اصفهان- تأمین اعتبار برای رفع مشکل آب در استان اصفهان، در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور، در دستور کار دولت قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام : قرار نیست همه کسری نیاز داخل از محل واردات تامین شود. همانگونه که در مورد واردات دارو و تجهیزات پزشکی، اختیار به دولت داده شده است، در مورد خودرو هم می‌توان اختیار را به دولت داد. مجمع در خصوص واردات خودرو نظر مساعد داد، در این مورد هم می‌تواند موافقت کند.
قم- فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: از دولت درخواست داشتیم تا سطح پوشش دوربین‌های نظارتی را برای تأمین هرچه بیشتر امنیت در ابعاد مختلف را افزایش دهد که رئیس جمهور نیز با این موضوع موافقت کردند.
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران طی دوجلسه باموضوع الحاق به محدوده اراضی ۳۲۱هکتارزمین دولتی درچهارشهرو ۱۸۱ هکتار زمین مالکیت خصوصی درراستای تأمین مسکن موضوع قانون جهش تولید مسکن موافقت کرد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران با پیشنهاد شورای عالی تأمین اجتماعی و وزارت کار برای افزایش حقوق بازنشستگان در چارچوب همان قانونی که برای افزایش حقوق کارگران پیش بینی شده بود، موافقت کرد.
سخنگوی دولت گفت: هیات وزیران با پیشنهاد شورای عالی تأمین اجتماعی و وزارت کار برای افزایش حقوق بازنشستگان در چارچوب همان قانونی که برای افزایش حقوق کارگران پیش بینی شده بود، موافقت کرد.
سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران با پیشنهاد شورای عالی تأمین اجتماعی و وزارت کار برای افزایش حقوق بازنشستگان در چارچوب همان قانونی که برای افزایش حقوق کارگران پیش بینی شده بود، موافقت کرد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران با پیشنهاد تامین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان به میزان افزایش حقوق مصوبه برای کارگران در سال ۱۴۰۲ موافقت کرد.
اهواز- استاندار خوزستان از موافقت دولت برای اخذ یک میلیارد دلار فاینانس برای بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: این امر در راستای رونق بیشتر کشاورزی استان است.
هیات وزیران با پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر اصلاح اساسنامه شرکت شهرک‌های کشاورزی موافقت کرد.
سخنگوی دولت آخرین تصمیمات هیئت وزیران در جلسه امروز هیئت دولت را تشریح کرد.
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: وقتی قیمت دارو دستوری باشد، تولیدکننده، دارو را تولید نمی‌کنند و وضعیت کنونی به وجود می‌آید، البته وقتی می‌گوییم تولیدکننده عمده آن‌ها دولتی هستند، به گونه‌ای که ۶۰ درصد داروی تولید داخل در کشور توسط شرکت‌های دولتی که عموما زیر نظر هولدینگ‌هایی مانند شستا که متعلق به تأمین اجتماعی است یا شفا که متعلق به بانک‌های دولتی است، تولید می‌شود، بنابراین در قضیه قیمت‌گذاری دارو، دولت نمی‌تواند با دولت موافقت کند و در نتیجه دارو را تولید نکرده و مجبور می‌شوند، دارو را از کشور‌هایی مانند هند با قیمت بسیار بیشتر وارد کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه موافقت رهبری با درخواست دولت برای برداشت از صندوق توسعه ملی خبر داد.
در جلسه امروز هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت با صدور مجوز برای تأمین تجهیزات مورد نیاز فرودگاه های کیش و قشم جهت پشتیبانی از جام جهانی قطر موافقت کردند.
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت با صدور مجوز برای تأمین تجهیزات مورد نیاز فرودگاه های کیش و قشم جهت پشتیبانی از جام جهانی قطر موافقت شد.
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت با صدور مجوز برای تأمین تجهیزات مورد نیاز فرودگاه های کیش و قشم جهت پشتیبانی از جام جهانی قطر موافقت شد.
هیئت دولت با پیشنهاد استانداری تهران مبنی بر شناورسازی ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی در تهران از ابتدای آبان تا پایان آذر ماه موافقت کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود همه مشکلات و فشار‌هایی که روی دولت وجود دارد، در دولت تصمیم گرفتیم تا جایی که امکان دارد حقوق کارکنان و بازنشستگان ترمیم شود. خواهش من از نمایندگان این است که سقف ارائه شده در لایحه دولت به مجلس، تحت هیچ شرایطی افزایش پیدا نکند.
در جلسه بعدازظهر یکشنبه هیئت وزیران به ریاست سید ابراهیم رئیسی، موضوع تأمین اعتبار برای رفع مشکل آب در استان اصفهان در دستور کار دولت قرار گرفت.
هیئت وزیران در جلسه امروز (یک‌شنبه) با تأمین اعتبار لازم برای رفع مسائل و مشکلات آبی در استان اصفهان موافقت کرد.
یعقوب رضازاده نماینده مجلس: «من بر اساس ساز و کارهایی که دولت و وزارت محترم در حال تدوین هستند و شاید تغییر و تحولات خوبی در گشت ارشاد رخ دهد، موافق هستم و نظرم این است که ارشادات در جامعه، مخصوصا در حوزه‌های فرهنگی، بهتر و بیشتر شود تا امنیت اخلاقی در جامعه تامین شود.»
با تصویب هیئت وزیران، اعتبار لازم به منظور مدیریت خشکسالی و تکمیل عملیات پروژه انتقال آب از سد آزاد به شهر سنندج در استان کردستان اختصاص یافت.
هیئت دولت با اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل و آبگرفتگی در برخی شهرستان‌های استان‌های مازندران، اردبیل، تهران، اصفهان، خوزستان و ایلام موافقت کرد.
علیرضا محجوب گفت: روال این بوده که دولت موافقت خود را با مصوبه هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی به‌طور صریح اعلام کند. اما اگر می‌خواهد در حق بیمه‌های پرداختی اعضای بیمه شده دخل و تصرفی صورت بگیرد، باید مصوبه ۲۵سال قبل خود برای غیردولتی کردن صندوق را باطل و با تصویب مجلس صندوق سازمان تامین اجتماعی را دوباره دولتی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ