زنی که به قتل همسر صیغه‌ای‌اش متهم شده است می‌گوید آتش گرفتن او یک اتفاق بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در شهر ارومیه همیشه لذت بخش است و مردم این شهر بهتر می‌دانند که برای قهرمانی آمده‌ایم.
«زمانی که فوتبال را شروع کردم خیلی از مربیان و اهالی ورزش تعجب کردند و گفتند مگر می شود در شهری که مهد کشتی ایران است و همه سمت این رشته می روند یکی عاشق فوتبال باشد؟»
«زمانی که فوتبال را شروع کردم خیلی از مربیان و اهالی ورزش تعجب کردند و گفتند مگر می شود در شهری که مهد کشتی ایران است و همه سمت این رشته می روند یکی عاشق فوتبال باشد؟»
لیونل مسی در شهر میامی زمانی که با همسرش در حال خروج از یک رستوران بود با هجوم هواداران مواجه شد و عشق و علاقه هواداران آمریکایی به اسطوره آرژانتینی خبرساز شد.
این روز‌ها بسیاری از زوج‌ها که به اصطلاح شرعی طلاق نگرفته اند، «طلاق عاطفی» گرفته اند. یعنی فقط زیر یک سقف زندگی می‌کنند، اما کوچکترین دلبستگی به یکدیگر ندارند. فشار‌های مالی باعث شده زنان و مردان نه تنها در کنار یکدیگر از پس هزینه‌های زندگی برنیایند بلکه دو شیفت هم کار کنند، زوجی که دو شیفت کار می‌کند، چند ساعت در روز وقت دارند یکیدگر را دیده و عشق ورزی کنند یا به یکدیگر ابراز علاقه نشان دهند؟ اصلا این نوع زندگی چه کیفیتی خواهد داشت؟ حتی برخی از مردان تحت شرایط سنگین فشار مالی، «طلاق یک طرفه» می‌گیرند و متواری می‌شوند، یعنی مرد با ترک خانواده به شهر یا کشوری دیگر رفته و خانواده را بدون طلاق رسمی تنها می‌گذارد.
زمانی که نیمکت نشین بودم نمی‌گفتم کاش دروازه‌بان پایش بشکند بلکه می‌گفتم خدا کند اخراج شود و من بروم پنالتی بگیرم!
اسطوره فوتبال انزلی بابت اتفاقاتی که طی فصل در مسیر اهداف آنها شکل گرفته، دلگیر است و پایان همکاری خود با ملوان را اعلام کرده است.
بیتا برای آنکه از کتک خوردن‌های همسرش خلاص شود، برای رسیدن به خواسته‌اش به هر ترفندی متوسل می‌شد تا اینکه برای بار چندم ماجرای کتک خوردن از همسرش را با فرشاد در میان گذاشت. افکار پلیدی ذهن او را درگیر کرده بود؛ نقشه کشید که فرشاد همسرش را بی‌سروصدا گوش مالی دهد.
زن جوان می‌گوید بعد از ازدواج متوجه شد شوهرش سارق است و حالا طلاق می‌خواهد.
باستان‌شناسان هفت سر گاو را در اطراف یک محراب معبد پیدا کردند که به نظر می‌رسید در آنجا به حالت عبادت بر روی زمین قرار گرفته بودند. محققان می‌گویند کشفیات جدید نور تازه‌ای بر زندگی مذهبی و آیین‌های این شهر باستانی می‌تاباند.
اعضای بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی در شهر خود مورد تقدیر قرار گرفتند.
فرشاد احمدزاده یک بازیکن نمونه و فوق‌العاده در فوتبال ایران است.
رمال گفت: همسر مقتول از اقوام دور ما بود یک روز برای حل مشکلش به خانه ما آمد و گفت که با شوهرش اختلاف دارد از من خواست کمکش کنم.
جواد اوجی وزیر نفت گفت: متاسفانه از روز گذشته در برخی از نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که پیش بینی شدبه سرعت گاز مایع در اختیار آن‌ها قرار گیرد و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد. قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق آباد و استان‌های مجاور در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده‌اند.
«به زودی ثبت‌نام ۱۰۰ هزار موتوربرقی با وام ۱۰۰ میلیونی و سود ۴ درصد و با اقساط ۲۴ ماهه آغاز خواهد شد.» این جملات شهردار مشهد نیز نشان می‌دهد در شهری که بیشترین تعداد موتور‌های آن هوندا‌های قدیمی و کاربراتوری است، قرار است رنسانس برای موتورسواران رخ دهد و این اقدام شعار‌های ۸ ساله شهرداری تهران برای جایگزینی موتور‌های برقی به جای موتور‌های کاربراتوری، کلان‌شهر‌های دیگر بدون آنکه بخواهند نمایش برگزار کنند، در حال اجرای این طرح «پاک» هستند.
مرد جنایتکار در پی رابطه با زنی جوان شوهر او را کشته و به مرگ محکوم شده بود اما از اولیای دم رضایت گرفت.
متهم گفت: من عاشق کار کردن بودم و پس از مدتی با سختی توانستم مغازه‌ای اجاره کنم و به کار فروش لباس مشغول بودم، اما شهرام مدام ساز مخالف می‌زد و می‌گفت که نباید کار کنم. بعضی اوقات او آنقدر عصبی‌ام می‌کرد که می‌خواستم دیگر زنده نباشد به همین خاطر چندبار تصمیم گرفتم او را از سر راهم بردارم.
زن جوان گفت: من ۱۵ سال است همسر سعید هستم و در این ۱۵ سال سه سال هم بیرون از زندان نبوده است. او نه شوهر خوبی برای من بود نه برای بچه‌هایم پدری کرده است.
لیونل مسی می گوید که حالا از زندگی و فوتبال در شهر پاریس لذت می برد و کاملا راحت است.
مرد جوان گفت: من و فریبا از سال‌ها پیش در یکی از شهر‌های شرقی کشور با هم آشنا بودیم، اما نتوانستیم ازدواج کنیم. مدتی بعد هر دو با افراد دیگری ازدواج کردیم و به تهران آمدیم، اما دیگر از هم خبر نداشتیم. تا اینکه یک سال و نیم قبل دوباره همدیگر را دیدیم و سعی کردیم با رفت و آمد خانوادگی بیشتر به هم نزدیک شویم، اما شوهرش محمود متوجه ماجرا شد و ارتباط خانوادگی ما قطع شد.
زن جوان گفت: کلام نسنجیده و شوخی بی جای شوهر خواهرم درباره این که همسرم را با زنی غریبه در خیابان دیده است، نه تنها زندگی ام را متلاشی کرد بلکه از من یک بیمار روحی ساخت و عشق و اعتماد را به گونه‌ای از بین برد که همسرم بالاخره زنی تبعه خارجی را به عقد موقت خودش درآورد.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، از علاقه‌اش به شهر دوبی در کشور امارات صحبت کرده است.
قلب مردم «آبودان» هنوز هم به عشق صنعت می‌تپد؛ آنها در این شرایط سخت هم پای کارند و امید دارند تیم‌شان از قعرجدول جدا شود.
رژه نظامی به مناسبت سی و یکمین سالگرد استقلال ترکمنستان برگزار شد. در این مراسم تسلیحات و تجهیزات نیرو‌های مسلح ترکمنستان به نمایش گذاشته شد. سردار بردی محمداف، رئیس جمهور ترکمنستان، رستم مینیخانوف، رئیس جمهور تاتارستان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، معاونان شورای وزیران، نمایندگان دیپلماتیک، سردبیران تلویزیون و روزنامه ها، در این مراسم که در شهر عشق آباد برگزار شد حضور داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ