اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان با حضور فرانک پرتوآذر در ماده استقامت جاده و عدم عبور وی از خط پایان برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان با حضور فرانک پرتوآذر در ماده استقامت جاده و عدم عبور وی از خط پایان برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
علی مادرشاهی دستیار فوق تخصص جراحی عروق نیز گفت: پس از انجام مقدمات لازم در اورژانس و انتقال وی به اتاق جراحی، اقدامات حساس و پیچیده بیهوشی برای بیمار انجام شد و با دقت کامل برای حفظ عروق اصلی، عمل جراحی آغاز و با موفقیت به پایان رسید.
اهواز - استاندار خوزستان بر ضرورت آموزش کارگر ماهر در استان تاکید کرد و گفت: متأسفانه با کمبود کارگر ماهر در استان مواجه هستیم و باید این موضوع با برگزاری دوره‌های مهارت افزایی جبران شود.
یک کارگر خوزستانی به مخبر گفت: اگر نمی‌توانید استعفا دهید. تجربه نشان داده شما نمی‌توانید تورم را پایین بیاورید.
مانوئل گولده، مدافع آلمانی فرایبورگ، در دیدار این تیم مقابل یوونتوس با خطای هند در محوطه جریمه تیمش هم اخراج شد و هم باعث باز شدن دروازه تیمش روی یک پنالتی شد.
پایان شیادی‌های ۲ کلاهبردار در گلستان/ قصاص کارگر ساختمانی به جرم قتل دختر ایرانی/ تکرار حادثه عجیب مسمومیت دانش آموزان در قم/ ضرب سکه طلا در زیرزمین یک خانه/ جنجال خونین دختر ۱۳ ساله!/ فرضیه قتل در پرونده مرگ کودک ۳ ساله/ پولداران هوسران، طعمه عشوه های شیطانی!/ میهمانی اینستاگرامی برای دختر تنها گران تمام شد
کارگر گفت: حدود ۱۰ میلیون کارت هوشمند ملی معوقه داشتیم که بیش از ۹ میلیون آن صادر و تحویل شده است.
هاشم کارگر درباره زمان صدور شناسنامه‌ها در فرآیند عادی و خارج از میز خدمت، گفت: در حالت عادی افراد به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و ثبت احوال پس از اخذ درخواست در مدت یک یا دو روز شناسنامه را صادر می‌کند، اما مسیر اخذ دریافت و ارسال شناسنامه باید توسط پست انجام شود که بسته به شهر‌های مختلف زمان خود را می‌برد.
بر اساس رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مدت خدمت نظام وظیفه مشمولان قانون کار به عنوان سابقه کارگاهی کارگر برای دریافت مزایای پایان کار لحاظ می‌شود.
طرقبه شاندیز- رئیس انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی گفت: مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی آقایان کارگر کشور با قهرمانی تیم آذربایجان شرقی پایان یافت.
گاهی صورت‌شان پر از مو‌های زائد می‌شود، شبیه ریش و سبیل‌های مردانه و گاهی هم افزایش تستسترون منجر به مشکلات جنسی. آسیب‌های روحی و اختلالات روانی هم با این وضعیت بیشتر شده است. زنان کارگر، این مشکلات را برای حقوق‌هایی تحمل می‌کنند که شاید در ماه به ۳ میلیون تومان هم نرسد یا برای دستمزد‌های روزانه که پایان هر روزشان هم می‌تواند پایان کارشان باشد.
عضو شورای شهر تهران گفت: چهار ایستگاه کارگر، بوستان لاله، تقاطعی میدان ولیعصر (عج) و تقاطعی هفت تیر تا پایان سال آماده می‌شود.
مشهد ـ شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: ۲۰ درصد ساختمان‌های اطراف حرم رضوی به عبارتی حدود هزار و ۵۰۰ ساختمان پایانکار ندارند و بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ ساختمان پروانه دارند، اما ایمنی لازم را ندارند.
هاشم کارگر در خصوص اعتبار کارت هوشمند ملی گفت: با توجه به اینکه صدور کارت‌های هوشمند ملی به صورت فراگیر از سال ۱۳۹۳ آغاز و تاریخ اعتبار آن هفت سال در نظر گرفته شده بود اکنون تاریخ انقضا و پایان اعتبار برخی از آن‌ها فرا رسیده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودسوزی پسر جان مادرش و یک کارگر را گرفت/ انهدام ۲ باند قاچاق اسلحه در مرز/ پایان ‌شوم یک ارتباط‌ شیطانی/ مرگ مرموز در آتش/ صحنه‌سازی برای فرار از مجازات همسرکشی/ مرد جنایتکار در دادگاه منکر قتل شد/ تلاش خانواده یک زندانی برای آزادی هم سلولی
ملکی خاطرنشان کرد: بدلیل سست شودن و وجود انواع گازهای سمی عملیات به سختی در داخل چاه ادامه دارد که پس از پایان عملیات اگر فردی در عملیات جستجو توسط آتش نشانان پیدا شد، اطلاع رسانی خواهد شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرد کرو لال هنگام ربودن دختر ۶ ساله/ بازداشت قاتل عبدالباقی/ سرگذشت تلخ دختر ۱۳ ساله!/ گاز چاه جان ۴ کارگر را گرفت/ اعترافات وحشتناک زنی که بهار ۳ ساله را کشت/ پایان خونین فرار با پراید سرقتی/ دستبرد ۲۰ هزار دلاری با قهوه ترک!/ اعتراف عامل شلیک در بزم شبانه
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد که کار در قالب مذاکرات وین (پیرامون برچیدن تحریم های ضدایرانی) در خط پایان قرار دارد.
رئیس قوه قضائیه گفت: حتی با وجود شناسایی و رفع آسیب‌ها نیز کار مجموعه حفاظت و اطلاعات پایان نمی‌یابد، بلکه باید برای تعالی و رشد هر چه بیشتر مجموعه قضائی عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ