هوش مصنوعی جدید عمیق‌تر از الگوریتم‌های پیشین امواج رادیویی و دیگر نشانگر‌های فناوری که نشان دهنده تمدن بیگانه است را گوش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کتاب نوشته شده توسط "ربکا رولند" روانشناس و استاد دانشگاه هاروارد تحت عنوان "هنر صحبت با کودکان" راهنمایی است که نکاتی کلیدی را برای تبدیل مکالمات لجستیکی روزانه به گپ زدن ارائه می‌دهد که باعث تشویق خلاقیت شده و پیوند‌های خانوادگی را تقویت می‌کند.
گوش دادن به موسیقی باصدای بلند به وسیله هدفون یا هندزفری برای بیش از ۳۰ دقیقه در روز احتمال ابتلا به آلزایمر یا دیگر مشکلات عملکرد مغزی را تشدید می‌کند.
جای تعجب نیست که گوش دادن به موسیقی با صدای بلند می‌تواند در طول زمان به طور قابل توجهی به گوش شما آسیب برساند. اپل ابزاری به نام اعلان هدفون را برای ارتقای ایمنی شنوایی توسعه داده است.
ویژگی ایمنی هدفون آیفون به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدانند که آیا نیازی به کاهش صدای دستگاهشان وجود دارد یا خیر. اپل این ویژگی را به عنوان بخشی از ابزار جدید iOS ۱۴ خود برای محافظت از کاربران در برابر آسیب شنوایی منتشر کرد.
عملکرد جالب مغز کودک هنگامی که یک سال دارد: تلفن منزل را برداشته و در آن فوت می کند و البته ما بسیار لذت می بریم. او بارها این کار را تکرار می کند، اما بسیاری اوقات ناگهان سکوت می کند و بادقت به گوش دادن می پردازد...
در فاصله یک روز تا پایان مهلت پرسپولیس، ۲۰۰ هزار یورو به حساب رادوشویچ نشست.
دستیار امیر قلعه‌نویی با اظهاراتی تند و کم‌سابقه در خصوص اتفاقات بازی استقلال صحبت کرد.
آذر منصوری نوشت: تنها راه خروج از بن‌بست، اتکا به ظرفیت‌ها و نیروی داخلی ایران است که به دنبال تامین و تضمین دخالت آزاد مردم در تعیین سرنوشت خود و اعتلای ایران و نگران در خطر افتادن تمامیت ارضی ایران هستند. راه‌حل عملی عبور از این بحران اصلاح بنیادین رفتار‌ها و ساختار‌ها و رویکرد‌های حکمرانی در راستای تامین خواست مردم و تحقق حق حاکمیت ملی است.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه: «آسیب به شنوایی برمی گردد به شدت و مدت زمان صدایی که به گوش می‌رسد، هر قدر این صدا بلندتر و شدت آن بیشتر باشد در مدت زمان کوتاه تری به گوش آسیب می‌رسد.» تاکید کرد: «به کار بردن غلط هندزفری و گوش دادن طولانی به مدت صدا‌های بلند از طریق هندزفری موجب کم شنوایی و وزوز گوش می‌شود.»
مربی آلومینیوم اراک گفت بازیکنان این تیم به این شخصیت رسیده اند که می توانند خودشان را در بالای جدول تثبیت کنند.
در خلال همین نشست‌هاست که روابط سیاسی و اقتصادی توسعه می‌یابد، آشنایی با فرهنگ ایرانی اتفاق می‌افتد، می‌توان فرهنگ توریسم را گسترش داد، صدای مظلومیت و اقتدار ملت ایران را به گوش دیگرانی خارج از ایران رساند و. روایت‌های حاضران در کنگره نشان می‌دهد این کنگره در رسیدن به چنین اهدافی موفق بوده است.
علاوه‌بر فعالیت‌ تصفیه‌کنندگی هوا، این ایرباد نوآورانه، تجربه گوش دادن به موسیقی را نیز همزمان فراهم کرده است. این ایرباد از فناوری حذف نویز فعال ترکیبی استفاده می‌کند تا به کاربران اجازه دهد بدون مزاحمت سر و صداهای خارجی، روی آهنگ دلخواه خود تمرکز کنند.
سردار قاآنی گفت فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع زنان کشور، ارزش چندین بار گوش دادن دارد و شنیدنی است
رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.
رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.
نشریه عربستانی از مشتری جدید ابرستاره پرتغالی خبر داد.
یک جامعه‌شناس می‌گوید جز گوش دادن به حرف جوانان، راهی برای خروج از بحران وجود ندارد.
پژوهشگران می‌گویند گوش دادن مکرر و حتی با فاصله زمانی و گسسته ناایمن ممکن است باعث آسیب فیزیولوژیکی به سیستم شنوایی شود که به صورت وزوز گذرا یا دائمی و یا تغییر در شنوایی می‌انجامد.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، مدعی شد از نمایش تیمش مقابل چلسی رضایت دارد.
محمد جواد ظریف:‌ گفت‌وگو بر اساس احترام متقابل و آمادگی برای گوش دادن به جای موعظه و متهم کردن، تنها راه برون رفت از مخمصه ملی فعلی ما هست.
ژوزه مورینیو بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل بتیس در لیگ اروپا از عملکرد مهاجمان جالوروسی به شدت انتقاد کرد.
علیرغم آن که شخصیت ممکن است یکی از عوامل تعیین کننده ترجیحات موسیقی ما باشد، بستر و زمان گوش دادن به موسیقی نیز ترجیحات ما را تعیین می‌کند.
هواداران یوونتوس از دیدن آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در خیابان‌های تورین بسیار هیجان‌زده شده‌اند.
قاب‌های از رامین رضاییان و ریکاردو ساپینتو در پایان مسابقه این دو را ظاهرا در حال بگو مگو نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ