حمایت اتحادیه آفریقا از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون اروپا از تصمیمات گروه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اِکُواس) برای اعزام نیروهای نظامی به نیجر حمایت کرد.
اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای فرانسه در مقابل اقدامات اخیر باشگاه پاری سن ژرمن علیه کیلیان امباپه، از این بازیکن حمایت کرد.
اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری قهرمان سه دوره پارالمپیک جهان، الکسی اوبدنوف را از شرکت در مسابقات بین المللی محروم کرد.
اتحادیه اروپا صرف نظر از حمایت مداوم از تل‌آویو اعلام کرد رژیم صهیونیستی باید براساس تعهدات خود در قبال فلسطین عمل کند.
دولت چین می‌گوید از ایده استقلال راهبردی مردم و اتحادیه اروپا حمایت می‌کند
وزیر امور خارجه کرواسی ضمن تاکید بر روابط سنتی و دوستانه با ایران، گفت: اتحادیه اروپا قویاً از احیای برجام حمایت می‌کند.
شهردار پایتخت گرجستان اعلام کرد این کشور به دلیل همراهی نکردن با تحریم‌های روسیه، موفق به گرفتن نامزدی اتحادیه اروپا نشده است.
سخنگوی وزارت خارجه عراق امروز به موضع گیری درباره بازگشت سوریه به اتحادیه عرب پرداخت.
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا از حمایت این نهاد در خصوص ارائه یک میلیارد یورو کمک به ترکیه خبر داد.
نماینده ویژه اتحادیه اروپا با نگران خواندن اوضاع انسانی در افغانستان اعلام کرد که در عین حال باید به همه افغان‌ها فرصت داده شود تا برای پیشرفت افغانستان صدای خود را بلند کند.
روسای فدراسیون‌های ورزشی در جریان نشست خود و در محکومیت تحریم سید حمید سجادی توسط اتحادیه اروپا ایستادند و وزیر ورزش را تشویق کردند.
روسای فدراسیون‌های ورزشی در جریان نشست خود و در محکومیت تحریم سید حمید سجادی توسط اتحادیه اروپا ایستادند و وزیر ورزش را تشویق کردند.
رئیس فدراسیون جودو گفت: وزیر ورزش و جوانان از قهرمانان خوش‌نام ورزش ایران است و اتحادیه اروپا ثابت کرد ورزش تحت تاثیر سیاست است .
اتحادیه اروپا ضمن محکوم کردن اقدامات معترضان در برزیل، شورش علیه نهادهای دولتی این کشور را محکوم کرد.
اتحادیه عرب در بیانیه‌ای که در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد، حمایت خود را از همه اقدامات انجام شده قطر برای آماده‌سازی میزبانی این رویداد جهانی اعلام و بر اعتماد خود به تعالی این کشور در ورزش و برگزاری جام جهانی اعلام کرد.
این تحریم‌ها در ادامه حمایت غرب از ناآرامی‌های اخیر در ایران از سوی دیپلمات‌های ارشد اتحادیه اروپا علیه مقامات و نهادهای ایرانی انجام شده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در نشستی در برلین گفت: حمایت نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک از اوکراین به نفع ماست!
ساوه- مدیرعامل اتحادیه تعاونی باغداران انار ساوه حفظ برند انار این شهر را نیازمند حمایت جدی دولت و جهاد کشاورزی دانست و گفت: باید برای ورود سرمایه گذار به بخش فرآوری برنامه ریزی شود.
اتحادیه بازیکنان فوتبال در پرتغال با انتشار اطلاعیه ای، به دفاع از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پرداخت.
اتحادیه بازیکنان شاغل در پرتغال با انتشار بیانیه‌ای بلند از ستاره ایرانی پورتو در مقابل توهین‌ها حمایت کرد.
وزیر خارجه روسیه گفت: روسیه همانطور که از عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای حمایت کرد، از عضویت ایران در اتحادیه اقتصادی اوراسیا نیز حمایت می‌کند.
دولت هلند موافق همراهی با کشورهای اروپایی برای اعمال ممنوعیت ورود شهروندان روس به این منطقه است.
اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه اعلام کرد به شدت نگران تخفیف‌های مالیاتی پیشنهادی برای خرید خودروهای الکتریکی در ایالات متحده است.
نماینده اتحادیه اروپا در اراضی اشغالی در واکنش به دور تازه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، پاسخ مقاومت جهاد اسلامی را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ