احزاب و تشکل های ملی یمن در هشتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر علیه دولت مزدور ائتلاف متجاوز سعودی، بر ادامه راه این انقلاب تا تحقق همه اهداف آن تأکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باعث افتخار من است که بتوانم صدای بخشی از جامعه در رسانه ملی باشم و اصولا هویت رسانه ملی را در همین تکثر مردم محور می‌دانم. اما واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب ساز نشاط و یا امید باشد، دستمایه‌ی تشویش ذهن مخاطب و تشدید دو قطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دو قطبی سازی‌ها و … است.
دلایل داخلی و بحران اقتصادی تنها بخشی از مشکلات لبنان است و برای درک ابعاد ناامنی در این کشور، باید عامل مهمی به نام نقش رژیم صهیونیستی نیز مور توجه قرار بگیرد.
صنعت سبز متکی بر هیدروژن یک مطالعه موردی در مور ظرفیت بالقوه بهتر و بدتر برای دوران تازه اقتصادی ما می‌باشد.
با مرور بخشی از صحبت‌های رضا زارعی حالا دوباره نگرانی‌ها درباره شرایط الناز رکابی برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش بیشتر شده، به‌ویژه اینکه او می‌گوید ممکن است کمیته ملی المپیک که پیش‌تر تضمین داده مشکلی برای این ورزشکار به وجود نمی‌آید، او را از فهرست تیم ملی خط بزند
رودسر - وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در حل مشکلات بخش کشاورزی گفت: مانع زدایی در مسیر تولیدات کشاورزی بویژه تولیدات صادرات محور در دستور کار است.
مدیر پایگاه محور میراث ساسانی فارس گفت: بخش میانی این سنگ نگاره در زمان برش شکسته شده است. به نظر می‌رسد ابتدا این نقش را می‌خواستند از بالا جدا کنند، اما بعداً به طور کامل نقش را از سنگ برداشتند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از مسدود بودن محور چالوس حد فاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک در مسیر رفت و برگشت خبر داد.
آمار و داده‌های بخش کشاورزی در ایران، از عدم پایداری و توسعه محور بودن کشاورزی حکایت دارد.
درگزارش حاضر سعی شده بخشی از مهمترین واکنش‌های سیاسی نسبت به ادعای خبرگزاری تسنیم مبنی بر مشارکت علی لاریجانی در انتخابات با فهرست انتخاباتی مشخص، و پاسخ علی لاریجانی به ادعای مذکور مرور شود.
کارشناس سیاسی آفریقا گفت: آفریقایی‌ها به دلیل مبارزهای ضداستعمار ایران و همکاری‌هایمان با نهضت‌های آزادی بخش سیاه‌پوستان به ما خوش‌بین هستند و حتی ایران را شریک راهبردی خود می‌دانند.
کارشناس سیاسی آفریقا گفت: آفریقایی‌ها به دلیل مبارزهای ضداستعمار ایران و همکاری‌هایمان با نهضت‌های آزادی بخش سیاه‌پوستان به ما خوش‌بین هستند و حتی ایران را شریک راهبردی خود می‌دانند.
صنعت نفت ایران در زمان تحریم از تحریم های چند لایه ای رنج می برد که علاوه بر صادرات نفت، سایر بخش های این صنعت از جمله سرمایه گذاری، نوسازی پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و خرید تجهیزات ضروری را نیز نشانه رفته است.
حال با مرور همین اتفاق و اصرار عربستانی‌ها برای در اختیار داشتن مهدی طارمی می‌توان به این نتیجه نزدیک شد که مهدی می‌تواند بخشی از پازل اصلاحاتی باشد که از چندین وقت قبل در عربستان شروع شده؛ اصلاحاتی که حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی عربستان را حسابی دگرگون کرده است. شاید اگر مهدی علاقه‌ای به حضور در عربستان با آن شرایط نداشته باشد، یکی، دو تماس از سوی دولتی‌ها، این انتقال تاریخی را نهایی کند.
محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بنای ناپایدار با جمعیتی قریب به ۱۰ میلیون نفر در بافت‌های ناکارآمد کشور شناسایی شده است.
به عقیده کارشناسان، با حذف ارز نیمایی، درآمد پتروشیمی‌ها و صنایع صادرات محور افزایش می‌یابد و بخش قابل توجهی از مردم، سهامداران عدالت یا بازنشستگان که سهامدار شرکت‌های پتروشیمی، فولادی و غیره هستند، از رشد سودآوری شرکت‌‌های بزرگ بورسی منتفع می‌شوند.
انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده دولت سیزدهم با معصومه ابتکار معاون پیشین زنان و خانواده دولت دوازدهم با محور «سیاستگذاری حوزه زنان» در شیوه تلویزیون با هم مناظره کردند. در این مناطره معصومه ابتکار از اجرای بخشی از سند 2030 در دولت رئیسی خبر داد.
انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده دولت سیزدهم با معصومه ابتکار معاون پیشین زنان و خانواده دولت دوازدهم با محور «سیاستگذاری حوزه زنان» در شیوه تلویزیون با هم مناظره کردند. در این مناطره معصومه ابتکار از اجرای بخشی از سند 2030 در دولت رئیسی خبر داد.
جلسه توسعه همکاری‌های مشترک سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و سازمان امور عشایر کشور با محور تقویت برنامه های راهبردی در حمایت از شبکه تعاونی ها برگزار شد.
طبق برآورد محققان، ۸۰ درصد از ساکنان ایالات متحده و ۳۰ درصد در سراسر جهان قادر به دیدن قوس کهکشان راه شیری در شب نیستند. بخشی از مشکل به‌وجود آمده درباره آنچه با چشم غیرمسلح غیرقابل تشخیص است، به انواع نور‌های مورد استفاده مربوط می‌شود.
مسئله این است که انگلیسی‌ها نگاه‌شان نگاه کنترلی است و در کنترل جهانی بخشی از سیاست بین‌الملل و متحد آمریکا هستند. امروز انگلیس محور و موتور سیاست اروپایی است و فضای برجام که شکل گرفت هم از فضای انگلیس آغاز شد. تروئیکای اروپایی سال ۲۰۰۳ هم باز با نقش‌آفرینی انگلیس شکل گرفت. خیلی از مواقع بوده که ما روابط‌مان را با انگلیس قطع کرده‌ایم، اما انگلیسی‌ها روابط‌شان را قطع نکردند. مسئله امروز انگلیس موضوع محدودسازی قدرت ایران است.
مسؤول بخش رسانه‌های الکترونیک حزب الله لبنان گفت: محور مقاومت در راستای تقویت نقاط قوت خود و هدف قرار دادن نقاط ضعف دشمنان حرکت کرده است.
نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از ۵۰ روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی در ارتباط با خبر جنجالی و عجیب مصاحبه چینی‌ها با رضا پهلوی بود
این اولویت‌نبودن فوتبال فقط در ذهن مسئولان ذی‌ربط جا خوش نکرده است. اگر در روز‌های اخیر بخشی از صحبت مربیان و بازیکنان لیگ‌برتری هم مرور شود، مشخص می‌شود که آن‌ها هم چندان به فوتبال فکر نمی‌کنند. یحیی گل‌محمدی، سروش رفیعی، جواد نکونام و ارسلان مطهری در زمره چهره‌های شاخصی هستند که به‌صراحت اشاره کرده‌اند فوتبال در اولویت نیست.
دبیر قرارگاه حکمرانی آموزش و پرورش در تربیت فناورانه گفت: اولین بخش دوره های آموزش هوش مصنوعی، دوره توانمندسازی ۶۰ ساعته پروژه محور تربیت مربی کشوری سواد فناورانه و برنامه نویسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ