دارنده مدال برنز کشتی جهان می‌گوید که آنالیز کار هر کسی نیست و اگر می‌گذاشتند حسن یزدانی کشتی خودش را می‌گرفت نتیجه بهتری مقابل تیلور آمریکایی رقم می‌خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی قاسمی به عنوان رئیس سازمان بسیج دانشجویی منصوب شد.
هادی عقیلی معتقد است پافشاری روی موضوع سقف بودجه باشگاه‌ها تاثیر منفی روی فوتبال ایران خواهد داشت.
مدافع فصل گذشته تراکتور تبریز پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت ۲ فصل امضا کرد.
هادی محمدی با مدیران باشگاه سپاهان برای پیوستن به جمع طلایی پوشان اصفهانی به توافق دست یافته است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با تاکید بر اینکه تیمش نیازی به سهمیه پارالمپیک از مسابقات قهرمانی آسیا ندارد، گفت: با این حال مصمم به قهرمانی دوباره این رقابت‌ها هستیم.
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران که در عراق به سر می برد با رئیس ائتلاف فتح و رئیس مجلس اعلای عراق دیدار و گفتگو کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران برای تصدی پست نایب رئیسی فدراسیون آسیا و اقیانوسیه کاندیدا شد.
مجمع انتخابات هیأت تکواندو استان همدان با حضور رئیس این فدراسیون، مجید دیبافر قهرمان اسبق و مطرح تکواندو و پژوهشگر ورزشی را به عنوان رئیس جدید این هیأت ورزشی معرفی کرد.
بازیکن پیشین استقلال با بیان اینکه تیم نوجوانان سختی‌های زیادی کشید تا به جام جهانی راه پیدا کند، گفت: مربیان تیم ملی باید از پسرم راضی باشند.
خانیکی گفت: ظرفیت‌‎های معنوی جامعه در سطوح رسمی رو به کاهش، ولی در لایه‌‎های زیرین جامعه رو به افزایش است؛ جامعه ایران، به لحاظ اجتماعی، «هم‌پذیرتر» از گذشته شده است. البته مداخله‌های سیاسی نه تنها این هم‌پذیری را به رسمیت نشناخته و تقویت نکرده، بلکه شاهد پولاریزاسیون و قطب‌بندی کردن‌های بیشتر در حوزه سیاست هستیم.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته باوجود تغییر ۵۰ درصدی که در ترکیب این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا ایجاد شده، تاکید دارد که پتانسیل تیمش همچنان در حد قهرمانی این رقابت‌ها است.
رئیس فدراسیون تکواندو و پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران از سوی فدراسیون جهانی به عنوان برترین تکواندوکار المپیک ۲۰۰۸ پکن انتخاب شد.
اصلاحات مضمون بزرگی است که هرچند ممکن است ضعف‌ها و ناتوایی‌هایی در بین اعضا و جریان‌های سیاسی اصلاح طلب وجود داشته باشد، اما اصلاحگری و اصلاح طلبی، جریان غالب در جامعه ماست. اگر در فضای رسانه‌ای و فضای دو قطبی‌های سیاسی به صورت مغلوب به آن نگاه شده باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان ضمن معذرت خواهی از فدراسیون جانبازان و معلولین به دلیل سوء تفاهمات ایجاد شده، گفت: تلاش ما اعتلای تیم والیبال نشسته و اهتزاز پرچم کشور در میادین بین المللی است.
عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی در اریحا بی پاسخ نخواهد ماند، افزود: جنایت های این رژیم هرگز نمی تواند در اراده ملت فلسطین و مقاومت ذره ای خدشه ایجاد کند.
«ساینسز پو» (Sciences Po) یکی از دانشگاه های برتر فرانسه استفاده از Chat GPT را برای جلوگیری از کلاهبرداری و سرقت ادبی ممنوع کرده است.
وقتی جوانان شاهد ادبیات تند و خشن در رسانه ها اعم از رسانه ملی و مدعوین آن یا در برخی خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب وابسته به نهادها، یا در مواضع و خطبه های بعضی ائمه جمعه و طی اظهارات برخی متولیان امر؛ به علاوه، وقتی مجال طرح نظرات خود را از طریق شیوه های مرسوم نمی بینند؛ تحقق وعده های مسئولان برای فراهم کردن فضایی به منظور بیان اعتراض و خواست خود را به شیوه منطقی و متمدنانه نمی یابند؛ کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه‌ها در حد حرف باقی می ماند، شرایط برای این فراهم می شود که برخی جوانان که قیود ارزشی مستحکمی نداشته باشند، دست به هنجارشکنی بزنند و. پا از حیطه ادب و اخلاق بیرون نهند. در این بستر، انگشت اتهام را به سمت چه کسی باید گرفت؟
وحیدی تاکید کرد: تروریسم تصویری شارلی ابدو انتقام‌گیری از هویت ایرانی و اسلامی، نفرت‌افکنانه و زن‌ستیزانه است ... اقدام موهن این نشریه فرانسوی علیه مرجعیت دینی و ارزش های اسلامی که به روشنی مصداق "اسلام ستیزی" و "نفرت‌افکنی" است، اهانتی به مقام زن، به ویژه زنان ایرانی هم محسوب می شود.
هویزه- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه گفت: مضیف های (اتاق‌های پذیرایی بزرگ) عشایر عرب هویزه میزبان مراسم یادبود شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس هستند.
مردم غزه با تجمع مقابل مقر کمیته بین المللی صلیب سرخ در غزه شهادت ناصر ابو حمید در زندان های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به شهادت «ناصر ابو حمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی که در اثر کوتاهی عامدانه در رسیدگی به وضعیت وی رخ داد، واکنش نشان داد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست سراسری مسئولین انجمن های هنری و ادبی بسیج گفت: آمریکایی که ناو هواپیما بر خود را حرکت می‌داد به سمت کشوری دولت آن کشور سقوط می‌کرد، امروز شما تفنگ داران آن را اسیر می‌کنید و غلطی نمی‌تواند بکند.
استادیوم ۹۷۴ قطر یکی از ورزشگاه های میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور است که با نام استادیوم راس ابو عبود نیز شناخته می شود که با استفاده از کانتینرهای حمل و نقل ساخته شده است.
وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه مسکو منتظر مشاهده تلاش ملموس غرب برای ادب کردن زلنسکی است، گفت کشورش در پی ایجاد ساز و کار ناظر بر فعالیت های بیولوژیک آمریکا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ