وحیدی تاکید کرد: تروریسم تصویری شارلی ابدو انتقام‌گیری از هویت ایرانی و اسلامی، نفرت‌افکنانه و زن‌ستیزانه است ... اقدام موهن این نشریه فرانسوی علیه مرجعیت دینی و ارزش های اسلامی که به روشنی مصداق "اسلام ستیزی" و "نفرت‌افکنی" است، اهانتی به مقام زن، به ویژه زنان ایرانی هم محسوب می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدعیان اصلاحات نه فقط در مقابل نقض حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه هیچ واکنشی نداشته‌اند، بلکه رسماً و علناً از بیانیه‌های شورای همکاری کشور‌های عرب خلیج‌فارس حمایت هم کرده‌اند!
باکو نسبت به بیانیه وزارت امور خارجه روسیه درباره وضعیت قره باغ ناگورنو انتقاد کرد.
شرکت مدیر برنامه‌های فرانک کسیه، هافبک بارسلونا، از جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی، به شدت انتقاد کرده و او را به دروغگویی و فریب افکار عمومی متهم کرد.
شرکت مدیر برنامه‌های فرانک کسیه، هافبک بارسلونا، از جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی، به شدت انتقاد کرده و او را به دروغگویی و فریب افکار عمومی متهم کرد.
باشگاه مس سونگون با انتشار بیانیه‌ای بار دیگر از انتقال مهدی جاوید آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتسال به کراپ انتقاد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا اتفاقات بازی دیشب رئال مادرید و والنسیا و حملات نژادپرستانه به وینیسیوس را محکوم و از بیانیه رئیس لالیگا درباره این ماجرا انتقاد کرد.
باشگاه اسپانیول درباره اتفاقات روز یکشنبه در ورزشگاه خانگی‌اش و هجوم هواداران برای درگیری با بازیکنان بارسلونا بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای، موضع گیری اخیر شورای امنیت در قبال شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را تقلیل گرایانه توصیف کرد.
عمر کرملوف، رئیس فدراسیون جهانی بوکس به شدت از تحریم کردن بوکس توسط فدراسیون آمریکا، انتقاد کرد.
باشگاه پرسپولیس ضمن اعتراض به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ و جام حذفی، از فضای به وجود آمده در زمینه داوری بازی‌های این تیم انتقاد کرد.
ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری مشهور فوتبال اسپانیا، از بیانیه تند باشگاه اتلتیکومادرید علیه رئال و کمیته داوران به شدت انتقاد کرد.
مهم این بود که قبول دارند بسیاری از اساتید حوزه و حقوقدانان اعدام‌هایی این چنینی با حکم محاربه و افساد را قبول ندارند.
ابطحی نوشت: روحانیت و دیانت تا افرادی دارد که در برابر افکار عمومی می‌ایستند و تنها سخنگوی جریانات افراطی هستند و از رحمانیت دینی غافلند نیاز به دشمن ندارد.
خضریان، نماینده مجلس گفت: در جریان اتفاقات اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نه تنها حرفی نداشته و یک بیانیه هم نداده و خاموش و بی عمل است بلکه حتی هیچ چشم‌اندازی هم ارائه نکرده است و این نشان از نیازمندی این شورا به تغییرات است.
اسماعیلی گفت: از هیات مدیره خانه سینما که بیانیه صادر کردند می خواهیم به وظیفه صنفی و حرفه ای خود عمل کنند و به ما کمک کنند تا مسائل خاتمه یابد. استفاده از لحن های غیر دوستانه کمکی نمی کند جز اینکه تنش ها افزوده می شود.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه 227 نفر تذکراتی دادند.
فارس نوشت: آیا امضای چنین بیانیه‌ای دون شأن جایگاه علم و دیانت و فقاهت نیست. بازیچه شدن به دست جریانات سیاسی ورشکسته‌ای که امروز عریان‌تر از هر روز در دام دشمنان دین و دنیای مردم ایران افتاده‌اند؟!.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای بدون اشاره به ادامه انفعال بروکسل در قبال تعهدات برجامی خود و نیز خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای سال ۲۰۱۵، از «اوضاع برجام» انتقاد کرد.
کنعانی افزود: باعث تاسف است که سه کشور اروپایی با این بیانیه نسنجیده، گام در مسیر رژیم صهیونیستی مبنی بر شکست مذاکرات گذاشته اند و بدیهی است در صورت تداوم چنین رویکردی، باید مسؤلیت نتایج آن را نیز بپذیرند.
در شرایطی که از مدت‌ها پیش، اقدامات تسهیل‌گرانه‌ای برای حصر در نظر گرفته شده بود، امّا به نظر می‌رسد آنها که ادامه حصر موسوی را ابزار بهتری برای خود می‌بینند بار دیگر او را در مسیری قرار دادند که نتیجه آن از پیش مشخص است.
نمایندگی کره شمالی در سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای گفت کسی حق انتقاد از این کشور به دلیل برخورداری از تسلیحات اتمی و دفاع از خودش را ندارد.
نمایندگی کره شمالی در سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای گفت کسی حق انتقاد از این کشور به دلیل برخورداری از تسلیحات اتمی و دفاع از خودش را ندارد.
استقلال برای جذب لژیونر ایرانی سانتاکلارا پیشنهاد مالی مناسبی ارائه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ