چین عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای را تبریک گفت و آمادگی خود را برای همکاری با ایران در چارچوب این سازمان را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیر عبداللهیان در گفتگوی تلفنی با وانگ‌ایی انتصاب مجدد وی به وزیری امور خارجه جمهوری خلق چین را تبریک گفت.
نخست وزیر هندوستان و رئیس جمهور چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
نخست وزیر هندوستان و رئیس جمهور چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
نخست وزیر هند و رئیس جمهوران روسیه و چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
نخست وزیر هندوستان و رئیس جمهور چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
سخنگوی وزارت امورخارجه چین در پاسخ به خبرنگاران درباره عبور ناایمن کشتی‌های آمریکایی و چینی از کنار هم در تنگه تایوان گفت این اقدام تحریک آمیز ابتدا از سوی طرف آمریکایی آغاز شد و بی پاسخ نمی‌ماند.
سخنگوی فرماندهی بخش شرقی ارتش چین تاکید کرد، ارتش چین همواره در سطح هشدار بالا قرار دارد و تمامی اقدامات لازم را برای واکنش قاطع به تمامی تهدید‌ها و اقدامات تحریک آمیز خواهد داشت و قاطعانه از حق حاکمیت و امنیت و همچنین صلح و ثبات منطقه‌ای دفاع می‌کند.
چین به اقدامات تحریک آمیز واشنگتن در تایوان واکنش نشان داد.
رئیس‌جمهور چین با ارسال پیامی به رجب طیب اردوغان، انتخاب مجدد وی را به ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت.
وزیر دفاع ضمن تبریک برای انتصاب ژنرال «لی شانگ فو» به عنوان وزیر دفاع جمهوری خلق چین، برنامه جامع مشارکت راهبردی را فرصت مهم و مغتنم برای تقویت همکاری‌های دفاعی تهران و پکن دانست.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن پیام تبریکی به رئیس جمهور چین فرستاد.
رئیس جمهور سوریه انتخاب مجدد «شی جی پینگ» به عنوان رئیس جمهور چین را تبریک گفت.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: سفر به چین یقیناً فصل جدیدی از روابط دو کشور را رقم زد و تلاش شد با تشریک مساعی نقشه راه جدید برای همکاری‌های راهبردی عملیاتی شود.
وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: باید مشارکت راهبردی ایران و چین را در جهت حصول به پیشرفت جدید سوق دهیم.
وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران به امیرعبداللهیان تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با تبریک برگزاری موفقیت آمیز کنگره حزب حاکم چین به دولت و مردم این کشور، آینده روابط فی‌مابین را بسیار روشن و رو به توسعه توصیف کرد.
رئیس جمهور در پیامی با تبریک دوره جدید ریاست جمهوری چین به «شی جین پینگ» تصریح کرد: تحقق اهداف مشارکت جامع راهبردی ایران و چین، الگویی از گسترش همه‌جانبه روابط بر مبنای منافع و احترام متقابل ارائه می‌کند.
رئیس جمهور در پیامی با تبریک دوره جدید ریاست جمهوری چین به شی جین پینگ تصریح کرد: تحقق اهداف مشارکت جامع راهبردی دو کشور، الگویی از گسترش همه‌جانبه روابط بر مبنای منافع و احترام متقابل است.
رئیس جمهور روسیه در پیامی انتخاب مجدد «شیء جین‌پینگ» به عنوان دبیرکل حزب کمونیست چین و تمدید ریاست جمهوری وی را تبریک گفت.
کیم جونگ اون در پیام تبریک به شی جین پینگ نوشت: «من همراه با شما، آینده زیباتری را در روابط کره شمالی و چین طبق مقتضیات زمانه شکل خواهیم داد».
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به حمایت آمریکا از اغتشاشات ایران، گفت که پکن مخالف هرگونه مداخله در امور داخلی کشورهاست.
رئیس جمهور روسیه از اقدامات تحریک آمیز آمریکا در شرق آسیا و منطقه تایوان انتقاد کرد.
وزیر امور خارجه گفت: اقدامات تحریک آمیز آمریکا به منبع تهدید صلح و ثبات بین‌الملل تبدیل شده است.
پکن با احضار سفیر آمریکا، سفر رئیس مجلس نمایندگان این کشور به تایوان را «تحریک آمیز» خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ