یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عضویت کامل ایران در پیمان شانگهای می تواند ایران را از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که این کشور مذاکرات الحاق به اتحادیه اروپا را تسریع می‌کند.
نام او محمدحسین محمدیان است، بازیکنی که بعد از یک فصل عضویت در رده امیدها، به تیم بزرگسالان فراخوانده شده.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: عضویت کامل در شانگهای با موفقیت نهایی شد و گام بعدی بریکس است.‌
وزیر امور خارجه گفت: عضویت کامل جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای گام مهمی در پیگیری سیاست خارجی فراگیر و تقویت سیاست همسایگی است.
رئیس‌جمهور روسیه از عضویت ایران در سازمان شانگ‌های استقبال کرد و به ایران خوشامد گفت.
مبلغ عضویت ایران در اجلاس شانگهای را نیز به عنوان مثال دوم خود می‌آورد: «عضویت ایران در شانگهای را دولت قبل کارهایش را انجام داد و فقط عضویت کامل انجام نگرفته بود. این را هم از دستاوردهای این دولت اعلام کردند!»
رئیس‌جمهور ترکیه در تماس تلفنی با رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، خواستار عضویت کامل آنکارا در این اتحادیه‌ شد.
رئیس جمهور ترکیه با رئیس شورای اتحادیه اروپا درباره مسائل منطقه‌ ای و روند عضویت کامل آنکارا در اتحادیه اروپا تلفنی گفتگو کرد.
وزیر دفاع سوئد با حمایت از عضویت کشورش در ناتو گفت: عضویت کامل سوئد در ناتو، جناح شمالی این اتحادیه را تقویت خواهد کرد.
نخست وزیر اوکراین می‌گوید که این کشور امیدوار است ظرف دو سال، «کاملا آماده عضویت در اتحادیه اروپا» شود.
حمایت اتحادیه آفریقا از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل همچنان ادامه دارد.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد؛ یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برایمان تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برای ما تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برای ما تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
چین عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای را تبریک گفت و آمادگی خود را برای همکاری با ایران در چارچوب این سازمان را اعلام کرد.
رئیس جمهور ترکیه از حل و فصل اختلافات دو جانبه با روسیه بر سر ساخت یک نیروگاه هسته ای در جنوب این کشور خبر داد.
پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: براین باور هستیم عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای یک تغییر مثبت خواهد بود.
در ابتدای این نشست، به صورت رسمی، عضویت کامل ایران در سازمان شانگ‌های توسط رییس جمهور ازبکستان اعلام شد که با تشویق حاضران همراه شد.
وزیر خارجه روسیه گفت: روسیه همانطور که از عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای حمایت کرد، از عضویت ایران در اتحادیه اقتصادی اوراسیا نیز حمایت می‌کند.
نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد که قرار است فردا چهارشنبه نشستی در شورای امنیت به منظور بررسی طرح پذیرش فلسطین در این سازمان ملل به عنوان یک عضو کامل برگزار شود.
زن ۲۶ ساله‌ گفت: عضویت در این کانال تلگرامی مرا درگیر خودش کرده بود و دیگر کاملا از همسرم فاصله گرفته بودم و به او توجهی نداشتم تا این که مدتی بعد مهرزاد چالشی در گروه به راه‌انداخت که خانم‌های عضو، تصاویری بدون آرایش از خودشان را به اشتراک بگذارند تا اعتماد به نفس آن‌ها سنجیده شود.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی به دبیرکل سازمان ملل نامه‌ای درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل ارسال کرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی به دبیرکل سازمان ملل نامه‌ای درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل ارسال کرد.
در متن کامل طرح جدید مجلس شورای اسلامی برای احزاب آمده است: هر کس فردی را به عضویت در حزبی مجبور نماید یا از عضویت او در حزب قانونی موردنظر خود جلوگیری نماید به حبس از سه تا شش ماه محکوم می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ