یک عضو ارشد ائتلاف فتح ضمن هشدار درباره تحرکات نظامی و امنیتی آمریکا در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن، به دولت بغداد توصیه کرد که تدابیر احتیاطی فوری را برای مقابله با این تحرکات اتخاذ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر حمل و نقل دولت نجات ملی یمن درباره تحرکات علیه بندر الحدیده به شدت هشدار داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیسفت: برخی رانندگان با دلیل خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.
رئیس سازمان هواشناسی کشور ضمن هشدار درباره پدیده‌های سرمایشی و گرمایشی شدید به دلیل تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین گفت: خرد بین المللی برای مقابله با این موضوع لازم است.
معاون مدیرکل و رئیس اداره محیط زیست استان تهران اظهار کرد: ترکیبات فرار کربنی در سطح شهر ناشی از فعالیت پمپ بنزین‌ها و سوخت ناقص خودروها بخصوص اتوبوس‌ها باعث احتراق ناقص و آلودگی هوا با انواع عوارض ریوی و تنفسی و پوستی می‌شود.
مقام‌های آلمان درباره روند کاهشی تولیدات صنعتی این کشور هشدار دادند و این وضعیت را با جنگ اوکراین مرتبط دانستند.
نصر عبیات، فعال محیط‌زیست در خوزستان درباره پروژه سهراب گفت: امیدوارم سناریو پروژه آزادگان که باعث خشک‌شدن قسمت وسیعی از هورالعظیم شده، در پروژه سهراب تکرار نشود. در آینده نزدیک، وزارت نفت خود را برای بهره‌برداری از ۲۰ حلقه چاه نفت در پروژه سهراب آماده کرده است. من به جناب آقای سلاجقه می‌گویم اگر مجوز کوبیدن آخرین میخ بر تابوت هورالعظیم بدون استاندارد‌های محیط‌زیست زده شود، مطمئن باشند آیندگان ایران و مناطق مرزی مظلوم، کوتاهی شما را فراموش نخواهند کرد.
عضو هیئت دائمی سوریه در سازمان ملل در سخنانی با اشاره به تداوم حملات رژیم صهیونیستی به سوریه و اقدامات این رژیم علیه فلسطینیان، درباره این تحرکات و تبعات آن بر منطقه به شدت هشدار داد.
سناتورهای دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا درباره پتانسیل استفاده مخرب از هوش مصنوعی با تمرکز روی امکان به کارگیری فناوری در حملات بیولوژیکی هشدار دادند.
حزب الله لبنان به شدت درباره تحرکات رژیم صهیونیستی در بخش لبنانی روستای مرزی الغجر با فلسطین اشغالی هشدار داد.
یک افسر بلندپایه صهیونیست، هشدار داد که تجاوزهای فزاینده شهرک‌نشینان در کرانه باختری می‌تواند واکنش و عملیات فلسطینیان را در پی داشته باشد.
استاندار ذمار یمن به شدت به متجاوزان درباره تحرکات تجزیه طلبانه در یمن هشدار داد.
استاندر ذمار یمن به شدت به متجاوزان درباره تحرکات تجزیه طلبانه در یمن هشدار داد.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله تحرکات متجاوزانه و خصمانه آمریکا در یمن را محکوم کرد و درباره پیامدهای آن هشدار داد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان ضمن هشدار درباره طرحهای فتنه افکنانه و هرج و مرج طلبانه در این کشور، اقدامات آنها را در راستای خدمت به منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین در گفتگو با روزنامه دی ولت آلمان که روز دوشنبه منتشر شد، با هشدار به پکن علیه حمایت از روسیه در جنگ اوکراین گفت که در این صورت، جنگ جهانی سوم آغاز خواهد شد.
وزارت خارجه چین درباره ادامه تحرکات نظامی آمریکا در منطقه شرق آسیا هشدار داد.
بیانیه روز گذشته سازمان خصوصی، هشداردهنده و احتمالا تاثیرگذار در آینده ورزش ایران خواهد بود.
یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مردمی اردن درباره تحرکات مشکوک آمریکا و انگلیس با همراهی برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در دامن زدن به تنش‌ها در داخل اردن هشدار داد.
کارشناس سیاسی عراقی گفت که آمریکا در عراق جاه طلبی‌هایی دارد و برای تحقق آن، به دنبال استفاده از ابزارهای مخرب خود است.
عباس عبدی نوشت: نگاهشان به تحرکات مخالفان سطحی نظام در خارج از کشور است. اغلب نمی‌توانند داخل را ببینند.
عضو شورای عالی سیاسی یمن با انتشار توییتی نسبت به تحرکات امارات در حضرموت یمن هشدار داد.
ائتلاف دولت قانون درباره تحرکات سفیر آمریکا در بغداد و دیدارهای او با شخصیت های سیاسی و مدنی هشدار داد و اعلام کرد که این تحرکات به ضرر امنیت ملی عراق است.
دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین ادعا کرد که به ایران از مجاری دیپلماتیک درباره عواقب ارسال محموله‌های جدید پهپاد‌های تهاجمی و موشک‌های بالستیک به روسیه اطلاع داده شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه اردن درباره خطر استمرار اقدامات رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین و هدف قرار دادن فلسطینی‌ها به ویژه زنان و کودکان هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ