نیروی دریایی آمریکا از صقوط یک فروند هواپیمای خود در «آلاباما» خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی کشور‌های ناتو به قوانین آبراه ما احترام نمی‌گذاشتند، اما امروز به تذکرات نیروی دریایی سپاه تمکین می‌کنند. برای مثال شناور‌های سپاه یک بار به سمت یک ناو هواپیمابر آمریکایی رفتند و این ناو ۱۸۰ مایل فرار کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای سپاه یک بار به سمت یک ناو هواپیمابر آمریکایی رفتند و این ناو ۱۸۰ مایل فرار کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:موشک ابومهدی با برد هزارکیلومتری دشمن را مجبور به عقب‌نشینی می کند و در آن صورت ناو هواپیمابر کارایی نخواهند داشت.
دریادار دوم زیراهی در پایان اظهار کرد: نقطه اوج حمایت امریکایی ها از نفتکش های قاچاق سوخت و متخلف آبان ماه سال ۱۴۰۰ بود که در آن عملیات پیچیده در دریای عمان، آمریکایی ها با ۵ ناوچه نظامی و چندین جنگنده ، بالگرد و هواپیمای با سرنشین و بدون سرنشین با سرافکندگی مجبور به ترک منطقه شدند.
دریادار دوم ستاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش گفت: به هواپیمای فرانسوی اعلام کردم آماده هستیم مانور مشترکی با نیروی دریایی شما داشته باشیم و۴۸ ساعت فرصت دارید جواب ما را بدهید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در آینده ناوی با قابلیت حمل هواپیما و تعدادی شناور موشک انداز خواهیم ساخت.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ان‌شاالله در آینده نزدیک در خصوص هواپیمای باسرنشین و بدون سرنشین خبرهای خوبی برای مردم عزیز خواهیم داشت.
نیروی هوایی آلمان مدعی شد که سه هواپیمای نظامی روسیه را بر فراز دریای بالتیک رهگیری کرده است.
ناو هواپیمابر تی‌سی‌جی آنادولو به عنوان بزرگترین کشتی نظامی ترکیه، با حضور اردوغان در استانبول به فرماندهی نیروی دریایی تحویل داده شد.
دقایقی قبل پس از ورود هواپیمای EP-۳E نیروی دریایی آمریکا به محدوده هوایی مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران، دریادلان نیروی دریایی ارتش با هوشیاری کامل خود با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان کشور و فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کردند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: استفاده از هواپیمای یاسین باعث می‌شود تا دوره آموزش‌ها کامل‌تر و کوتاه‌تر شود.
گزارشی از الحاق ناو هواپیمابر و ۹۵ شناور موشک انداز به نیروی دریایی سپاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
افزون بر پهپادها، آنادولو میزبان هلیکوپترها از جمله مدل تی129 آتاک (T129 ATAK) خواهد بود. همچنین، نیروی دریایی ترکیه رزمایش هایی را با حضور هلیکوپترهای تهاجمی ای‌اچ-1دبلیو سوپر کبرا و هلیکوپترهای اس‌اچ-70بی روی عرشه آنادولو انجام داده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از رونمایی ناو شهید بهمن باقری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این شناور یک ناو پهپادبر با باند ۱۸۰ متری است که هواپیما با چرخ برای آن فرود می آید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از رونمایی ناو شهید بهمن باقری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این شناور یک ناو پهپادبر با باند ۱۸۰ متری است که هواپیما با چرخ برای آن فرود می آید.
رسانه ها از وقوع سانحه برای هواپیمای آموزشی نیروی هوایی پاکستان در منطقه «مردان» واقع در ایالت خیبرپختونخواه خبر می دهند.
در تصاویر منتشر شده از رزمایش نیروی دریایی سپاه،‌ تصویری از یک پرنده بدون سرنشین مشابه هواپیماهای نسل ۵ آمریکایی منتشر شده است که سوالاتی پیرامون این پرنده مطرح شده است.
توسعه سریع نیروی دریایی چین، از ناوهای هواپیمابر گرفته تا زیردریایی ها تا موشک های ضد کشتی، و ارتباط آن با استراتژی چین برای گسترش حضور دریایی خود در صحنه جهانی باعث نگرانی آمریکا شده است.
ارتش آمریکا اعلام کرد هفته گذشته یک جنگنده چینی در دریای چین جنوبی در فاصله ۳ متری هواپیمای نیروی هوایی آمریکا پرواز کرده و هواپیمای آمریکایی برای جلوگیری از برخورد با جنگنده مجبور شده مانور گریز انجام دهد.
این ویدئو حیرت‌انگیز، پرواز تفنگداران نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا را نشان می‌دهد که از قایق تندرو بلند می‌شود و به سمت ناو هواپیمابر ملکه الیزابت پرواز می‌کند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیشرفت نیروی هوایی ارتش در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین گفت: امروز در زمینه هواپیمای بدون سرنشین به خودکفایی ۱۰۰ درصد رسیده‌ایم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیشرفت نیروی هوایی ارتش در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین گفت: امروز در زمینه هواپیمای بدون سرنشین به خودکفایی ۱۰۰ درصد رسیده‌ایم.
ناو هواپیمابر تازه ساخته چین پیام مهمی را به کشور‌های حوزه خلیج فارس ارسال می‌کند. نیروی دریایی چین متعهد به ارائه قدرت نظامی بزرگ است که می‌تواند از منظر امنیت منطقه‌ای علیرغم بیطرفی دیپلماتیک چین در مورد موضوعات مورد مناقشه، سرمایه‌ای برای کشور‌های خلیج فارس محسوب می‌شود.
مقبلی متولد سوم تیر ۱۳۶۲ خورشیدی، خلبان و سرگرد نیروی دریایی آمریکا و فضانورد ایرانی-آمریکایی ناسا است. وی بیش از دو هزار ساعت پرواز با ۲۵ نوع هواپیمای مختلف را در سابقه کاری خود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ