کارلو آنچلوتی این شایعه که ژوائو کانسلو خودش را به رئال پیشنهاد کرده بود، را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو دی بورگوس در مورد اتفاقات جنجالی بازی والنسیا-رئال مادرید در مستایا صحبت کرد.
حضور فرانسیس انگانو، قهرمان سابق UFC، در تمرین رئال مادرید و مشت‌های وینیسیوس به او بازتابی جالب در رسانه‌ها داشت.
قرار است در فصل پیش رو وینیسیوس پنالتی زن اول رئال مادرید باشد و وارث کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس شود.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، با انتشار پستی نسبت به اتفاقات رخ داده برای بنجامین مندی واکنش نشون داد.
نشریه ال موندو متن اظهارات وینیسیوس در دادگاه هوادار نژادپرست مایورکا را منتشر کرده است.
رئال را تصور کنید با کیلیان امباپه و وینیسیوس، دو پادشاه که قدرت این را دارند از رئال تیمی غیر قابل مهار بسازند یا اینکه همه چیز برعکس شود.
وینیسیوس تویباس که قرضی از شاختار در تیم دوم رئال بازی می کند، یک فصل دیگر نیز در باشگاه مادریدی بازی خواهد کرد.
وکیل چند نفر از هواداران والنسیا که به اتهام توهین نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور تحت تعقیب قرار دارند با اظهاراتی عجیب از موکل‌های خود دفاع کرده و خبرساز شده است.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، تاکید کرد که می خواهد خارج از زمین فوتبال هم نماد مبارزه با نژادپرستی باشد.
بعد از جنجالهای توهین نژادپرستانه به وینیسیوس در اسپانیا امروز اعلام شد دو تیم ملی برزیل و اسپانیا یک بازی دوستانه برای کمک به مبارزه با نژادپرستی برگزار خواهند کرد.
بازیکنان رئال مادرید امشب پیش از شروع دیدار تیم‌شان مقابل رایو وایه‌کانو با پیراهن‌های شماره 10 وارد زمین می‌شوند تا حمایت‌شان را از وینیسیوس جونیور نشان بدهند.
پس از توهین های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور در بازی مقابل والنسیا، مجسمه مسیح در برزیل در حمایت از این بازیکن و همه کسانی که از نژادپرستی رنج می برند، به مدت یک ساعت خاموش شد.
کارلو انچلوتی در نشست خبری امروز خود بار دیگر از وینیسیوس دفاع کرد و گفت که هیچکس فراموش نکند که وینیسیوس در جریانات اخیر قربانی است و نه مقصر.
لوکاس واسکز شاید تا دیشب محبوبیت خاصی بین هواداران رئال نداشت اما او از شب گذشته و به خاطر دفاع قاطعانه از وینیسیوس مقابل دسته ای از هواداران نژادپرست والنسیا، تحسین همه را باعث شد.
لوکاس واسکز شاید تا دیشب محبوبیت خاصی بین هواداران رئال نداشت اما او از شب گذشته و به خاطر دفاع قاطعانه از وینیسیوس مقابل هواداران نژادپرست والنسیا، تحسین همه را باعث شده است.
بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید و بسیاری از بازیکنان از سایر تیم‌ها با انتشار پست‌هایی از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی این تیم، حمایت کردند.
وینیسیوس شب گذشته از نزدیک نظاره‌گر بازی حساس بسکتبال رئال مادرید و پارتیزان بلگراد بود. دیداری که رئال در آن کاری شبیه به معجزه کرد و باعث حیرت همه از جمله ستاره برزیلی شد.
قبل از شروع فینال کوپا دل ری و در حالی که همه بازیکنان با داوران بازی دست دادند، وینیسیوس به سمت نیمکت رئال رفت.
ارلینگ هالند در فصل جاری چمپیونزلیگ در آمار گلزنی و گل‌سازی بهترین آمار را داشته و جلوتر از مسی، امباپه، صلاح و وینیسیوس قرار دارد.
اورلین شوامنی، در نشست خبری بازی با الهلال، فاش کرد که در بازی قبلی مقابل الاهلی مورد توهین و فحاشی بازیکنان حریف قرار گرفتند.
کمتر از سه هفته تا ال‌کلاسیکو زمان باقی است و نگرانی های ژاوی از حالا شروع شده است. همه مدافعانی که قرار بود وینیسیوس را مهار کنند، مصدوم هستند.
نیمه اول دربی مادرید با برتری 2-0 رئال به اتمام رسید. وینیسیوس ستاره میدان بود و هرچند گل نزد ولی رقص او با رودریگو پس از گل اول، پاسخی محکم به همه توهین‌ها بود.
یک اظهارنظر نژادپرستانه بر علیه وینیسیوس در برنامه ال‌چیرینگیتو کافی بود تا موج حمایت جهانی از ستاره برزیلی رئال را شاهد باشیم اما همه چیز از مصاحبه کاپیتان اتلتیکو شروع شد.
وینیسیوس به هم تیمی هایش در رئال گفته است که فصل جاری می‌تواند 30 گل در همه رقابت ها بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ