پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: براین باور هستیم عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای یک تغییر مثبت خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلاحت پیشه نوشت: حمایت روسیه از "دروغ شارجه" ادامه بازی پوتین و لاوروف با منافع ملی ایران است.
رئیس‌جمهور روسیه گفت:‌ عضویت رسمی ایران در سازمان شانگهای را از صمیم قلب تبریک می‌گویم و روسیه از این رویداد حمایت خواهد کرد.
نخست‌وزیر هند اعلام کرد اقدامات روسیه در راستای تضمین ثبات در این کشور در زمان شورش اخیر گروه واگنر قابل درک است.
پس از اعلام حمایت امیر قطر از پوتین، امروز هم شاه بحرین حمایت قوی منامه از رئیس جمهور روسیه را اعلام کرد.
ولیعهد سعودی در تماسی تلفنی با رئیس جمهور روسیه حمایت کامل ریاض از پوتین پس از تحولات روزهای اخیر در این کشور را ابراز داشت.
رئیس امارات متحده عربی به پوتین گفته است که از اقدامات رهبری روسیه در مقابله با شورش حمایت می کند.
نخست وزیر روسیه با اشاره به شورش ارتش خصوصی واگنر علیه مسکو، بر لزوم متحد شدن جامعه پیرامون رئیس جمهور روسیه تاکید کرد.
اردوغان نیز حمایت کامل خود و ترکیه را از اقدامات رئیس جمهور روسیه در این خصوص اعلام کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه از همتای روس خود برای مقابله با شورش گروه خصوصی واگنر حمایت کرد.
رئیس جمهور روسیه امروز در دیدار با هیات کشورهای آفریقایی در سن پترزبورگ تأکید کرد: همه مشکلات در اوکراین پس از کودتایی با حمایت حامیان غربی آغاز شد.
رهبر کره شمالی با اعلام حمایت تمام و کمال و ابراز همبستگی با مردم روسیه، برای آنها و رئیس جمهور این کشور آرزوی سعادت و پیروزی کرد.
طبق اطلاعات و گزارش ویژه‌ای که در این باره به دست رأی الیوم رسیده است، میخائیل بوگدانوف گفته است که برنده شدن کمال قلیچداراغلو، نامزد اپوزیسیون ترکیه که از حمایت گسترده کشور‌های غربی برخوردار است، منجر به از دست دادن یک میانجی صادق و قابل اعتماد برای روسیه خواهد شد که قادر به ایجاد شرایط امن برای هرگونه گفتگو و مذاکره درباره بحران اوکراین در آینده است.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد در پاسخ به تشدید تحرکات نظامی غرب و حمایت روزافزون آنها از ارتش اوکراین، مسکو بخشی از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی خود را در کشور بلاروس مستقر می‌کند.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد در پاسخ به تشدید تحرکات نظامی غرب و حمایت روزافزون آنها از ارتش اوکراین، مسکو بخشی از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی خود را در کشور بلاروس مستقر کرده است.
رئیس جمهور سوریه تصریح کرد: ما امروز از نتایج کار کمیته مشترک روسیه و سوریه خرسندیم و سفر امروز من مرحله جدیدی از روابط بین دو کشور را در همه زمینه‌ها باز می‌کند.
عضو تیم جودو رعد پدافند در مسابقات بین باشگاهی جام خلیج فارس، گفت: مسابقات خوبی را در این رقابت‌ها داشتیم که گل کار ما مبارزه با روس ها بود که موفق شدیم با شکست آنها جام را بالای سرمان ببریم.
رئیس جمهور روسیه ازنقش کلیسای ارتدوکس در ایجاد وحدت و حمایت از نیروهای ارتش این کشور در نبرد با اوکراین قدردانی کرد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد مسکو هر اقدامی که برای حل و فصل مناقشات میان ایروان و باکو لازم باشد، انجام می دهد.
رئیس جمهور ترکیه با حمایت از پیشنهاد همتای روسیه‌ای خود درباره ایجاد یک «مرکز بین‌المللی عرضه گاز طبیعی» در ترکیه، گفت که طرح‌ احداث به‌زودی ارائه خواهد شد.
مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید توصیه کرد که ایالات متحده کمک مالی در اختیار مخالفان دولت روسیه بگذارد تا افسران میان رتبه ارتش این کشور را برای کودتا علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه سازمان دهی کنند.
دیدار روسای جمهور کشورهای مختلف با رئیس جمهور پوتین در نشست شانگهای خشم مقامات کاخ سفید را برانگیخت.
برغم حمایت اولیه از مذاکرات، پوتین هنگام ارائه توافق تنظیم شده از سوی کوزاک، تاکید کرد که امتیازات مذاکره شده توسط مشاورش کافی نیست و به اهداف خود از جمله انضمام یک نوار ارضی از خاک اوکراین اضافه کرد.
وزیر خارجه آلمان در سفری غیرمنتظره امروز(شنبه) وارد کی‌یف شد؛ سفری که به گفته وی برای نمایش حمایت بی‌وقفه برلین از اوکراین در نبرد با روسیه انجام شده است.
وزیر امور خارجه آلمان با ادعای اینکه پوتین درباره جنگ اوکراین دچار توهم شده بود، گفت: اگر لازم باشد سال ها از اوکراین حمایت می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ