‌می‌توانید گوش‌های خود را در خانه با دستمال مرطوب یا قطره‌های بدون نسخه تمیز کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حفظ این بخش و سایر اجزای تلسکوپ یعنی در یک بازه زمانی، اطلاعاتی توسط تلسکوپ دریافت نمی‌شود. جیانگ پنگ، مهندس ارشد FAST، گفت که این روبات‌های هوشمند ایمنی عملیاتی و زمان رصد تلسکوپ و در نتیجه کارایی آن را افزایش می‌دهد.
آمونیاک دارای خاصیت شویندگی و پاک‌کنندگی هست و می‌تواند به‌راحتی لکه‌های روی پارچه و لباس را از بین ببرد. تمیز کردن یقه پیراهن مردانه به کمک آمونیاک به‌مراتب نسبت به موارد گفته شده در بالا، راحت‌تر هست.
از یک محافظ شعله‌ی اجاق گاز قابل جدا شدن که به صورت کامل روی شعله‌ها قرار می‌گیرد و از نشتی و سرریز در شعله‌ها جلوگیری می‌کند استفاده کنید.
سیب زمینی یک لکه بر عالی است و می‌توان با خیال راحت از آن در خانه استفاده کرد. از آن‌ها برای پاک کردن لکه‌های باقی مانده چغندر یا توت استفاده کنید یا آن‌ها را روی فرش یا پارچه‌های دیگر بکشید تا لکه‌های سرسخت پاکسازی شوند.
شما می‌توانید با تمیز کردن کفش‌ها و پاشنه آن‌ها شروع کنید. پس از انجام این مرحله، دو کیسه پلاستیکی با درب زیپ دار را در داخل کفش قرار داده و تقریباً یک چهارم حجم کیسه‌ها را با آب پر کنید.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه جرم گوش بصورت طبیعی روی پوست کانال گوش ترشح می شود و برای سلامت گوش خارجی مهم است ، می گوید: بعلت خواص شیمایی دارد هم باعث نرم نگه داشتن پوست آن منطقه می شود و هم از رشد باکتری ها و میکروب ها در گوش خارجی جلوگیری می کند . پس جرم گوش بصورت کلی ماده مفیدی برای گوش است و عادت استفاده از گوش پاک کن برای پاک کردن جرم گوش بسیار غیر بهداشتی است . اما زمانیکه جرم گوش بیش از اندازه ترشح شود و یا بدلیل دستکاری های فرد ، فشرده شود و به پرده گوش فشار بیاورد و عوارضی مثل وزوز و کم شنوایی شود ، باید تمیز کردن جرم گوش باید توسط منخصص انجام شود. منبع: خبرآنلاین
با استفاده از ربات‌های هوشمند تمیزکننده، بام خانه‌ی خدا تمیز شد.
ترفند‌های خانه‌داری که در این مطلب به آن می‌پردازیم، بسیار متنوع و درعین حال ساده و کاربردی هستند که به شما کمک می‌کنند خانه‌ای تمیز و درخشان داشته باشید.
تخته کار یا تخته گوشت چوبی در بسیاری از آشپزخانه‌ها کاربرد دارد؛ اما، چون ضربات چاقو روی آن شیار می‌اندازد چگونگی تمیز کردن آن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.
یکی از مشکلاتی که معمولا خانم‌ها با آن سروکار دارند، تمیز کردن تشک خوشخواب است. معمولا تشک خوش خواب بعد از مدتی استفاده کدر می‌شود و یا ممکن است لکه‌هایی روی آن بیفتد که پاک کردنش کار سختی است.
صدای فریاد سرباز‌ها که بدنشان در آرواره‌های تمساح‌ها گیر کرده بود به گوش می‌رسید و در آن تاریکی هیچ کاری از دست هیچ کس ساخته نبود. صبح که شد نوبت لاشخور‌ها بود تا باقیمانده سفره تمساح‌ها را تمیز کنند. از ۹۰۰ سرباز ژاپنی آمار کاملا دقیقی وجود ندارد و بعضی‌ها گفته اند که حتی با وجود محاصره، ۵۰۰ سرباز از جزیره جان سالم به در برده اند، اما این ماجرا در گینس هم با نام «بزرگ‌ترین فاجعه به وسیله حیوانات» ثبت شده است.
یک مطالعه نشان داد که بین تری کلرواتیلن (TCE)، یک ماده شیمیایی که معمولا برای تمیز کردن استفاده می‌شود و بیماری پارکینسون ارتباط وجود دارد.
برای تمیز کردن لوستر برنجی کثیف، از محلول مایع ظرفشویی و آب گرم استفاده کنید. محلول را با یک دستمال نرم روی سطح لوستر پخش کنید و پس از شست و شو، با دستمالی تمیز آن را پاک کنید.
اگر جایی وجود داشت که تمیز کردن منظم (یک بار در هفته، یک بار در در میان، بسته به استفاده از آن) زندگی شما را بهتر می‌کرد، حمام است. اگر در تمیز کردن آن تعلل و صبر کنید، به یک کار منزجر کننده تبدیل می‌شود.
یکی از نکاتی که در خانه تکانی اهمیت دارد تمیز کردن شیرآلات است. با چند روش بسیار ساده می‌توان شیرآلات را تمیز و براق کرد.
اگر وقت کافی برای تمیز کردن یخچال ندارید استفاده از دستمال مرطوب کودک یک گزینه عالی است. هر زمان که همه چیز نامرتب به نظر می‌رسد، یک دستمال مرطوب کودک بردارید و سطوح داخلی یخچال خود را پاک کنید.
یکی از گزینه‌های خانه تکانی و نظافت، تمیز کردن پنجره‌هاست. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که فقط قسمت داخلی پنجره‌ها را تمیز می‌کنید در واقع آب در هاون می‌کوبید، چون شست‌وشوی قسمت بیرونی پنجره‌ها هم اهمیت بسیار دارد.
اگر در خانه فرزند کوچک دارید بعید نیست که روی دیوار خط کشیده باشد. برای پاک کردن خطوط روی دیوار هم راه حل وجود دارد. مقدار کمی خمیر دندان سفید را با یک پارچه مستقیماً روی خطوط بمالید. از نوع ژله‌ای خمیر دندان استفاده نکنید؛ می‌توانید خمیر دندان را با مقدار کمی آب در یک فنجان مخلوط و کمی رقیق کنید. این مخلوط رقیق شده را روی خطوط بمالید. بگذارید خمیر دندان ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند. علامت را با پارچه بشویید. خمیر دندان را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. علامت باید از بین برود.
روغن زیتون علاوه بر اینکه یک روغن سالم برای پخت و پز است یکی از ابزار برای تمیز کردن سطوح و از بین بردن لکه‌ها و چربی‌ها است.
گرفتگی گوش آزاردهنده است، می‌تواند بر شنوایی تأثیر بگذارد و زندگی روزمره را مختل کند. ساده‌ترین راه برای باز کردن گرفتگی گوش چیست؟ چند تکنیک برای تمیز گوش را در ادامه بیاموزید
شاگردان هاجیمه موریاسو برای سومین مرتبه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی از صعود بازماندند.
بعد از بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ بین قطر و اکوادور، هوادارای ژاپنی زباله‌های دیگران را در ورزشگاه جمع کردند که بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی پیدا کرده است.
آلودگی هوا سمی است که به مرور وارد ارگان‌های بدن می‌شود و در درازمدت یکی از اصلی‌ترین علل مرگ و میر در جهان شناخته شده است. برای سم زدایی بدن در روز‌های آلوده، کارشناسان توصیه می‌کنند که مایعات بیشتری بنوشید، سالاد بخورید و از هر گونه فعالیت بدنی سریع حتی در داخل خانه خودداری کنید.
شرکت نایک از یک ربات جدید با نام اختصاری B.I.L.L. در لندن رونمایی کرده که وظیفه آن تمیز و تعمیر کردن کفش ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ