اصلاحات مضمون بزرگی است که هرچند ممکن است ضعف‌ها و ناتوایی‌هایی در بین اعضا و جریان‌های سیاسی اصلاح طلب وجود داشته باشد، اما اصلاحگری و اصلاح طلبی، جریان غالب در جامعه ماست. اگر در فضای رسانه‌ای و فضای دو قطبی‌های سیاسی به صورت مغلوب به آن نگاه شده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی قاسمی به عنوان رئیس سازمان بسیج دانشجویی منصوب شد.
هادی عقیلی معتقد است پافشاری روی موضوع سقف بودجه باشگاه‌ها تاثیر منفی روی فوتبال ایران خواهد داشت.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
مدافع فصل گذشته تراکتور تبریز پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت ۲ فصل امضا کرد.
هادی محمدی با مدیران باشگاه سپاهان برای پیوستن به جمع طلایی پوشان اصفهانی به توافق دست یافته است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با تاکید بر اینکه تیمش نیازی به سهمیه پارالمپیک از مسابقات قهرمانی آسیا ندارد، گفت: با این حال مصمم به قهرمانی دوباره این رقابت‌ها هستیم.
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران که در عراق به سر می برد با رئیس ائتلاف فتح و رئیس مجلس اعلای عراق دیدار و گفتگو کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران برای تصدی پست نایب رئیسی فدراسیون آسیا و اقیانوسیه کاندیدا شد.
هادی خانیکی استاد جامعه‌شناسی گفت: من به همین دلیل وقتی که به گذشته بر میگردم حتما یکی از بهترین مکان‌های گفتگوی خودم را زندان کریم خان شیراز می‌دانم که با زندانیان سیاسی درمیان زندانیان عمومی بودیم.
مجمع انتخابات هیأت تکواندو استان همدان با حضور رئیس این فدراسیون، مجید دیبافر قهرمان اسبق و مطرح تکواندو و پژوهشگر ورزشی را به عنوان رئیس جدید این هیأت ورزشی معرفی کرد.
بازیکن پیشین استقلال با بیان اینکه تیم نوجوانان سختی‌های زیادی کشید تا به جام جهانی راه پیدا کند، گفت: مربیان تیم ملی باید از پسرم راضی باشند.
هادی خانیکی استاد دانشگاه و جامعه‌شناس در خصوص تغییر نسل و شاخص‌های مد نظر این نسل صحبت‌های جالبی را به زبان آورد.
خانیکی گفت: ظرفیت‌‎های معنوی جامعه در سطوح رسمی رو به کاهش، ولی در لایه‌‎های زیرین جامعه رو به افزایش است؛ جامعه ایران، به لحاظ اجتماعی، «هم‌پذیرتر» از گذشته شده است. البته مداخله‌های سیاسی نه تنها این هم‌پذیری را به رسمیت نشناخته و تقویت نکرده، بلکه شاهد پولاریزاسیون و قطب‌بندی کردن‌های بیشتر در حوزه سیاست هستیم.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته باوجود تغییر ۵۰ درصدی که در ترکیب این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا ایجاد شده، تاکید دارد که پتانسیل تیمش همچنان در حد قهرمانی این رقابت‌ها است.
رئیس فدراسیون تکواندو و پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران از سوی فدراسیون جهانی به عنوان برترین تکواندوکار المپیک ۲۰۰۸ پکن انتخاب شد.
هادی خانیکی نوشت: نشانه‌های سلامت و بیماری جامعه را باید به موقع دید و مدام رصد کرد. آژیر‌های سرطان وطن می‌توانند و باید راه را برای درمان جدی علائم و عوامل بقا یا بازگشت بیماری باز کنند.
هادی خانیکی نوشت: باید به هر نگاه و صدای متفاوتی احترام گذاشت و هر فرد و گروه و نسل و صنفی را آن‌قدر به رسمیت شناخت که سخن‌ها و فهم‌شان موجب بازاندیشیدن و اصلاح دیدگاه‌های جزمی و متصلب شود.
مراسم بزرگداشت مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» بعد از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت‌اللّه سید مرتضی مستجاب الدعواتی، حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، آیت الله محقق داماد، اسحاق جهانگیری، علی لاریجانی، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای، محمد نهاوندیان، محسن اسماعیلی، علی جنتی، سید محمد صدر، علی مطهری، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی ابطحی، بیژن زنگنه، بهروز شعیبی، هادی خانیکی، محمود واعظی، سید عباس صالحی، حداد عادل، سید محمد بهشتی شیرازی، مصطفی معین، مهدی چمران، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، علیرضا غزوه، یونس شکرخواه، سیدعباس موسوی، حمیدرضا آصفی، علی‌اکبر صالحی، محمد هاشمی رفسنجانی، کمال خرازی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب، هادی خانیکی، محمدرضا خاتمی، علی خاتمی، سید رضا صالحی امیری، محمدرضا تابش و ... در مسجد نور تهران برگزار شد.
اگر از منظر خاستگاه نظری بخواهیم به این متن‌ها و روایت‌هایی که درباره دکتر هادی خانیکی در این کتاب آمده، بنگریم و آن را صورت‌بندی کنیم، می‌توان او را در سه چهره یا در سه موقعیت قرار داد؛ مبارز سیاسی، سیاست‌گذار و دانشگاهی. تعابیر دیگری هم از زبان شخصیت‌های مختلف در توصیف او به‌کار رفته که می‌توان به این موارد اشاره کرد: کنشگری مرزی، میانجی حل بن‌بست‌ها، سیاستمداری اخلاق‌مدار یا سیاستمدار رفیق. کتاب در عین اینکه به شخصیت و آرای خانیکی می‌پردازد ستایشنامه‌ای درباره گفتگو و تعامل هم است.
هادی خانیکی گفت: من با چندین نفر از دوستانم به سرطان مبتلا شدیم، متاسفانه چندین نفر از آن‌ها جان خود را در این مدت از دست دادند، اما من هنوز فکر می‌کنم که سرطان نگرفته‌ام یا یکی از خوبی‌های سرطان این است که مرتب می‌بیند برایش بزرگداشت و نکوداشت می‌گیرند، اگر سرطان نداشتم، کی چنین آدم مهمی می‌شدم!
هادی خانیکی نوشت: این روز‌ها در میان همه صدا‌های عاصی جامعه باید صدای دردآلود بیماران و دریافت‌کنندگان ضربات سلامت را شنید، صدایی که از حق دستیابی به سلامت و حق بازگشت به زندگی در مرز میان رفتن و ماندن بلند است.
هادی خانیکی: دیرفهمی باعث شد تغییرات زیرپوستی شهر به خوبی درک نشود و برخی گمان کنند فقط یک شکاف نسلی اتفاق افتاده است و نسل «ایکس» و «زد» به میدان آمده و این دو نسل نمی‌توانند با هم صحبت کنند؛ در صورتی که‌این اتفاق بسیار فراتر از یک تغییر نسلی بود. نقش‌آفرینی مهم زنان در این میان و تغییر سبک زندگی رخ داده است که در این سبک جدید، خودِ زندگی مهم شده و تعریفی متفاوت با گذشته پیدا کرده است.
هادی خانیکی: دیرفهمی باعث شد تغییرات زیرپوستی شهر به خوبی درک نشود و برخی گمان کنند فقط یک شکاف نسلی اتفاق افتاده است و نسل «ایکس» و «زد» به میدان آمده و این دو نسل نمی‌توانند با هم صحبت کنند؛ در صورتی که‌این اتفاق بسیار فراتر از یک تغییر نسلی بود. نقش‌آفرینی مهم زنان در این میان و تغییر سبک زندگی رخ داده است که در این سبک جدید، خودِ زندگی مهم شده و تعریفی متفاوت با گذشته پیدا کرده است.
خانیکی گفت: نمی‌توان آنچه امروز در خیابان، دانشگاه، مدرسه و حتی پشت بام منازل شاهد آن هستیم را با تجربه‌های قبلی در سال ۵۷، دوران اصلاحات، سال ۸۸ و حتی اعتراضات سال‌های ۹۶ و ۹۸ مقایسه کنیم. جنبش اخیر با همه نمونه‌های قبلی بسیارمتفاوت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ