ویژه در حوزه عملکرد برخی از وزرای کابینه شدند و از ابتدای زمستان سال ۱۴۰۰، یعنی تنها ۵ ماه پس از آغاز به کار رسمی ابراهیم رئیسی، به آرامی رگه‌هایی از اختلاف بین آن‌ها نمایان شد.
به نظر می‌رسد که دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، باعث ایجاد اختلاف جدی بین توماس توخل و مدیران بایرن مونیخ شده است.
عارف غلامی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات سال گذشته خود بشدت ناراحت است.
اختلاف بین خانواده گلیزر بر سر فروش منچستریونایتد مشکلات بسیاری را به وجود آورده است.
اولین اختلاف اپوزیسیون داخل کشور - که دست‌کم به دو جناح اصلاح‌طلب بهبودطلب (که در نهاد جبهه اصلاحات جمع شده‌اند) و ساختاری (که بیرون از این نهاد قرار دارند) تقسیم می‌شود- با براندازان خارج از کشور مساله مداخله نیرو‌های خارجی در مسائل ایران است. هر دو جناح اپوزیسیون داخل کشور، مخالفت جدی با هرگونه مداخله خارجی دارند.
موضوع بازگرداندن جنگنده‌های F ۱۴ از جمله مسایلی بود که به محل اختلاف جدی انقلابیون تبدیل شد. اعضای دولت موقت مصرانه خواستار بازگرداندن یا فروختن این جنگنده‌ها به آمریکا یا به هر کشوری که خواستار آن‌ها باشند، بودند و در سوی دیگر آن، یاران انقلابی امام به شدت این اتفاق را برای امنیت و مصالح کشور خطرناک می‌دیدند.
انتظار می‌رفت مدیران بانک مرکزی قبل از اجرای برخی تصمیمات که به ذینفعان آسیب جدی وارد می‌کند تبعات آن را سنجیده و با اطلاع رسانی دقیق این موضوع امکان برنامه ریزی برای تولید کنندگان را فراهم می‌کردند.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بین اعضای شورای رقابت در مورد عرضه خودرو در بورس اختلاف نظر جدی وجود دارد و هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بین اعضای شورای رقابت در مورد عرضه خودرو در بورس اختلاف نظر جدی وجود دارد و هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند.
عضو ارشد هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی باید تهدیدات صنعاء را جدی بگیرد.
دولت پاکستان علی رغم اینکه حمایت جدی را از روی کار امدن طالبان در افغانستان داشته و تصور می کرده که این خدمتی که به آنها می‌کند در مقابل باعث می‌شود تا دولت جدید از اختلاف مرزی یا ادعای مرزی علیه پاکستان صرف نظر می‌کند. آن بخشی از ارتش پاکستان که حامی حضور طالبان افغانستان در قدرت بود اهمیتی به پیشبینی‌ها بر سر این موضوع نمی‌دادند.
رییس فدراسیون کشتی و معاون قهرمانی وزارت ورزش این بار بر سر انتخابات هیات کشتی استان فارس با یکدیگر به اختلاف جدی برخورده اند.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه، گفت: با فرزندان خود و این مرز و بوم از جمله دانشجویان و دانش آموزان باید حتما در گفت‌وگوی جدی را باز کنیم.
یکی از نقاط اختلاف گزارش شده بین ملونی و برلوسکونی درخواست برلوسکونی برای در نظر گرفتن یک پست جدی در کابینه برای «لیسیا رونزولی» سناتور حزب فورزا ایتالیا و پرستار سابق است. این سناتور به دلیل حضورش در پارلمان همراه با فرزندش خبرساز شده بود.
اختلال شنوایی، یکی از عارضه های شایع است که آسیب های آن می تواند زندگی فرد مبتلا را تحت‌الشعاع قرار دهد. از همین رو، تشخیص کم شنوایی و ناشنوایی در نوزادان و کودکان، خیلی مهم است.
اختلال شنوایی، یکی از عارضه های شایع است که آسیب های آن می تواند زندگی فرد مبتلا را تحت‌الشعاع قرار دهد. از همین رو، تشخیص کم شنوایی و ناشنوایی در نوزادان و کودکان، خیلی مهم است.
بایرن مونیخ روزهای خوبی را در بوندسلیگا سپری نمی‌کند و به نظر می‌رسد که اختلاف زیادی در رختکن این تیم وجود دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف نظر بین مجلس و قوه قضائیه درباره نمره آزمون کانون وکلا با ارائه استفساریه‌ای رفع می‌شود.کانون وکلا باید قانون را به طور جدی اجرا کند.
آیا واقعا دولت با دو قوه دیگر کشور در زمینه بازگشت تاج و کی‌روش اختلاف جدی تا این حد دارد؟ دولت رئیسی با آرایی که قوه قضائیه صادر کرده و موضع علنی نماینده‌های مجلس مخالفت دارد؟
آیا واقعا دولت با دو قوه دیگر کشور در زمینه بازگشت تاج و کی‌روش اختلاف جدی تا این حد دارد؟ دولت رئیسی با آرایی که قوه قضائیه صادر کرده و موضع علنی نماینده های مجلس مخالفت دارد؟
به نظر می‌رسد که اختلاف نیمار با ام‌باپه بسیار جدی است و این باعث شده است تا رسانه‌ها از آشوب در تیم پاریسی سخن به میان آورند که این قطعا در ادامه فصل تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد. باید دید که آیا گالتیه می‌تواند این حاشیه‌ها را در تیمش مهار کند یا نه.
در تداوم اقدامات خداپسندانه و انسان‌دوستانه کارکنان بانک رفاه کارگران و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تعداد 33 نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد کشور، به آغوش خانواده بازگشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ