رئیس باشگاه عربستانی الطائی با اظهارنظری طعنه‌آمیز درباره لیونل مسی خبرساز شده است. این رئیس باشگاه، لیونل مسی را بازیکنی اشباع‌شده می‌داند و می‌گوید حاضر نیست او را برای باشگاهش به خدمت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولی هوینس، رییس سابق باشگاه بایرن مونیخ، اظهارات عجیبی را مطرح کرده که حواشی بسیاری را به دنبال داشته است.
رئیس جمهور اوکراین با طعنه به رئیس جمهور سابق آمریکا، گفت که رئیس جمهور کنونی این کشور هم می‌تواند ظرف پنج دقیقه به جنگ اوکراین پایان دهد اما کی‌یف مخالف است.
معاون شورای امنیت روسیه باردیگر با طعنه به سن و سال رئیس جمهور آمریکا، او را با حمایت از اوکراین به تلاش برای به‌راه انداختن «جنگ آخرالزمانی» متهم کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا به کشف پودر سفیدرنگ در کاخ سفید که پس از آزمایش «کوکائین» تشخیص داده شد، واکنش تندی نشان داد.
باشگاه النصر بعد از رسمی کردن قرارداد مارسلو بروزوویچ در توییتر به باشگاه بارسلونا و رئیسش خوان لاپورتا طعنه زد.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در اظهارات جدیدش درباره جذب ایلکای گوندوگان از منچسترسیتی به این باشگاه انگلیسی کنایه زد.
رئیس جمهور روسیه در ویدئویی که یک خبرنگار روس منتشر کرده، به طعنه درباره موقعیت مکانی فرمانده کل ارتش اوکراین اطلاعاتی ارائه می‌کند.
عبدالناصر همتی، رئیس پیشین بانک مرکزی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، در توئیتی خطاب به کسانی که قبلا مخالف وام گرفتن از صندوق بین‌المللی پول بودند و حالا از آن دفاع می‌کنند، نوشت: «پس صندوق دیگر بخشی از استکبار نیست؟»
رئیس شاباک رژیم صهیونیستی با طعنه به عقب‌نشینی نتانیاهو در برابر اراده استوار نمازگزاران فلسطینی در اعتکاف در مسجد الاقصی اذعان کرد این خطای بزرگی است؛ به تضعیف ما و تشدید درگیری می‌انجامد.
رئیس باشگاه عربستانی الطائی با اظهارنظری طعنه‌آمیز درباره لیونل مسی خبرساز شده است. این رئیس باشگاه لیونل مسی را بازیکنی اشباع‌شده می‌داند و می‌گوید حاضر نیست او را برای باشگاهش به خدمت بگیرد.
هربرت هاینر، رییس باشگاه بایرن مونیخ، طعنه سنگینی به نحوه رفتار منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو زد.
باشگاه فولام که دیشب در مقابل چلسی به تساوی بدون گل رسید با یک توییت آبی‌های لندن که درباره ریس جیمز منتشر شده بود شوخی کرد و خبرساز شد.
سایمون جردن، مالک و رئیس سابق باشگاه کریستال پالاس، با انتقاد از ولخرجی چلسی در بازار نقل و انتقالات زمستانی مالک این باشگاه را به ملوانی مست تشبیه کرد.
برنامه فوتبال برتر با اجرای محمد حسین میثاقی در بخشی رفتار رئیس فدراسیون فوتبال ایران را نقد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه سخنان طعنه آمیزی را درباره زیدان به کار برد و این باعث شد تا کیلیان ام باپه واکنش نشان دهد و به حمایت از اسطوره فوتبال فرانسه بپردازد.
کاربران در فضای مجازی، با تصویر رئیس جمهور فرانسه و دی ماریا شوخی کردند.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به سه تیم بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس درباره برنامه های سوپرلیگ طعنه زد.
موج انتقاد از لوئیس انریکه به حدی گسترش پیدا کرده که دامنه‌اش حتی به نزدیکان و مورد اعتمادترین افراد به او رسیده است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، از باشگاه بارسلونا در مقابل طعنه جدید ناصر الخلیفی، دفاع کرد.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، بار دیگر به بارسلونا طعنه زد و این بار گفت که باشگاه کاتالان دیگر نمی‌تواند با فعال کردن اهرم‌های مالی، شرایط اقتصادی خود را بهبود ببخشد.
حدادعادل با بیان اینکه جنس رئیسی از مردم است و او در آستان قدس و قوه قضائیه نیز این مردمی بودن را نشان داده است، گفت: دیگر برای مردم ایران، رئیس‌جمهورشان، فردی زمین‌گیر و تهران‌نشین تلقی نمی‌شود؛ بلکه او رئیس جمهور همه مردم ایران است.
رئیس کل سابق بانک مرکزی و کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با انتشار ویدئوی اظهارات دیروز رئیس جمهور به طعنه رئیسی واکنش نشان داد.
فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی به سخنان اخیر رئیس ستاد امر به معروف، واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین با انتشار تصاویری از افراد بی‌خانمان، در طعنه‌ای آشکار به سفر رئیس مجلس نمایندگان این کشور به تایوان به او توصیه کرد وقتش را بیشتر صرف بهبود وضعیت مردم آمریکا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ