رئیس جمهور آمریکا به‌تازگی مدعی شده که واشنگتن در صورت حمله چین به تایوان، از این جزیره دفاع می‌کند اما به نظر می‌رسد کاخ سفید باز هم برای لاپوشانی این ادعا به دردسر افتاده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره کابینه این رژیم، شدیداً انتقاد کرد.
شواهد رسانه‌ای حاکی از آن است که سخنگوی کاخ سفید درباره ارتباط خانواده رئیس‌جمهور آمریکا با کشف بسته کوکائین در کاخ سفید دروغ گفته است.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که اظهارات روسای جمهور آمریکا و اوکراین درباره تهدید هسته‌ای برخاسته از روسیه، ارزش «اظهارنظر» ندارد.
بایدن به توجیه اظهارات توهین آمیز خود علیه رئیس جمهور چین پرداخت.
سفارت چین در آمریکا به مقامات واشنگتن هشدار داد که رئیس‌جمهور آمریکا باید از اظهارات اخیرش درباره همتای چینی‌اش عقب‌نشینی کند، درغیراین‌صورت باید «پیامدهای» آن را بپذیرند.
سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره همتای چینی‌اش، گفت که واشنگتن سیاستی جنجالی و غیرقابل پیش‌بینی را در پیش گرفته و این عادت آنهاست.
سخنگوی وزارت خارجه چین به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره همتای چینی وی، واکنش نشان داد.
طحان نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برای تحقق فرمایشات چهارگانه رهبری در برگزاری انتخابات  برنامه‌تان چیست؟ گفت: تلاش ما این است منویات و راهبردهای مورد تاکید رهبری را دنبال کنیم، اما باید توجه داشت که مخاطب سخنان رهبری همه دستگاهها دخیل هستند که در این بین برخی از مسائل به شورای نگهبان بر می‌گردد
مشاور ارشد رهبر کره شمالی می‌گوید اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا درباره این کشور، هیچ معنایی ندارند.
نتانیاهو در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره بحران در سرزمین های اشغالی گفت که اسرائیل مستقل است و بر اساس فشار از خارج تصمیم گیری نمی کند.
علی بیگدلی، تحلیلگر مسائل بین‌الملل نیز درباره اظهارات ند پرایس به گفت: آمریکایی‌ها در مواجهه با اتفاقات ۶ ماه اخیر ایران جبهه‌گیری کمتر خصمانه‌ای داشته، به دلیل آنکه تمام پنجره‌های مذاکره با ایران بسته نشود. حتی بایدن از نخست‌وزیر انگلستان خواست که سپاه را جزء لیست تحریم‌ها و گروه‌های تروریستی نیاورد.
سخنگوی وزارت خارجه چین می گوید اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره پکن غیر مسئولانه است.
محمدرضا باهنر در گفتگویی گفت: حتی من قدری تردید دارم که امام گفته باشند اسرائیل باید از بین برود. یک زمانی هم در شورای دفاع بحث شد که این، موضع نظام جمهوری اسلامی باشد یا نه؟ که حضرت امام (ره) فرمودند بگویید نه، آن طلبه گفته است. چون آن موقع می‌گفتند امام فرموده است صدور انقلاب و در بیرون از کشور، ایران‌هراسی راه انداخته‌ بودند که ایران با توپ و تانک و لشکرکشی می‌خواهد انقلاش را صادر کند. امام توضیح دادند که ما اگر می‌گوییم صدور انقلاب، منظور صدور فرهنگی، اعتقادی، صدور فکری است، نه صدور نظامی.
یک پژوهشگر مسائل استراتژیک با بیان اینکه ادعاها و اظهارات آمریکایی‌ها درباره برجام ناشی از فشار افکار عمومی غرب و آمریکا است تا بایدن وارد مذاکره با ایران نشود، گفت: آمریکایی‌ها بدشان نمی‌آید ایران وضعیت نا بسامان داشته باشد.
اظهارات وزیرخارجه عربستان؛ در واقع صریح‌ترین موضع‌گیری درباره توافق هسته‌ای دو سال‌پس از روی کار آمدن دولت بایدن است که از سوی این کشور مطرح شده‌است که نشان از تغییر فضا در روابط ایران و طرف‌های مذاکره‌کننده دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران مقابل انگلیس ترکیبش را تغییر داد و باید ببینیم برابر ولز از چه ترکیبی استفاده می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور آمریکا درباره زنان ایران واکنش نشان داد.
رئیس جمهور آمریکا در مقابل اظهارات همتای اوکراینی خود درباره اینکه موشک اصابت‌کرده به خاک لهستان، اوکراینی نبوده، جبهه گیری کرد.
کاخ سفید در جدیدترین مواضع خود اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره ایران را اصلاح کرد!
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
ذوالقدر گفت: مهم‌ترین درس آن است که سرمایه اجتماعی نظام باید ارتقا پیدا کند، حضور هرچند اندک و همراهی برخی جوانان و زنان با جریان فتنه نشان داد که نظام باید بر روی سرمایه اجتماعی خود بیش از پیش کار کند. نباید گذاشت دشمن در صفوف متراکم ملت رخنه کند و از میان جوانان و زنان سرزمین ما سربازگیری کند
ویدانت پاتل سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: واشنگتن درباره تعهد اسلام آباد و توانایی این کشور برای تامین امنیت زرادخانه‌های هسته‌ای خود، اطمینان دارد.
وزیر امور خارجه سابق آمریکا اظهارات جو بایدن رئیس جمهور این کشور درباره خطرات جنگ هسته ای را بی پروایانه و بدون ملاحظه خواند.
مقامات کاخ سفید اظهارات اخیر رئیس‌جمهور این کشور درباره پایان کرونا در آمریکا را رد و آن را مایه شگفتی و تعجب دانستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ