پیمان جبلی؛ رئیس سازمان صداوسیما گفت: نظام جمهوری اسلامی از اقتدار، اعتماد به نفس و قدرت بسیار بالایی برخوردار است که اجازه می‌دهد دیدگاه‌های مختلف مطرح شود و این کار هیچ مشکلی برای اقتدار نظام ایجاد نمی‌کند. همین رویکرد نشان‌دهنده اعتماد به نفسی است که نظام به بنای خودش نسبت به رویکرد‌هایش دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس صداوسیما گفت: در مورد عبارت «مدیر باج‌بده و باج بگیر» باید بگویم منظورم آنجا روشن بود. قرار نیست به بهانه جذب مخاطب و جذابیت شدن برنامه‌هایمان به هیچ چهره هنجارشکنی باج نمی‌دهیم که بخواهد ارزش‌های ما را زیر سؤال ببرد.
رئیس سازمان صداوسیما گفت: هرگاه چهره‌ها از مسئولیت اجتماعی و احترام به هنجار‌ها و ضوابط فرهنگی و قانونی ابا کنند صدا و سیما به آن‌ها آنتن نخواهد داد.
رئیس صداوسیما در حاشیه نشست هیأت دولت گفت: ممنوع التصویری جواد خیابانی صحت ندارد.
رئیس سازمان صدا و سیما در پاسخ به این سوال که چه موضعی نسبت به انتقاداتی دارید که به صداوسیما درخصوص از بین بردن مخاطبان شبکه نمایش خانگی مطرح می‌شود، گفت: فقط لبخند می‌زنم.
این یادداشت نمی‌خواهد بپرسد شما ارگان یک طیف سیاسی خاص با وزن سیاسی ۱۵ درصد جامعه ایران هستید یا رسانه ملی. سوال مشخص این یادداشت این است چطور درباره پناهنده شدن دو برادرتان آن قدر بهداشتی و با ملاحظه صحبت کردید و گفتید رویش و ریزش طبیعی است اما درباره گزارشگر برتر سازمان متبوع خودتان که در انتخاب مردمی محبوب‌ترین شده این تعابیر سخیف را به کار می‌برید؟
این یادداشت نمی‌خواهد بپرسد شما ارگان یک طیف سیاسی خاص با وزن سیاسی ۱۵ درصد جامعه ایران هستید یا رسانه ملی. سوال مشخص این یادداشت این است چطور درباره پناهنده شدن دو برادرتان آن قدر بهداشتی و با ملاحظه صحبت کردید و گفتید رویش و ریزش طبیعی است اما درباره گزارشگر برتر سازمان متبوع خودتان که در انتخاب مردمی محبوب‌ترین شده این تعابیر سخیف را به کار می‌برید؟
جبلی در پاسخ به سوالی درباره شائبه قبیله‌گرایی در صداوسیما اظهار کرد: شرعا اجازه قبیله‌گرایی در صداوسیما را نمی‌دهم. اینهایی که شما به آن می‌گویید قبیله‌گرایی خودش یعنی اتفاقاتی در صداوسیما افتاده و کارهای جدیدی شروع شده است! کاچی به از هیچی.
تولید، انتشار و بازنشر هرگونه محتوا یا اخبار جعلی یا خلاف واقع، یا تخریب و توهین توسط هریک از نامزد‌ها و یا ستاد‌های ایشان در هریک از درگاه‌های نشر داخلی یا خارجی در فضای مجازی، ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود. در صورت نقض این حکم، مرتکب مجرم شناخته شده و محکوم می‌شود.
جبلی درباره ماجرای مرگ مهسا امینی و لزوم به دست گرفتن روایت اول در رسانه، در توضیحاتی بیان کرده است: برای اینکه جلوی اتهام دروغین کشته شدن خانم مهسا امینی بر اثر ضرب و شتم گرفته می‌شد، باید بلافاصله، تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ی آن مرکزی که ایشان به آنجا رفته بود، در اختیار ⁧ رسانه ملی⁩ قرار می‌گرفت؛ خب این اتفاق چند روز طول کشید.
رئیس سازمان صدا و سیما توضیحاتی درباره عدم پرداخت حق پخش به باشگاه‌ها ارائه داد.
رئیس سازمان صدا و سیما وعده داد برای فصل جدید کیفیت پخش مسابقات ورزشی ازجمله فوتبال بهبود پیدا می‌کند.
پیمان جبلی با تاکید بر ایجاد فضای گفتگو و تعامل در صداوسیما، عنوان کرد: امیدواریم در فضای گفتگو و تعاملی که با نخبگان در سازمان صداوسیما ایجاد شده، بتوانیم به این نقد‌ها تا آنجا که واقع‌بینانه و منصفانه است، عمل کنیم.
پیمان جبلی رئیس صداوسیما گفت: در فضایی که به مقدس‌ترین مقدسات ما در طول ماه‌های گذشته توهین شده است و فتنه‌ای را پشت‌سر گذاشته‌ایم، طبیعی است که واکنش‌ها و عکس‌العمل‌هایی صورت بگیرد که البته بعضی از این نظرات با ادبیات بهتری می‌توانست بیان شود.
انتشار این خبر بی‌شک علیه پیمان جبلی است که یک سال‌ و اندی پیش به سازمان عریض‌ و طویل صداوسیما رفت تا تحولی صورت دهد اما چرخ آنچنان که باید می‌چرخید، نچرخید.
پیمان جبلی روز جمعه در گفت و گویی در مورد سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران آن با ناآرامی‌های اخیر همراهی کردند، اظهار داشت: متناسب با نوع شخصیت، موضع‌گیری‌های آن‌ها و همچنین نقش و تاثیری که داشتند در راستای کار تولیدی تصمیم گرفته می‌شود.
رئیس رسانه ملی با اشاره بر لزوم هوشیاری در فتنه‌های اخیر نیز گفت: رسانه‌ملی با فتنه‌های دشمنانی روبه‌روست که اجازه بیان حقیقت را نمی‌دهند و ورود صداوسیما با بنیه قوی است که فتنه‌ها را خنثی می‌کند.
رئیس صداوسیما گفت: تاکنون هیچ یک از رؤسای صداوسیما تحریم نشده بودند، اما این اتفاق در این دوره رخ داد. دشمنان می‌دانند اگر صداوسیما خوب کار کند، نقشه‌هایشان نقش برآب می‌شود، از این رو به هر نحو ممکن با اثرگذاری صداوسیما مبارزه می‌کنند.
جبلی گفت: رسانه ملی روابط عمومی هیچ دستگاهی نیست؛ ولی تریبون نظام است و این جایگاه را باید با افتخار اعلام کرد. همواره فرهنگ نخبگانی و برخی مسئولان نظام توقع دیگری از ما داشته‌اند؛ اما از این پس همه باید به صداوسیمای خلاق عادت کنند که پیشرو و فعال است و منفعل نیست که زمان را از دست بدهد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حضور رئیس صدا و سیما در نشست امروز کمیسیون، گفت: جبلی گزارشی از اقدامات این سازمان در جریان تحولات اخیر اجتماعی و امنیتی روزهای گذشته ارائه کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حضور رئیس صدا و سیما در نشست امروز کمیسیون، گفت: جبلی گزارشی از اقدامات این سازمان در جریان تحولات اخیر اجتماعی و امنیتی روزهای گذشته ارائه کرد.
جبلی در توضیح خرابکاری اخیر در رسانه ملی و پیگیری‌های انجام گرفته پیرامون این موضوع، گفت: اتفاقی که اخیرا افتاد از ابعاد مختلف در حال بررسی است چون یک نگاه تخصصی باید بر این بررسی‌ها حاکم باشد. این اتفاق در حوزه های فناوری سازمان رخ داده و حتما باید با اِشراف و تسلط دقیق فناورانه به این موضوع نگاه و آن را بررسی کرد.
طی بررسی‌های بعمل آمده بیانیه بی‌اسم و رسم و مجهول‌الهویه‌ سراسر توهین و خلاف واقعی که در درگاه‌های رسانه‌ای معاندان در حال نشر است، کذب و جعلی می‌باشد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و عملکرد وی بررسی شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکم انتصاب جبلی بر مواردی همچون «ارتقای سطح آگاهی و معرفت عمومی»، «هدایت فرهنگی»، «تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی»، «پراکندن امید و نشاط» و «ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی» به‌ عنوان اولویت‌های کاری رسانه ملی در دوره جدید تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ