این پسر جوان که دانشجوی دکترای دانشگاه شریف بود از خرداد سال ۹۹ به اتهام قتل دوستش بازداشت شد. در ادامه مشخص شد مقتول به نام پرهام نیز از نخبه‌های دانشگاهی و دارنده مدال المپیاد شیمی در دوره دبیرستان و بورسیه یکی از دانشگاه‌های امریکا بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیمه تعاون به منظور توسعه توانمندی های نمایندگان پرتلاش خود، از اندیشه مدرسان بین المللی بهره مند شده و مسیر بازاریابی خود را تعالی بخشید.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به مجوز استخدام ۵ هزار نخبه در دستگاه های اجرایی گفت: پرونده ۴۵۰ نفر از نخبگان به مرحله معرفی به دستگاه ها رسیده و ۵۵۰ نفر ارزیابی علمی شان انجام شده است.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بیش از ۷۰ هزار نخبه از لحاظ توان نخبگی در کشور داریم اما در عرصه مدیریت فضای ذهنی جوانان غفلت کرده ایم.
رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری گفت: تاکنون حدود ۱۷۵ نفر از برترین متخصصان شاغل در خارج از کشور تایید اولیه ثبت نام در سامانه طرح جایگزینی سربازی را اخذ کرده اند.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه باید هوش و تلاش مبنای انتخاب افراد از سوی حکمرانان قرار گیرد، گفت: از دست دادن منابع انسانی نخبه، همه عرصه‌های حکمرانی را تهدید می‌کند.
شبکه سی‌بی‌اس می‌‌گوید عربستان سعودی امسال تابستان به دنبال جذب 50 فوتبالیست است که دست‌کم 20 فوتبالیست جذب شده به باشگاه‌های این کشور باید بازیکنان نخبه باشند.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: با دستور مستقیم آقای رئیسی و در راستای تقویت بنیه واحدهای حقوقی دستگاه‌های اجرایی یکصد نخبه با محوریت بنیاد ملی نخبگان در دستگاه حقوقی دولت جذب می‌شوند.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد تلاش دارد در هر استان حداقل یک انجمن خیریه نخبه‌پرور ایجاد کند تا بتوان ظرفیت‌ها و توان مردمی و امور وقف و خیریه را برای حمایت از نخبگان به کار گرفت.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برخی از نخبگان علاقمند به استخدام در نیروی زمینی ارتش هستند و در این زمینه دستورالعمل استخدامی متفاوتی داریم تا این نخبگان به سرعت جذب نیروی زمینی شوند.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: ۴ دستگاه اجرایی اعلام کرده که ظرفیت استخدام ۲هزار و ۵۰۰ نخبه را دارند.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از جذب ۵هزار نخبه در دستگاههای اجرایی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: نخبگان از شرکت در آزمون استخدامی معاف هستند.
عضو هیئت مدیره صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران از بازگشت ۱۰۰۰ نخبه به کشور و حضور ۹ هزار فرد سرآمد در بنیاد شهید خبرداد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: باید بتوانیم‌ نخبه واقعی را پیدا و از آنها حمایت کنیم.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بازگشت سالانه ۱۰۰۰ نخبه به کشور هدف بنیاد ملی نخبگان است.
نوید نجات بخش، نخبه علمی کشور که راه پدرش در شغل پزشکی را نرفت و تولیدکننده تجهیزات پزشکی شد.
عباس ابراهیمی مسئول بنیاد ملی نخبگان گفت: حدود ۷۵۰۰ نخبه برای استخدام در دستگاه‌های دولتی درخواست داشتند اما تنها ۳۵ نفر استخدام شده‌اند!
دانشجوی نخبه از اتهام قتل عمد تبرئه شد
فرمانده آماد و پشتیبانی نداجا، گفت: نخبگانی که می‌خواهند خدمت سربازی را آغاز کنند، در دانشگاه‌های معتبر کشور شناسایی و دعوت به کار می‌شوند.
مسئولان بنیاد ملی نخبگان با حضور در ستاد ارتش با سرلشکر موسوی دیدار و از همکاری‌های آنان با این بنیاد تقدیر و تشکر کردند.
سخنگوی دولت در نشست خبری: بیش از ۲۷۰۰ نخبه که از کشور خارج شده بودند به کشورمان بازگشتند.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه‌های مدارس استعدادهای درخشان بود.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از نخبگان کشور فرمودند: نخبه علمی و اساسا دانشگاه جزو ارکان پیشرفت کشور هستند.
نخبه یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاههای جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را ثروت عظیمی باید دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: حضور شما جوانان نخبه در هر جا که باشید امید را به وجود می‌آورد و خلق می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ