کارشناس سیاسی آفریقا گفت: آفریقایی‌ها به دلیل مبارزهای ضداستعمار ایران و همکاری‌هایمان با نهضت‌های آزادی بخش سیاه‌پوستان به ما خوش‌بین هستند و حتی ایران را شریک راهبردی خود می‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ در منطقه منا گفت:هلال‌احمر ایران قوی‌ترین شریک فدراسیون در منطقه است.
مدیر منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ در منطقه منا گفت:هلال‌احمر ایران قوی‌ترین شریک فدراسیون در منطقه است.
مدیر منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ در منطقه منا گفت:هلال‌احمر ایران قوی‌ترین شریک فدراسیون در منطقه است.
رئیس پارلمان ارمنستان در دیدار خداحافظی با «عباس بدخشان ظهوری» سفیر جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران شریک ویژه ایروان بوده و خواهد ماند.
وزیر امور خارجه: برای جمهوری اسلامی ایران، بریکس می‌تواند هدف مهم بعدی در سیاست چندجانبه گرایی باشد. به همین جهت ما از جمله اولین کشور‌هایی هستیم که رسما علاقه‌مندی خود به حضور در چهارچوب‌های بریکس و البته عضویت در آن را اعلام نموده‌ایم. تعدادِ زیاد کشور‌های علاقه‌مند به عضویت در بریکس، موید این است که ما انتخاب درستی کرده‌ایم.
کارشناس سیاسی آفریقا گفت: آفریقایی‌ها به دلیل مبارزهای ضداستعمار ایران و همکاری‌هایمان با نهضت‌های آزادی بخش سیاه‌پوستان به ما خوش‌بین هستند و حتی ایران را شریک راهبردی خود می‌دانند.
رئیس کنفدراسیون صادرات با تاکید بر اینکه امارات می تواند به شریک اول تجاری ایران تبدیل شود، گفت: تولید محصول مشترک از سوی تولیدکنندگان دو کشور می تواند منجر به صادرات به کشورهای ثالث شود.
رئیس اتحادیه اتاق‌های بازرگانی امارات گفت: این کشور آمادگی دارد تا به عنوان شریک نخست تجاری ایران معرفی شود.
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران امروز در نشست مطبوعاتی در ایروان تصریح کرد: ایران همواره شریک قابل اعتمادی در ایجاد صلح و امنیت است.
مدیرعامل شرکت خودروسازی هایمای چین اعلام کرد: ایران مهم ترین بازار راهبردی بین المللی این شرکت محسوب می شود و از سال ۲۰۱۳ تاکنون پس از امضای قرارداد همکاری با شرکت ایران خودرو روابط بسیار نزدیک و ارزشمندی را دنبال کرده ایم.
سخنگوی وزارت بازرگانی چین، تعمیق روابط تجاری و اقتصادی با ایران را از دستاوردهای مهم سفر رئیس جمهور به این کشور اعلام کرد.
رئیس جمهور برداشتن گام‌های بلند در تعاملات را، از جمله توافقات خود با رئیس جمهور چین دانست و افزود: در هر دو کشور ظرفیت‌های به کار گرفته نشده بسیاری وجود دارد که هر دو رئیس جمهور بر بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای ارتقای بیش از پیش همکاری‌ها تاکید کردیم.
رئیس جمهور گفت: ایران، چین را شریک قابل اعتماد تجاری برای خود می‌داند و معتقد است که می‌توان از ظرفیت همکاری‌های دو کشور در مسیر توسعه ایران بهره برد.
کشور چین از سال‌های دور جزو شرکای راهبردی ایران در حوزه‌های سیاسی و امنیتی محسوب می‌شود و حتی در اوج سال‌های تحریم اصلی‌ترین شریک تجاری ایران باقی مانده است.
سخنگوی دولت گفت: چین بزرگترین شریک تجاری ایران است و محور اصلی سفر رئیس‌جمهور به این کشور، اجرایی کردن توافق ۲۵ ساله راهبردی ایران و چین با تمرکز با مسائل اقتصادی است.
خطیبی گفت: چین وارد کننده بزرگ نفت است و زمانی که شریک تجاری و استراتژیک شود رفتارش با ما تغییر می‌کند و در موضع سرمایه گذاری ها فعال‌تر عمل می‌کند.
دولت ارمنستان با اشاره به حضور معاون نخست‌وزیر این کشور در ایران تأکید کرد ایران کشوری دوست و شریکی مهم برای این کشور است.
سرپرست اداره شبه قاره هند سازمان توسعه تجارت ضمن تاکید بر اینکه توسعه تجارت با افغانستان در دستور کار است، گفت: با افتتاح مرکز تجاری در این کشور بسیاری از مشکلات و موانع تجاری حل می شود.
آنها رویای ما را نابود کردند و شجاعت تیم ما را زیر سوال بردند؛ آقایان داور - شما متهمید!
با شکست مقابل لهستان، رویاپردازی بزرگ عربستانی‌ها به خطر افتاد. آنها در پایان دور دوم مرحله گروهی به رده سوم سقوط کردند.
روزنامه الاقتصادیة عربستان تعداد اسپانسرها و حامیان مالی تیم های حاضر در جام جهانی را منتشر کرد.
روسیه چگونه شریک مدال طلای ایران در المپیک شد؟
رایزن بازرگانی ایران در عمان اعلام کرد: این کشور پنجمین شریک صادراتی در بین کشورهای همسایه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ